hoi ladies alles goed met jullie ? voor alle beebs die nog geen in hebben gehad om te komen kom op kom maar naar buiten t is hier erg leuk moest ik zeggen van dylana-joy hier gaat alles goed dylana groeit als kool en ik zelf ben ook aan de beterende hand veel liefs mieke
meiden mandy1 is ook bevallen van een dochter met de naam noa ze is 24 maart geboren het staat bij geboren zag er tussen jullie lijstje staan denk zal het jullie effe vertellen ken haar verder niet hoor
@ Mandy1 -> Gefeliciteerd! @ Lidwina -> geen idee wat het kan zijn... Ik heb ook continu van die lekkere steken in mijn beide borsten, maar bij mij is het van de borstontsteking en daarbij voel ik bij mij van die "knobbels" zitten. Hou het gewoon even in de gaten en als het blijft toch anders even de vk bellen voor te vragen wat 't kan zijn. @ Kiowa -> Hopelijk heeft het strippen effect!
heb even gezocht, dus voor wie het wil weten, hier bericht van een aantal afvalligen Gupsie is bevallen. (had een ban, was op 17 maart uitgerekend) Ze heet Eva en is 3760 gram en ca 52 cm 28 maart is toys bevallen van een jongen: Bink. Hij weegt 3410 en alles gaat helemaal goed. ze staat niet meer op de lijst omdat ze hier al maanden niet meer post, maar bij deze. mandy1 is bevallen van een dochtertje. ze heet noa en is zaterdag 24 maart geboren om 06.14 uur. zij weegt 3580 gram en is 51 cm. laatst gepost 7 maart. cynthia85 heeft op 28 maart vaar het laatst gepost bij zwangerschap. ze had toen al een dag weeen en 3 cm ontsluiting. laatst gepost hier: 11 maart. bij deze, mocht iemand van jullie 4 dit lezen, gefeliciteerd! groetjes, lidwina
bij deze een aangepast lijstje debje26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Cynthia85 laatst gepost: 11 mrt. 2007 nancy74 laatst gepost: 21 mrt. 2007 moo laatst gepost: 26 mrt. 2007 Sheena laatst gepost: 27 mrt. 2007 tal laatst gepost: 29 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 30 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 30 mrt. 2007 MSU laatst gepost: 30 mrt. 2007 Biancaaa laatst gepost: 30 mrt. 2007
nog een afvallige gevonden nancy 74 is bevallen van een dochter PHAEDRA 4030 gram en 55 cm groot! 25 mrt(?) laatst gepost: 21 mrt ook gefeliciteerd! Hier het aangepaste lijstje weer: debje26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 moo laatst gepost: 26 mrt. 2007 Sheena laatst gepost: 27 mrt. 2007 tal laatst gepost: 29 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 30 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 30 mrt. 2007 MSU laatst gepost: 30 mrt. 2007 Biancaaa laatst gepost: 30 mrt. 2007 zo, dat schiet op! groetjes, lidwina
hallo allemaal ik wil als eerste msu sterkte wensen en leonie zal voor je duimen dat het doorzet. Bij mij zit de kleine er ook nog steeds in terwijl het nog wle zo mooi weer is heb al beetje toegesproken maar ze heeft er nog geen zin in Ik had afgelopen woensdag mijn apk en alles zag er verder goed uit. volgende week woensdag word ik dan gestript hopen dat dat effect heeft. Ik ben namelijk bij allebeide keren ingeleid met gel en lijkt me wle spannend dat het uit zichzelf begint . verder weet ik neit meer zoveel te typen . 8)
hoi lidwina hier nog niks helaas wel last van me buik vandaag dus wie weet hoop het het blijft rommelen bij mij hoop dat het voor de andere meiden ook opschiet nu en dat we snel onze baby,s hebben zijn we toch nog maart mama,s afwacten maar morgen alweer de 31ste dus spannend en anders ,maar april ook leuk groetjes tal en voor de mensen die bevallen zijn gefeliciteerd
Hallo dames, Ten eerste wi ik ff alle nieuwe mama's feliciteren Hier ff nog een berichtje van deze kant met het bevallingsverhaal Ik was 26 maart uitgerekend en in de nacht van 26 op 27 maart om 0.20 uur kreeg ik een hele harde buik gepaard met een flinke kramp in mn buik.Met de gedachte dat het wel eens begonnen kon zijn ben ik naar beneden gegaan.Mijn vriend heb ik maar laten slapen want het kon ook zomaar niks zijn nog.Beneden gekomen kreeg ik weer een flinke kramp en keek op de klok en was pcies 10 minuten later.En vijf minuten later weer en toen bleven ze ook wel komen om de 5 minuten.Toen ben ik maar lekker even onder de douche gegaan en gelijk mn vriend wakker gemaakt dat het tog wel menens werd en hij er maar uit moest komen Toen de weeen ruim een uur lang om de 5 minuten en soms zelfs om de 3 minuten kwamen hebben we de vk maar