Thanx! ik hoop het ook! Zit nu op 3 cm ontsluitng dus je zou toch zeggen dat het een kertje door moet komen?! De verloskundige gaf me een goede kans.... (duim duim)
@ leonietje Ik duim voor je. en succes Heb nu zelf vanaf vanaochtend de hele tijd lichte krampen zijn wel erg licht maar hoop dat die doorzetten. Vanmorgen heeft mn man de kleine toegesproken tegen mn buik dat ze er vandaag moest komen dus ben benieuwd of ze luisterd
@ leonietje Ik duim voor je. en succes Heb nu zelf vanaf vanaochtend de hele tijd lichte krampen zijn wel erg licht maar hoop dat die doorzetten. Vanmorgen heeft mn man de kleine toegesproken tegen mn buik dat ze er vandaag moest komen dus ben benieuwd of ze luisterd
Lol! Hebben wij ook geprobeerd maar tis nu al een eigenwijsje Ik duim voor iedereen! We zijn de laatsten zo'n beetje, dan kunnen we allemaal naar de Maart mama's!
nou bianca, dat zou idd fijn zijn. GO BIANCA GO nu maar hopen dat het een epidemi wordt! groetjes, lidwina
en nog een beetje vroeg in de morgen om dit te posten, maar zodat we allemaal weten wie er nog met het beval-virus aangestoken moet worden: debje26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Cynthia85 laatst gepost: 11 mrt. 2007 nancy74 laatst gepost: 21 mrt. 2007 moo laatst gepost: 26 mrt. 2007 Sheena laatst gepost: 27 mrt. 2007 tal laatst gepost: 29 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 30 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 30 mrt. 2007 MSU laatst gepost: 30 mrt. 2007 Biancaaa laatst gepost: 30 mrt. 2007 groetjes, lidwina
hoi allemaal, Nou, net terug van het ziekenhuis. Bloeddruk was weer te hoog dus weer naar de verloskamers voor de CTG en bloed en ook ff checken op blaasontsteking omdat plassen zoveel pijn doet en moeilijk gaat Alles was goed. Geen blaasontsteking Bloeddruk was eerst 155/105 en na een paar uur 120/75 Ennnn..... ik ben gestript! Bah, wat deed dat pijn zeg Had ook al wat ontsluiting zei ze. Maar ik was zo aan het pijnlijden dat ik niet gevraagd heb hoeveel Maar goed, nu de pijn weg is voel ik het niet echt rommelen helaas. Heb alleen hele lichte krampjes maar meer niet. Met ons geluk zullen we wel volgende week terug moeten. Nouja. is dan in ieder geval de laatste week. Als ie er dan nog niet is dan word ik eind volgende week ingeleid dat is iig absoluut 100% zeker Misschien krijgen we dan wel een paaskindje hihihihi. Maar wel raar idee hoor. We hadden ons voorbereid op een maart kindje en dan word het een april kindje. Klinkt misschien niet zo heftig maar is wel ff een omschakeling moet ik eerlijk bekennen. Weet niet, voelt raar Niet erg hoor, maar gewoon beetje raar. Iedereen die aan het rommelen is : succes! Hoop dat het doorzet! ( zucht zal ik dan toch als laatste gaan bevallen? )
@ Kiowa nou dat is goed en wat minder leuk nieuws. Als goed is word ik dinsdag ook gestript ben benieuwd maar heb nu zoiets van ze doen allemaal maar zolang ik de kleine maar in korte tijd in mn armen kan houden. Maar dat strippen deed dus echt pijn?:S Nou hoop voor je dat het doorzet ennuh ik reken er maar op dat ik de laatste zal zijn.
