Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik begin nu ook een mooi buikje te krijgen (in kleding dan, want anders vind ik t er meer 'vadsig' uit zien dan zwanger.) Maar in de zwangerschapskleding ziet t er ook echt zwanger uit. Zullen wel weer hormoontjes zijn zeker. ;) Wij moeten ook nog een HELE week wachten op onze eh...21 weken echo, pfff.. Ook wij willen t niet weten! (eigenlijk aan de andere kant wel weer, maar bedwing me maar)

2. Klopt! Mijn VK is Ariane Moskie (samen met Judith Snelder in 1 praktijk)
    Maus....geloof het of niet...heeft mijn moeder begeleidt tijdens de bevalling van mijn zusje! Behoorlijk ervaren dus!

3. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Oh dan heb je vast Tinie Maus in je hoofd,die heeft onze hele familie ter wereld geholpen geloof ik ;)
    Ik heb de dochter van Tinie; Astrid Maus...
    Zij heeft sinds drie jaar de praktijk overgenomen.

Hier ook een mooie buik,ik ben nogal slank van mezelf,dus zo'n buik zie je snel!
    Als ik zwangerschaps kleding aanheb ben ik helemaal verlieft op die buik,als ik naakt ben ook...Maar als ik bijvoorbeeld een slobbertrui aanheb,is het net of ik gewoon wat koddig wordt haha!
    Verder heb ik ruzie met elke zaak die zw.sch kleding verkoopt:
    Ik heb maatje 36,maar men gaat er kennelijk vanuit dat je nogal aankomt als je zwanger bent.De maat 36 die de winkels hebben hangen zakt echt van mijn kont!
    Ik heb er toch maar één gekocht die echt om mijn benen zwabbert.
    Bij mijn buik zit hij perfect,verder is het net een juten zak :(
    Een kleinere maat kan ik niet vinden,en mijn eigen broeken pas ik niet meer.
    Met als gevolg; ik loop elke dag ik een hobeezak,maar wel met een prachtige ronde buik!

Vanacht maakte de kleine zich nogal druk,zelfs aan de buitenkant kon je het zien!Helaas was vriendlief overwerken tijdens deze primeur,anders had hij het ook kunnen zien/voelen!

4. Marientje

Marientje Actief lid

Ik voel me goed, veel mensen zeggen dat ik een stralende zwangere ben.
    Alleen heb ik af en toe wel erg last van jeukende tepels en heb het zuur met momenten, ook merk ik dat ik wat emotioneler ben geworden.

Ikzelf heb nog niet echt een buikje, en heb ook maatje 36.
    Weet niet waar die kleine zich verstopt :)
    Maar hij was toch heel goed gegroeid enzo, dus dat zit wel goed.
    Alleen aan mijn borsten zie je het goed, ik had bijna niks en nu zie je ze duidelijk ;)

5. Wat leuk al die jongetjes..
    Zeg heb ik sterk het gevoel dat het een meisje wordt.

We zullen het maandag 23 oktober wel zien!

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hallo allemaal,

Daar ben ik dan ook weer eens! Voelde mij deze week niet echt lekker dus ben even niet on-line geweest. Hebben jullie ook zo'n last van je banden? Ik zit aan de magnesium en dat helpt wel aardig, alleen hebben ze dat nu in 2 weken al verdubbelt. Zuur krijg ik het nu ook, ach ja het word nu eindelijk echt wat :D Voor het eerst dat ik eigenlijk klachten krijg.
    Maar leuk joh dat sommige van jullie al weten wat het word! Wij hebben 2 November pas de echo en ik hoop dan ook eindelijk te weten wat het word.

liefs Es

7. Niet meer actief

ik ben zo nieuwsgierig naar het geslacht ineens zeg...pff Over 2 weken mag ik ook, dus dan weten we waarschijnlijk meer.

Ik heb weer een nieuwe foto geplaatst in mijn album (van mijn website) maar hier dan ook voor jullie.. mijn buik met 18 weken..

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow, mooie buik gupsie! Ik zal ook vandaag of morgen mn 20 weken buik er weer op zetten.

9. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    sodeju!
    Dat is een flinke,gupsie!

10. Niet meer actief

:oops: hij gaat weer rap ja..pff.. Bij astrid ging het ook zo snel. Toen had ik met 16 weken al zo'n buik..

Nou misschien beval ik dan ook lekker voor de 40 (en na de 37) :) :)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijne staat er ook in hoor! Begint nu eindelijk een ronde vorm te krijgen. ;)

12. Niet meer actief

zo hey.. dat is lekker gegaan de afgelopen weken. Mooi!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :oops: Maar ik ben dan ook al 4 en een halve kilo gegroeid! :oops: Weet eigenlijk niet wat een beetje normaal is rond deze tijd..?

14. Niet meer actief

dat is netjes hoor.. niets is normaal. De ene groeit in het begin snel, de ander later..

Bij astrid was ik met 18 weken al meer dan 14 kilo aangekomen haha.. en met 20 was het helemaal rampzalig.. Dus 4 kg is heel netjes!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Word ook af en toe moe van die 'adviezen'. Let je er wel op dat je niet teveel zout eet? Niet teveel tillen hoor! Mag je wel buiten(om) schilderen? Niet teveel snoepen hoor, wat er aan komt, moet er ook weer af.. enz enz :( GRRR.. Of ik maak n serieuze opmerking of ga in discussie, is t meteen de HORMONEN :confused: . Ach ja, en ze bedoelen t waarschijnlijk wel goed, maar af en toe... zou je ze weer de kerstverlichting in willen schieten! ;)

16. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Wat een prachtige buiken allemaal! Bij mij gaat het nog niet zo hard...:( Maar dat komt vanzelf wel lijkt me....

Overmorgen mag ik weer naar de verloskundige ff checken of alles nog goed gaat..

Ja wat een jochies worden er verwacht zeg! Ikzelf heb ook een voorgevoel voor een jongen maar mijn man denkt een meid.. Het maakt me niets uit als het maar gezond is!

Groetjes Leonie

17. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heb ook weer een nieuwe foto in mijn album :)

Als het kan maak ik er vanmiddag nog een, is echt een groot verschil tussen 's ochtends en 's middags.

Iedereen zegt ook dat wij een jongen krijgen, we zullen wel zien over 20wk :)

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooie buikjes hoor dames....
    heb bij mij het idee dat ie stil ligt....
    nieuwe foto staat in me album....

ennuhhhh gupsie....
    ikke ook benieuwd zijn! brrr ikke bietje gek worduh!
    Donderdag moet ie met ze benen wijd hoor! :)

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou Anniek ik zie wel duidelijk verschil! :) Gaat echt vlot...
    Ook bij de overige dames... Heerlijk al die ronde buikjes!

Bij mij begint het langzaam ook wat boller te worden allemaal, maar het gaat naar mijn mening maar heel erg langzaam! Komt wel...

Gr. Miranda

20. Niet meer actief

ik heb vanavond weer een afspraak bij de verloskundige... ik hoop dat alles goed is.. duimen jullie voor me?

Deel Deze Pagina