:-k ...Leonietje nu echt aan t bevallen? Balen Biancaa dat ze je niet strippen! En t wachten duurt zo lang he! Emmen ehhh ff mn topografie naar boven halen.. :-s ligt dit niet bij Amersfoort in de buurt? Naja, topografie was altijd al mn slechtste vak.
hallo dames , Ik loop ook nog steeds heb ook nog niet echt ergens last van .jha soms wat venijnige steekjes maar meer ook niet. moet morgen voor de APK en word dan gestript als dat lukt. Ik vind dat wel erg spannend wie weet brengt dat wat in actie. doeiii
balen biancaa.. ik heb ook zo rond gelopen.., ook had vaak wat tranen gelaten..., het is ook niet niks.. van jouw lichaam mag het gebeuren.. maar het is een ander persoontje die daarover beslist..! ik had het er ook moeilijkheden mee.., Ik die altijd zo goed naar mijn lichaam luisterde.., en wist wat hij kon verwachten van mijn lichaam..., mara het kwam maar niet,,! Volgens mij hebben veel mensen die overtijd lopen het.., maar precies wat de andere zeiden..! nog eventjes meid,! Kus voor jouw..! vandaag naar het CB geweest.. Sam is gegroeid van 3388 naar 3890 in twee weken,,! ik stond naast een andere vrouw met een kindje van 5 maanden.., Sam was even groot.! en alle andere pasgeboren die daar waren, waren echt ook veel kleiner dan Sam.. (daarom paste Sam er eigenlijk er niet door heen).. ppff.. heb het een beetje gehad.. wilde eindelijk wat kleding kopen voor MIJ helemaal voor MIJ... maar wel samen met mijn vriendje en mijn kleine man..! leek me gesjelliej!! ik zei eindelijk.., Broeken kopen en schoenen.. (loop op hele zware schoenen) krijg ik een je-weet-wel-wat-ik-bedoel-kop!!!maar neej mijn vriend vond dat hij wel naar de hema mochten gaan voor de foto´s, maar niet voor mij konden gaan kijken, want hij had nog zoveel te doen.., ppffiieeuuw,. mja ik hoop dat deze topic snel gesloten kan worden en dat we allemaal vehuizen van bevallingsforum naar de MAMMASFORUM dikke kusjes
Leonie moet toch ondertussen wel echt aan het bevallen zijn of ondertussen al bevallen zijn! Spannend hoor, ben benieuwd! @ Ranjee -> heerlijk he, mannen...
hier is het laatst gepost lijstje weer in combi met data... van leonietje is na gister niets meer gezien... moo is 27 mrt voor het laatst online geweest... moo laatst gepost: 26 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 2 apr. 2007 Biancaaa laatst gepost: 3 apr. 2007 Kiowa laatst gepost: 3 apr. 2007 Sheena laatst gepost: 3 apr. 2007 23-03 Moo verrassing 24-03 Kiowa jongen 25-03 Leonietje24 jongen 27-03 Sheena verrassing 28-03 Biancaaa verrassing knuffel voor jullie groetjes, lidwina
ik weet niet hoe laat ze moest, maar het laatste berichtje stamt van 8.32 uur....(dacht ik) ze zou toch al wel terug moeten zijn.... het zou zo fijn zijn ..... mmmmm JOEHOE!KIOWA!
hoi allemaal wou even laten weten dat het hier goed gaat jayden eet goed en is een zoet mannetje kop op voor iedereen die nog moet hoop dat het snel mag gebeuren groetjes tal
eej tal wat fijn om te horen dat je ventje het goed doet! super ja lidwina spannend he? misschien was haar bloeddruk wel te hoog of zoiets dat ze gelijk daar moest blijven... of wie weet hebben ze haar willen strippen en zijn de vliezen gebroken? of wie weet is ze spontaan aan het bevallen zonder alle medische hulp... nou ik ga ff eten maken ik hou het wel in de tjok hiero :-D SPANNEND !
minimuisje idd.. maar het mannetje kan ook heel lief zijn, had zo verschrikkelijk hoofdpijn ben dus naar boven gegaan om even te liggen. En mannetje pappa.. is maar even twee uur gaan wandelen.. zodat ik meer rust had aaah...
ja mandy, echt spannend. heb hier hysterisch kind. hij wil geloof ik om de 5 min drinken, en ik moet eerst de meisjes naar bed brengen, en mijn man is nog steeds niet thuis, en als ze niet gaan slapen ... ging kiowa niet naar een kraamhotel voor een week? zouden ze daar internet hebben?
Goh ben benieuwd.... Leonietje zal idd wel haar uk hebben nu, of bezig zijn Kiowa ging na de bevalling geloof ik naar een kraamhotel ja , maar moet wel in het ZH bevalen meende ik....
ahhhh lidwina slapen de kids al? en is je ventje al rustig? toevallig begint danio nu ff te jengelen... hoor het nog 5 min aan. is je man al thuis? hier heeft wolf ook middag dienst dus mag alles alleen doen, maar goed dat was ik al wel gewend met een klein ukje erbij het is ff aanpassen, maar heb de slag al goed te pakken :-D en ja als het goed is zou ze 8 of 9 dagen kraamhotel er achteraan plakken ik hoop wel dat haar vriend/man iets laat weten want ik vind het zoooooooooooooo spannend eindelijk misschien... en leonietje ja die is denk ik al aan het genieten van haar beeb. en die andere dames die nog moesten hebben die al iets laten horen of liggen ze allemaal tegelijk te puffen? hihihi zou wel mooi zijn natuurlijk!
goedemorgen dames, heb net het hele zooitje tegelijk gedouched. rune voor het eerst, maar ik zag apart niet zitten, dan ben ik een uur bezig. ging goed! voor de duidelijkheid copieer ik het lijstje nu; moo laatst gepost: 26 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 2 apr. 2007 Biancaaa laatst gepost: 3 apr. 2007 Kiowa laatst gepost: 3 apr. 2007 Sheena laatst gepost: 3 apr. 2007 ik denk dat kiowa bezig is, maar dat is niet zeker, en leonietje zal haast al wel klaar zijn. moo weet ik gewoon niet, omdat ze niet persee iedere dag post, maar bianca en sheena, jullie zijn in ieder geval nog samen, en we slepen jullie er ook doorheen hoor, zo naar de volgende pagina! vandaag is trouwens mijn man jarig, en ik heb niemand echt uitgenodigd. ben benieuwd of er iemand komt. ga toch maar taart halen of bakken. voor de zekerheid... nou, hoor hopelijk snel van iemand, en als het hietr oorverdovend stil blijft is iedereen misschien bezig, en das ook wel oke toch? groetjes, lidwina
eej lidwina gefeliciteerd met je man... groot gelijk heb je dat je het hele zooitje tegelijk douched! scheeld je weer tijd. het is wel spannend hoor het lijstje is klein maar het is en blijft mega spannend. en idd we slepen de laatste dames er gewoon doorheen hebben zij ook bij ons gedaan en nu zijn wij er voor hun dus dames! ZET HEM OP GO DAMES GO DAMES ....
Lidwina gefeliciteerd met je man! Spannend hier voor de laatste zwangeren. Nog ffies dames, zet hem op!