@Biancaa : ja, vond het strippen wel pijn doen. Maar ze zei ook dat hoe harder ze woelde hoe meer het effect zou hebben. Dus vandaag dat ze nogal tekeer ging En ik me maar ontspannen mogelijk houden hihihi want had hier van iemand gelezen dat hoe ontspannender je bent hoe minder pijn het zou doen. Maar dat viel niet mee. Maar het is voor een goed doel Bevalling zal wel meer pijn doen dan het strippen Misschien bevallen we wel tegelijk Biancaa en zijn we beide als laatste word het misschien een foto-finish
Okeej nou ben erg benieuwd, en inderdaad het is voor een heel erg goed doel. Nou hoop dat ze het dinsdag ook bij mij doen ze hadden het erover van disnsdag strippen en als het niet komt de week erop naar de gyneacoloog toe (word het dan gelijk ingeleid?). Nou ik vind het maar spannend allemaal maar ben erg benieuwd. Ik probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat lukt me dus echt niet. haha denk er bijna elke minuut van de dag aan. Mn vader en broer hadden het er al over om me te helpen met een gootsteen ontstopper zo een suig ding zeg maar. haha
@kiowa, HOERA! eindelijk iets gebeurt. hoop voor je dat het nu echt doorzet! we gaan voor een babyboom dit weekend! GO BABY VAN KIOWA GO! met een beetje mazzel kan ik voor morgen middenacht nog 11 keer het geborenlijstje posten (oke, een heleboel mazzel, maar je kan altijd blijven hopen, nietwaar ) HUP BABIES HUP GO BABIES GO OOIEVAARTJE OOIEVAARTJE JÉÉÉÉ BABY groetjes, lidwina
goh ik krijg nog een conditie van mezelf zeg. Elke 5 minuten loop ik naar beneden voor een glas drinken ben ik weer boven krijg ik weer enorme zin in een glas sap. Denk dat ik het hier maar naast me neer zet. Misschien een genate vraag nog wat me bezig houd.. Ik moet dinsdag naar de vk en toen had ze het erover om misschien te gaan strippen maar k heb altijd een inlegkruisje in. Hebben jullie dat ook gehad en doen jullie hem er dan van te voren uit of lieten jullie hem in? (verschoont van te voren)
ik doe als ze willen kijken altijd eerst in toilet mijn inlegkruisje oid uit... en daarna weer eens schone in en als ik daar geen tijd voor heb gehad, doe ik subtiel mijn onderbroek uit. dan hoeven ze t ook niet tegen te komen. ze zijn schijnt trouwens wel wat gewend, maarja, ik voel me er ook niet echt lekker bij. ik had trouwens een vraag en hoop dat iemand iets weet... ik heb sinds vannacht steken in mijn borst, en telkens op dezelfde plek moet ik me zorgen maken? wat kan het zijn? wordt er niet gelukkig van groetjes, lidwina
Jaa daar zat ik inderdaad ook al aan te denken maar ze zijn ook wel wat gewent maar zelf vind ik het niet echt prettig. Sorry guppienl ik kan je daar niet mee helpen zal vast snel weer over gaan.
hihihi dankje voor de aanmoediging Lidwina Net op de wc veel roze verlies met sliertjes bloed. Maar goed, wil niks zeggen natuurlijk Wel krampjes en steekjes maar constant dus niet met tussen poses. Eeuuhh steken in je borst op een plek. Nee, geen idee wat het kan zijn Lidwina. Voelt het ook anders aan je borst? @Biancaa: weet niet wat de regeling is in het ziekenhuis bij jou. Hier laten ze je nooit langer doorlopen dan 42 weken. Maar las elders dat sommige ziekenhuisen de 43 weken aanhouden. Maar denk dat als je naar de gyn moet dat ie dan iig zeker een afspraak maakt om in te leiden. Vind het ook spannend allemaal hoor Probeer er ook zo min mogelijk aan te denken en zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Maar nu het einde toch echt bijna in zicht is, is het wel heel moielijk hoor om er niet aan te denken hihihi Tja, en je draagt zo'n ukkie tuurlijk hele tijd in je buik. Dus je word er gewoon telkens aan herinnerd Hihihi zie je vader en je broer al staan met de ontstopper Brrrrr Misschien wel een baby-boom dit weekend. Maandag is het toch volle maan? Misschien komt het dan daar wel door
he bah lidwina niet fijn.... nou dames ik duim nog steeds voor jullie Met Fayley gaat het lekker, al begin ik te denken dat ze een bodemloze maag heeft 10 uur heeft ze 120 gedronken en 12 uur alweer wakker van de honger....
misscien aanmaak? ik voelde soms prikkelingen, steekjes alsof het liep in mijn borst nu nog af en toe, maar geef geen bv meer