Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Patje,
    wanneer ga je testen? Heel veel succes daarmee en ik hoop dat je ook hier komt kletsen. :D

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    als ik maandag nog hoge temp heb ga ik er een testje tegaan gooien en als die nega is dan wacht ik echt ff tot na mijn nod.
    Ik hoop ook heel erg dat ik hier mee kan gaan kletsen.

3. Spannend Patje! Wanneer is je NOD want jouw banner volg ik niet helemaal haha :)

4. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
    Hier ben ik ook weer eens. Het wordt al lekker druk!

Zijn er hier nog meer meiden die zich neerslachtig voelen op het moment? Heb er veel last van sinds een paar dagen en ook ben ik erg snel geirriteerd. Sta al op met een rotgevoel. Heb al twee kids en mijn stiefzoontje is er nu twee weken en dan wens ik soms wel eens dat ik even een dag alleen op de maan kon gaan zitten. Die kinderen hebben het ook zwaar te verduren met mijn korte lontje. Dan gelijk die twijfel weer: oh jee, zal nog een kind erbij wel goed gaan en ga ik het wel leuk vinden. Nou , sorry voor het depri berichtje , maar voel me niet zo goed!

Groetjes,

Daan

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    mij nod is 20 july!! Ik zit op dag 9 na mijn ovulatie :)

6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hoi Patje, spannend hoor. We hopen je gauw hier te verwelkomen.

Mammatje, lijkt me heel vervelend zo'n moeder maar inderdaad zoals jij zegt, jullie geluk/gezondheid en dat van de komende kleine staat bovenaan. Knap dat je er zo mee om kan gaan.

Hoi Bar, welkom hier. Ik wist ook niet dat je de huisarts in moest lichten, maar ik ga dat maandag maar eens doen (ik bel gewoon naar het telefonisch spreekuur en dan kan hij me vast vertellen hoe verder te handelen).

Daan: ik denk dat we allemaal onze twijfels wel eens hebben en onzekerheden (ik in ieder geval wel), maar het zal vast allemaal goed komen.

7. Hoi Daan,
    eh jakkes, wat vervelend dat je je zo voelt maar ja die hormonsters doen rare dingen met je. Ik heb er ook wel eens last van en dat krijgt mijn vriend vaak over zich heen. Ik ben schildklierpatiente en is mijn dosis niet genoeg kan ik stemmingswisselingen krijgen en dan word ik ook heel snel somber. Ik weet precies hoe je je voelt. Je wilt het niet maar je voelt je kl*te (sorry voor het woordgebruik). Probeer iets voor jou te doen. Ff lekker uitgebreid douchen of badderen of een lekker luchie voor jezelf kopen... Misschien helpt het en anders ruik je fantastisch ;)
    Sterkte meissie! De zon gaat vast snel weer schijnen :)

8. Hoi Roba,
    morgen ga je officieel testen, spannend! Zet je de test wel in je album zodat we m kunnen bewonderen :D Die kriebels als je wacht op de uitslag blijf ik speciaal vinden hoor.

9. Hoi Patje,
    pfff nog 6 hele dagen, wat een spanning! Wat denk je zelf? Voel je al iets of weet je het allemaal niet?

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ mammatje, tja, ik heb sinds gisteravond wat steken boven mijn rechterborst, en sávonds als ik in bed lig rammelt mijn buikje en verder eigenlijk niks bijzonders.
    We zullen nog even moeten wachten.

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik ben niet zo goed met foto's plaatsen etc, maar ik zal het zeker melden hier. Ik weet niet zeker of dat van het weekend zal lukken (druk, druk, druk) maar anders zeker maandagochtend.
    Alvast een prettig weekend iedereen :D

12. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
    Ja Roba, ben ook erg benieuwd!
    Ik duim voor je!

Hier is de misselijkheid al aardig toegeslagen. Vanochtend had ik er voor het eerst heel veel last van. Voelde me erg beroerd.
    Ik schreef natuurlijk gisteren nog dat ik ook zo neerslachtig ben sinds een paar dagen en daar kwam vervolgens nog eens een telefoontje van mijn moeder bovenop. Die relatie loopt nogal moeizaam en ze heeft er een handje van om mij altijd alles te verwijten. En gisteren belde ze even op om me te zeggen dat ze wederom zwaar in me teleurgesteld is. Waarom weet ik nooit zo goed en er tegenin gaan heeft ook geen zin, want mijn moeder heeft nu eenmaal altijd gelijk. Dus dat kan er ook nog wel bij gezellig! Ik denk dat ik het contact maar even op een heel laag pitje ga zetten, want die stress lijkt me niet zo goed voor de baby. Wel erg jammer dat het zo moet. Lijkt me heerlijk als je gewoon een leuke gezonde relatie met je moeder hebt waarbij je gewoon over alles kan praten en die ook naar je luistert zonder haar mening op te dringen. maar goed, ik kwam hier om te kijken of Roba haar uitslag al heeft!

Ik hoop voor je dat die positief is!

Groetjes,

Daan

13. Daan29

Daan29 Lid

7 jul 2006
    26
    0
    0
  14. Hoi Daantje,
    je bent niet de enigste met zo'n rotrelatie met je moeder. De mijne kan mij ook niet altijd uitstaan. Wil ze klagen weet ze me te vinden maar voor de leuke dingen gaat ze naar mijn broers. Ze heeft net de vakantie van mijn broer en vrouw betaald terwijl ik al in geen 3 jaar naar Italië ben gekund. Toen ik zei dat ik zwanger was zei ze dat dat niet kon en ik er iets tegen moet doen terwijl ze weet dat ik zwaar tegen abortus ben. Weet je waar ik mij aan vast hou Daan? Dat ik niet mijn moeder ben en mijn kinderen beter zal behandelen. Ik weet precies hoe ik het niet moet doen. Laat je niet gek maken door haar en denk niet teveel na over de wens een goede relatie te hebben met haar. Het is veel belangrijker dat jij een goede moeder voor jouw kinders bent! Ken je dan wel niet maar denk wel aan je. Ik stuur je een kleine glimlach op de wind.

15. Niet meer actief

hallo, ik hoor ook bij de maart 2007 mama's.. :D:D

ik heb nou 4 positieve testen dus zal vast wel echt zwanger zijn haha :D het voelt nog niet zo...heb nergens last van en ben bang dat ik straks toch ineens ongi word..terwijl ik ook geen ongi klachten heb...maar je dat is die onwerkelijkheid he;)

Het zou leuk zijn om ervaringen met elkaar te delen!!

16. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Leuk hoor, welkom hier bij ons :d
    hihi ben er zelf ook nog niet erg lang in deze topic
    ik heb ook nog niet super last van dingen. erg moe, dat wel. veel eten doe ik ook hihi
    en ja steken onderin mijn buik af en toe.. zullen de voorbereidingen wel zijn ofzo hihi

17. Niet meer actief

meestal komen de klachten ook pas na je nod toch? dus ik moet maar niet te hard roepen dat ik nergens last van heb :p Ik zie wel hoe het loopt ;)

18. Welkom Laura,
    leuk dat je ook in maart bent uitgerekend. Ik ben al 10 dagen overtijd en heb 4 superpositieve testen maar elke keer als ik ga plassen kijk ik of ik niet ongi ben geworden... stom he! hahah we zijn gewoon een klein beetje onzeker :D

19. Ik ging trouwens koken en gelukkig was mijn schoonzusje er want ging alweer bijna over mijn nek heen.... En ik heb het toch met veel smaak gegeten, echt weird! En die moeheid pffffffffff kan wel staande slapen zo erg!

Deel Deze Pagina