Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheena

sheena Lid

26 sep 2006
    30
    0
    0
    hallo dames

Ik ben vandaag terug van mijn afspraak in het ziekenhuis en wederom zag alles er nog goed uit. Genoeg vruchtwater en hartfilmpje was goed. ze heeft me voor de keus gesteld wat ik het liefst wou nog afwachten en iedere dag even terug komen om te kijken of alles goed was of inleiden want dat was mogelijk doordat ik 3cm had :) . Ik heb toch voor de inleiding gekozen want wil het ook niet te lang laten afwachten en bij mijn andere twee was ik ook ingeleid met gel.
    Morgen is het dan zover en moet ik al voor 7 uur in het ziekenhuis en word ik ingeleid met een infuus . :oops: .Ik ben best een beetje nerveus ervoor maar jha ben ook wel opgelucht.

Ik zal snel weer van me laten horen maar dan niet alleen :D :D :D

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

hallo kiowa, tja, ik weet niet zeker of t normaal is, maar rune kan ook wel eeeeeuwig drinken. :rolleyes: worden mijn borsten niet blij van. ;) :)

fijn sheena, je mag ook we ook nu, vind je niet. :D heel veel succes morgen, zal voor je duimen [-o< :D
    en het meest overtijd was lilly met 15 dagen. geloof dat jij de twijfelachtige eer nu gaat hebben :D
    ik hoop morgen het lijstje voor de laatste keer te posten, met jullie beide babies erbij.

knuffel, lidwina

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sheena -> fijn dat het "einde" in zicht is! Heel veel succes morgen en logisch dat je nerveus bent! Morgen word je opnieuw mama van een wondertje! :) :) Succes!

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    sheena heel veel succes morgen en dat je snel van je beeb mag genieten

kiowa volgens mijn mag je in het begin echt om de 2u aanbieden dus idd je bent meer beizg met voeden dan met wat anders :-D
    dat vind ik al bij fles voeding die 3uurtjes gaan zo snel voorbij pfff
    zelfs wolf zei het gisteren tegen mij; het lijkt wel of je hem vol aan het proppen bent moet hij zo vaak eten? hihihihi toen ik vertelde dat hij om de 3u moest vond hij dat best veel...
    maar goed over een tijdje mag hij om de 4u dat scheeld weer.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Kiowa -> met slapen, Joris wou ook alleen de eerste 2 weken bij mij op de arm slapen en ook in eigen wiegje maar heel zelden! Het gaat sinds een klein weekje nu hartstikke goed en hij slaapt nu al een nacht of 4 in zijn eigen wiegje!

En met de bv... Volgens mij komt het meer voor in de eerste weekjes! Ik heb zelf maar 1 week bv gegeven en ik gaf ook op verzoek... En dat was de meeste keren om de 1,5/2 uur!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bedankt voor het antwoord meiden ! :D
    voel me soms best wel onzeker omdat ie zo vaak wil eten.
    dus ben blij om te lezen dat meer babies zo'n goede eetlust hebben ;)

Sheena : succes morgen :)
    eindelijk kan je morgen je kleintje in je armen houden :)

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    sheena heel veel succes morgen

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Sheena GOOD LUCK!

9. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    succes morgen zet hem op, morgen heb jij je ukje in je armen eindelijk.

10. Niet meer actief

ik vraag me af hoe jullie baby's dan slapen als ze niet in hun eigen wieg willen.?

danisha slaapt snachts gewoon in haar wiegje... het is maar een paar keer gebeurd dat ze wat liep te spoken maar ik wil haar absoluut niet bij mij in bed hebben.. moet er niet aan denken als er wat gebeurd!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb Joris ook een paar dagen bij mij in bed gepakt omdat hij niet sliep in zijn wiegje. Ik heb hem toen tussen ons ingelegd, tussen de hoofdkussens in, dus zijn hoofdje lag helemaal bovenaan het bed. Daar lag hij dan met zijn eigen dekentje en Sven en ik lagen dan verder naar de rand met ons kussen. Dus er was een grote ruimte tussen Joris en de 2 hoofdkussens. En dat ging prima... En Joris sliep als een blok! Dit was ook maar tijdelijk, volgens mij een dag of 4, daarna sliep hij weer in zijn wiegje!

12. Niet meer actief

hebben jullie ook dat je snachts ineens om je heen gaat voelen omdat je denkt dat je de kleine nog bij je hebt? zo irri..ik heb dat minstens 1x per nacht haha soms zat ik zelfs aan de elleboog van me vriend :p

nou ben ik vannacht dus wel in slaap gevallen tijdens voeden en daar baal ik ontzettend van :( want danisha draait zich telkens op haar buik als ze op haar zij ligt.. dat doet ze sinds 2 dagen.. :rolleyes:

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha dat heb ik idd ook Laura, regelmatig zelfs. Moet bijna standaard eerst in de bedjes kijken om zeker te weten dat ik geen baby ergens tussen de dekens of op m'n buik ofzo heb liggen :(

14. Niet meer actief

ja echt raar hoor terwijl ik haar zelf gewoon weer in het wiegje leg, maar dat wordt ik wakker en dan zit ik te zoeken (ipv gelijk in het wiegje te kijken :p) en dan zie ik haar liggen en denk ik ineens: oh lekker ik kan gaan slapen (wat ik al deed)

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik moet toegeven dat ik mezelf al erg raar vond met die rare acties elke keer, maar ik ben dus niet de enigie gleukkig :)

16. Niet meer actief

haha nee hoor.. ik zat zelfs een keer aan mijn sokken die onder het wiegje hingen (voor luier verschonen) en ik zat maar te voelen en voelen waar de rest van haar was.. maar het waren me sokken :oops:

Alsof ze ook daar zou liggen.. dat wil niet eens :) En soms kwam me vriend op bed en ik sliep dan half en zei: uitkijken! danisha ligt hier waarop hij dan antwoorde: nee schat die ligt in de wieg... :rolleyes:

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha komisch he! Alleen op dat moment iets minder, echt zo'n paniekgevoel.. heb jij dat ook?

M'n vriend had het in de eerste week ook trouwens. Hij werd een keer helemaal geschrokken wakker, viel half uit bed en heeft notabene de lamp van het nachtkastje afgeschopt en helemaal geschrokken 'de baby's, de baby's, pas op!'
    uhhh nee schat, ze liggen lekker in hun bedje :)

18. hardloper

ik had dat telkens als ik met de trein moest, dat moest ik bij de eerste heel vaak, en dan stapte ik uit en was ik in paniek omdat ik bang was dat ze nog binnen stond, en dan nam ik de volgende trein, en dan was ik in paniek omdat ik bang was dat ze nog op het perron stond.... :) heeft eindeloos geduurt, maar ik nam haar dan nooit mee, ze was dan gewoon lekker thuis. heb ik trouwens nog als ik zonder ze wegga. :) :rolleyes:

groetjes, lidwina

maarja, ik zoek ook wel eens dingen die ik gewoon vast heb. (waar is nou toch die vit k? heb m net nog gezien...zoek ik een kwartier, en dan heb ik m vast. :) )

19. hardloper

sheena is trouwens aan t bevallen als t goed is, en bianca is denk ik klaar. we zijn bijna compleet! :D

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Yep, werd wel tijd voor die meiden hoor!

Deel Deze Pagina