gebeld.Uitgelegd hoe of wat en ze vroeg nog wil je het ff aankijken of heb je liever dat ik kom...ik zei kom maar want gaat best hard.Na een goed half uur kwam ze en ging even later kijken en bleek dat ik al 7 cm ontsluiting had .En dat in 2,5 uur.Nog ff door wezen puffen en toen moest mn vriend de kraamzorg gaan bellen en die was hier rond 4 uur.Toen besloot de vk om 4.15 mijn vliezen te breken en gelijk daarna had ik al volledige ontsluiting en mocht gaan persen.Alleen die drang had ik nog niet Ik lag op bed en de vk anders ga je ff naast het bed staan,misschien krijg je dan wat drang.En ik ging staan en toen kwam er opeens een perswee en ik pers wat mee en toen voelde ik al het hoodfje die er al uitstak.Toen zei de vk ga maar op bed liggen.Dus ik zeg dat gaat niet want hoofdje voel ik al en ze kijkt en als een tempo langs mn bed heen om haar op te vangen en mn vriend gooit snel een kussen op de grond en de vk kon haar nog opvangen en snel op het kussen gelegd.Dus ben als het ware staand bevallen Al met al een hele vlotte bevalling van 4,5 uur .Danischa woog 4130 gram en 53 cm dus een lekkere flinke tante Omdat ik bijna niet heb geperst ben ik verder ook niet uitgescheurd Verder gaat alles prima hier.Ik geef bv,maar moet zeggen dat het allemaal niet zo makkelijk is zoals vaak word gezegd haha.Natuurlijk gaat het steeds beter maar ik vind het best af en toe wel lastig,maar gaat gelukkig steeds beter Ze was zelfs vandaag 70 gram aangekomen Ik zal als het allemaal wat rustiger hier gaat wat foto's plaatsen. Verder alle dames die nog moeten bevallen s6 Groetjes Jolanda
he sheena, fijn dat je apk goed was, en ik zal voor je duimen dat je eerder begint. mag best een keer na twee keer inleiden en och, je hoeft geen enorme verhalen te houden hoor jammer tal, ik had goede hoop, omdat je meestal s'ochtends wel al wat laat horen. we gaan gewoon weer door met duimen... ben benieuwd hoe het met de rommelaars gaat... [-o< groetjes, lidwina en weer het lijstje: debje26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 moo laatst gepost: 26 mrt. 2007 Sheena laatst gepost: 30 mrt. 2007 tal laatst gepost: 30 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 30 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 30 mrt. 2007 MSU laatst gepost: 30 mrt. 2007 Biancaaa laatst gepost: 30 mrt. 2007
wauw jolanda, een staande bevalling, dat is nieuw! wat goed dat de vk haar nog op kon vangen, en koelbloedig van je man, dat kussen fijn dat het allemaal goed gaat, en ik ben benieuwd naar je foto's groetjes, lidwina
de mama's die ik nog niet heb gefeliciteerd gefliciteerd met de geboorte van jullie kinderen, hier gaat het alles goed, danisha kwam teweinig bij dus moet haar bij voeden met het flesje,maar krijgt ook nog borstvoeding. heel veel liefs mariska
zo, ze zijn gevoederd en nu loopt didier een stukje met de meisjes. daarna moet hij weg. naar dat strandfeestje. en dan kan ik ze naar bed doen. ik hoop dat ze een beetje rozig worden van het lopen, want als ik een herhaling krijg van gister ga ik denk ik heeeel hard huilen... en ik wil gewoon niet boos op ze zijn want er is zoveel gebeurt, en das voor hun ook moeilijk. wordt tijd dat we weer in een normaal ritme duiken... jeetje, daar zijn ze al, ik moet denk ik. met mazzel tot over twee uur [-o< groetjes, lidwina
Zijn we weer. Heb momenteel een hele harde buik alsof hij op ontploffen staan. Had net wat steekjes in mn buik maar die zijn inmiddels weer over. Hopelijk zet het nog beetje door vanavond/vanacht
Alle die bevallen zijn : GEFELICITEERD Wat een verhaal Jolanda @Lidwina: hoop ook voor je dat de meiden lekker rustig zullen zijn vanavond! En dat je dan lekker een knus avondje voor jezelf hebt. Heb je al lekkere dingen voor jezelf in huis gehaald? Nou, hier is het vloeien gestopt. Geen roze afscheiding meer of sliertjes bloed. Heb af en toe een harde buik en wat krampjes en steekjes. Maar dat had ik de afgelopen dagen ook al dus dat is niks nieuws Ze zijn alleen een beetje pijnlijker nu. Maar ze zijn er meestal constant dus niet echt weeen ofzo helaas Meeste pijn heb ik van het plassen. pffff wat is dat een ramp zeg Moet de hele tijd plassen maar er komt bijna niks en als er wel wat komt dan krijg ik vreselijke krampen De gyn zei dat het komt omdat de kleine zover ingedaald is. Maar heb er eigenlijk nog nooit iemand over horen klagen. Iemand van jullie wel :