Goedemorgen. Verloskundige is net geweest en het zag er gunstig uit. Heb 3 centimeter onsluiting en ze kon het hoofdje voelen en zag er erg goed uit. Dus ben benieuwd...
ohhhhhh geweldig nieuws al bianca ! wie weet zet het nu wel door ik hoop het voor je... heel veel succes mocht ik je straks niet meer spreken... groetjes mij
Goeiemorgen! Ow dat klinkt goed Bianca spannend, ik hoop dat het doorzet vandaag [-0< Ook hier is er een ochtendbuitje geweest, gelukkig had ik gisteren de was binnengehaald Sheena, hoe is de stand van zaken bij jou?
bianca, wat goed zeg! hoop dat t doorzet. spannend! [-o< en nu sheena nog.... [-o< lijstje: Sheena laatst gepost: 6 apr. 2007 dinsdag afspraak controle Biancaaa laatst gepost: 7 apr. 2007 zaterdag ontsluiting 27-03 Sheena verrassing 28-03 Biancaaa verrassing wie weet vandaag voor het laatst groetjes, lidwina
Hmmm volgens mij is dan fenja het meest te vroeg geboren. Die was 5 weken te vroeg. Geboren op 23-2 moest komen op 27-3. Is toch meer dan 31 dagen?
En, en en en en en en en en Biancaa en Sheena? Al een beebje in jullie armen of niet? Spannend hoor meiden!
ja, je hebt helemaal gelijk alkievalkie, ik ging uit van 23 maart zwangerschapsdementie slaat door op verstand zullen we maar zeggen heb het bijgewerkt: voor tweelingen ga ik uit van 38 weken, niet van 40. Het meest te vroeg: Alkievalkie, moeder van Fenja: 32 dagen. Het meest overtijd: Lilly, mama van Ruben: 15 dagen. Op tijd: Caithlin, mama van Jennifer en Yasmine. Aantal te vroeg: 31 babies. Aantal te laat: 20 babies. In totaal waren we 250 dagen te vroeg, dat is ongeveer 8 dagen per mama In totaal waren we119 dagen te laat, dat is ongeveer 6 dagen per mama. en verder heb ik sheena nog niet gesignaleerd vandaag. hoop niet dat ik r gemist heb: Sheena laatst gepost: 6 apr. 2007 dinsdag afspraak controle Biancaaa laatst gepost: 7 apr. 2007 zaterdag ontsluiting 27-03 Sheena verrassing 28-03 Biancaaa verrassing wie weet, allebei aan het puffen? [-o< [-o< [-o< dat zou wel mooi zijn, twee paasbabies... groetjes, lidwina
@ Bianca -> spannend! Hopelijk is de bevalling ondertussen al goed op gang gekomen en heb je snel je beeb op de armen! En Sheena? Ook spannend natuurlijk omdat ze nog niet gereageerd heeft!
Haha Lidwina die zwangerschapsdementie is hier ook doorgeslagen hoor. ik vergeet ook nog steeds vanalles. Maar geeft niet hoor, ik zag het gewoon ineens. Nog geen Beebs bijgekomen hier? Nog ff en dan gaan we met z'n allen het Mama forum bezetten! Succes meiden!
Waar is iedereen? Toch maar weer een aanmoediging: GO SHEENA EN BIANCAAA GO HUP SHEENA EN BIANCAAA HUP wel spannend hoor! groetjes, lidwina
nog steeds niets.... [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< morgen anders lijstje posten? hoop t! groetjes, lidwina
ik denk dat ze bezig zijn want was het niet dat bianca gestript werd vandaag? nou we wachten in spanning af ik ga nu na bedje toe en morgen hoop ik maar dat er mooie berichtjes staan hier op dit lijntje GO BABY'S GO BABY'S GO...
en? al iemand bevallen? al iemand hier? HAAAAALLLLOOOOOOO! BIANCA! SHEENA! IS DAAR IEMAND? nou, in ieder geval: FIJNE EN VRUCHTBARE PAASDAGEN!!!!! knuffel, lidwina
lidwina "vruchtbare" paasdagen? nou ik hoop het niet echt hoor hihihihih voor mij hoeft het nog niet vruchtbaar te zijn hoor hihihihihi lol neh snap wel wat je bedoeld hihihihihi BIANCA en SHEENA hebben jullie de paashaas gezien en is er een mooi paasbeebje geboren?
Ik denk dat ze toch echt allebei druk aan het puffen zijn of al aan het genieten zijn van hun wondertjes... Kan bijna niet anders omdat er dagelijks werd gepost door hun beide!