Gefeliciteerd Emmaatje! Duimen draaien voor jou Leonie! Heh, Kiowa, zit je hier nou nog....... Wat duurt het dan lang he Nou ik duim voor je dat je ook snel mag bevallen hoor meid! Genoeg is genoeg!
@ emma gefeliciteerd met de kleine. @ Kiowa nee helaas zijn bij mij de vliezen ook nog niet gebroken. Moe zeggen dat hier alles weer rustig is in de buik helaas. Maar ben wel blij dat de kleine weer goed laat weten dat ie nog steeds aanwezig is
emma gefeliciteerd met jullie zoon Daan !!!! leonietje ik ga voor je duimen [-o< [-o< en kiowa ook voor jou blijven mijn duimen aan het draaien hoor \/ \/
goeiemorgen allemaal hier nog niks gebuerd weer bloed verloren nu van zo,n 2 centimeter ik denk dat dit mischien de slijmprop is geweest heb ook al 3 dagen last van hoofdpijn erg vervelend niks aan te doen ben benieuwd of er nog iemand is bevallen groetjes tal
Emmaatje: Gefeliciteerd hoor! Tal: Hopenlijk zet het nu ook door bij jou! En bij de rest van de dames natuurlijk ook! Fenja heeft hier geslapen van half half twaalf tot 5 uur en van 5uur weer tot half negen. Wat een kanjer he? yvonne
zo dat is luxe yvonne hier loopt danio nu al 2 nachten te spoken! ik denk dat hij de schade aan het inhalen is want hij komt stipt om de 3u nu zit nu dus weer 2 dagen op 7 voedingen... ja ik vind het niet erg misschien komt hij dan wel wat aan qua gewicht, maar ik weet niet of dat nog wel mag 7 voedingen van 100cc morgen moet ik toch naar het CB om te wegen vandaag hoef ik toch nergens heen dus ik laat hem zo lang mogenlijk liggen
@ Emma, gefeliciteerd met de kleine ! Hier rommelde het iets gisteravond, maar dat is alweer voorbij. A.s. maandag om 9.00 uur naar de gyn voor een hartfilmpje en een onderzoek. Waarschijnlijk stellen ze dan de datum vast om in te leiden indien het er dan nog niet is. Ook kon ik - indien dit met de bmm en dergelijke allemaal kon- vragen om gestript te worden. Ik denk niet dat ik dat ga doen. Het schijnt nogal pijnlijk te zijn en de kans is nog geen 50 % dat er iets gebeurd. Wat vinden jullie ? (stiekem hoop ik dat ik ingeleid moet worden zodat ik in het zh kan bevallen, maar van de andere kant hoe eerder de baby er is, hoe beter.)
msu... strippen vond ik niet pijn doen hoor het is ff een vervelend gevoel, maar als je je kan ontspannen dan valt het echt mee hoor... ik denk dat als je ingeleid word de weeen heviger zullen zijn en ook dus pijnlijker ze zeggen dat je dan een weeen storm kan krijgen nou dat is dus echt geen pretje dan maar een keertje strippen en hopen dat het dan door zet dan inleiden hoor, maar goed dat is mijn mening... wel spannend hoor ga wel voor je duimen...
carla maar ik denk dat kyra iets minder weegt dan danio dus dan mag ze dat wel hebben, maar danio weegt nu 4435gr...
@msu, als je stiekem in het zh wil bevallen, zou ik in ieder geval niet laten strippen, en inderdaad, hier strippen ze niet snel omdat het effect vrij klein is. ik legde Rune vandaag op het aankleedkussen op z'n buik en hij duwde zich op en werkte zichzelf achteruit! Verder past hij niet goed in z'n badje. bestaan er verschillende maten van die dingen? ik had in ieder geval niet verwacht dat hij er zo snel uit zou groeien en ik vind hem nog te klein om onder de douche te douwen. nou ja, ik leg z'n voeten wel op het randje groetjes, lidwina
hihihihih ja dat is nou het verschil dus. nou ik geef het hem gewoon hij zal het wel nodig hebben want hij komt nog steeds niet aan hij blijft afvallen...
lidwina wat voor een badje heb je dan? danio is ook lang maar hij past nog gewoon in zijn badje en ook gewoon nog in zijn tummy tub dat vind hij helemaal geweldig... maar ik denk dat die badjes allemaal standaard zijn lijkt me stug dat daar verschil in zit.
goedemorgen dames, Nou gisteravond veel gerommel. Maar heb de hele nacht door kunnen slapen zonder gerommel. Dus het is alweer opgehouden. Zjucht Wel wakker geworden met mega keelpijn! Nee, daar zat ik op te wachte Toen dacht ik : ik kan vandaag het bos daaronder wel weer een beetje bijtrimmen ( als je begrijpt wat ik bedoel ) Dus ik pak de ladyshave. En opeens dacht ik wt voel ik nou? Schijnt dat ik een bultje open heb geschoren En een bloed dat daar vanaf kwam! Niet meer normaal. Zucht, volgens mij heb ik mijn dag niet [-( Zal maar niks bijzonders gaan ondernemen hiihihi @Lidwina: Hoe lang is Rune dan? als ie nu al niet meer in het badje past @Mandy: Ik zal voor je duimen dat Danio is aangekomen [-o< Gewoon lekker gaan vetmesten hihihi
goedemorgen allemaal. Nog niet veel verandering bij de mensen als ik het zo lees. Hier ook niet echt had vanmorgen 1 enorme steek die er rustig aankwam en pijnlijke piek had en erna weer wegging verder is de kleine enorm druk. Dus we wachten het nog maar af.. Waarschijnlijk zou ik dinsdag gestript worden
Emmaatje gefeliciteerd met DAAN! Jeetje Kiowa, dat was vast ff schrikken, bloed als een rund daar ja Fayley zit hier op 6 voedingen van 135ml (drinkt ongeveer 115 hoor maar soms ook de hele fles) en ze slaapt de nacht al sinds dag 1 door Lidwina ik ben ook wel benieuwd hoe lang Rune is...