Je haalt de woorden uit m'n mond Gewoon aan jezelf denken hoor! Als het niet gaat zonder stoel om stoel vragen.. en als ze die niet willen geven? Dan ben je de laatste 2 weken toch gewoon ziek?! (of denk ik nu te makkelijk )
idd, als ze je geen stoel willen geven: gewoon ziek melden. GEEN ontslag nemen want dan heb je geen recht meer op een WW uitkering! Oja, heb vandaag afspraak gemaakt voor 20 weken echo De datum is: 3 november ze maken dan ook een dvd opname ! Daar was ik wel blij mee verrast omdat het geen pretecho is. Ik krijg deze week een folder opgestuurd en daarin staat dan beschreven waar ze dan allemaal op letten tijdens de echo. Spannend hoor Liefs van Kiowa
Vervelend,alleen zomaar ziekmelden gaat denk ik niet,dat is contractbreuk... Heb ik ook gehad,óf je moet het via een bedrijfsarts spelen en daar een beetje overdrijven in hoe je je voelt.Dán kun je wel ziek melden. Ik ben net terug van een extra rondje VK, kreeg de laatste dagen een beetje een raar gevoel steeds. Ik ben van mezelf al flauwvallerig en nu al helemaal.Mijn bloed druk is een beetje heel erg ver naar beneden gedaalt,dus moet ik nu aan de cuppensoup en zoute drop (jummie!) Beeb heeft er gelukkig geen last van,die zwemt en schopt vrolijk verder. Nu maar hopen dat m'n bloeddruk snel weer een beetje op pijl komt,ik heb gewoonlijk juist een hoge bloeddruk van mezelf. Nouja,het overkwam me dus zaterdag da ik ineens flauwviel in de winkel,om niks. Het slechte slapen kan hier ook mee te maken hebben.Meer mensen? Ik vroeg me trouwens af,voor de mensen met een tweeling in wording: weet je van te voren of het een éé-eiïge of twee-eiïge tweeling wordt,of blijkt dat pas bij de geboorte?Vroeg ik me zo ineens af
Dat van de tweeling kan je zien. Je hebt 2 kindjes in 1 tja.. holte dan is t 1 eiig. En als je ze in 2 holtes ziet is t toch 2 eiig of niet?
Hihi nou ze kunnen het aan het vliesje zien. Bij een-eiige tweelingen zit er een dunner (enkel) vliesje tussen en bij twee-eiig is het een dubbel vliesje. En er was nog iets waar het aan te zien was, een bepaalde 'sign', ben ff vergeten hoe precies, misschien weet Marian79 het beter Vergeef me als ik het niet helemaal goed uitleg maar zo ongeveer zit het. Wij krijgen dus een twee-eiige tweeling! Patroeschka, als jij lichamelijk niet kunt functioneren zonder een betere werkplek en zij geven jou die verbetering niet... dan mag je je ziekmelden hoor! Als je dat doet zou ik idd wel gelijk even een afspraak met de Arbo arts maken.
Hallo Meiden, Ik heb een tijdje niks van mij laten horen, maar alles gaat gelukkig goed. Ik maak me iedere keer zorgen of alles wel goed gaat met de baby, omdat de meeste van jullie al het kindje voelen en ik nog niet. Gelukkig ben ik gisteren bij de verloskundige geweest en heb ik het hartje gehoord. dat was en hele opluchting. Ik ben blij dat het met jullie goed gaat en dat de meeste ook al een 20weken echo gepland hebben staan. Spannend he, ben zo benieuwd naar die echo..
Ze noemen dat het zogenaamde lambda-sign. Bij mij was dat ook duidelijk te zien, dus ook wij krijgen een twee-eiige tweeling. Het is wel zo dat het kan zijn dat het een een-eiige is die heeeeel vroeg is gesplitst, maar die kans is erg klein. Hier gaat alles redelijk goed, heb nu alleen bij vlagen last van maagzuur! Dat is dus niet echt fijn! Zo vies! We zouden een dag of 10 met vakantie gaan, maar dat gaat helaas niet door... We gaan in ieder geval een weekend, en misschien wel twee weekenden weg. Ben nu aan het kijken voor een hotel in Maastricht voor het weekend van de 20e. Heb het idee dat hotels zelfs op weekendjeweg.nl met de maand duurder worden! Marian
Hallo allemaal, Ik had nog niets van laten horen op dit forum, dus bij deze! Na twee miskramen gaat het dan tot nu toe eindelijk goed. Ik mag helaas pas 31 oktober voor de termijn echo (duurt nog zo lang vind ik). Maar ik hou jullie op de hoogte. Hopelijk krijg ik dan ook meteen te horen wat het gaat worden, echt spannend allemaal hoor. Liefs, Lesley
zozo daar was ik weer eens! @Gupsie: gelukkig alles ok Welkom Lesley! Pfff ik heb vandaag behoorlijk wat steken onderin mijn buik gehad, bij opstaan vooral. De buik zal wel weer een groeispurt hebben..voel het nu nog, maar wat op de achtergrond. Ukkie laat ook af en toe wat van zich voelen. Of Jom zoals mijn mannetje graag zegt(Jongen Of Meisje hahaha). Zal weer eens wat nieuwe foto's toevoegen, is al een tijd geleden.
Hoi allemaal, Ben een tijdje ff weggeweest, heb wat slecht niuws gehad... Mijn beste vriendin haar broertje (20 jaar) blijkt acute leukemie te hebben, dus heb een periode van stress. Ik was ook erg onzeker over ukkie maar ben vanmorgen naar de VK geweest en alles ging goed gelukkig! Hoe gaat het verder met iedereen? Groetjes Leonie
Hé bah Leonie wat een kl^te nieuws. Wij hebben een vriend die is er net van genezen (hopelijk geeft dat weer een beetje hoop voor jullie) al blijft het een zeer moeilijke tijd. Heel veel sterkte
Hier gaat alles zijn gangetje, ik voel alleen nog steeds niks, maar dat is bij meerdere zo geloof ik. Ik weet ook echt niet wat ik moet voelen, misschien herken ik het gewoon niet. 27 okt weer naar de VK en 1 nov de 20 weken echo (spannend).
wat naar nieuws Leonie. Hoop dat ze beter word! Welkom hier Lesley Marian : idd vreselijk duur die hotels. Gewoon niet leuk meer Hoop dat je een paar leuke weekenden krijgt Hier gaat alles wel redelijk......... beetje de griep. Veel last van banden-pijn.! De kleine voel ik niet meer zo vaak.... maar het hartje klopt goed en hoor hem/haar ook bewegen (met de babysound) Volgende week weer naar de verloskundige En ik ben nog steeds mega emo ! Echt niet leuk meer om de kleinste dingen barst ik al in janken uit! Kiowa
Ik voel mij bijzonder goed en sexy ....rrrrr.... ik moet alleen op visite vanmiddag! Potjandorie, is mijn vent een keertje overdag thuis aan het werk, moeten we weg..
Leonietje, heel erg veel sterkte meid! Hier nog iemand met een griepje...bleegh.... Ik ben vanmorgen ziek van mijn werk naar huis gegaan...keelpijn, verkouden...BAH! Dus in mijn bedje blijven met een net sinaasappelen Volgende week woensdag moet ik weer naar de VK. Ik moet niet vergeten een verklaring te vragen. Die moet ik inleveren bij mijn werkgever voor mijn verlof.