Bij mij was de baarmoeder vorige week 3 vingers onder mijn navel... Lag vanochtend nog even lepeltje lepeltje, lacht mijn man opeens, hi hi hi, je hebt een dikke buik. (ik lag met mijn buik tegen zijn rug aan) hi hi Naam: Jodi Uitgerekende bevaldatum: 17 - maart 2007 Datum 20 weken echo: 1 - nov. - 2006 Resultaat 20 weken echo:Blijft onbekend Hoeveelste kindje(s): 1e
Mijn lijstje: Naam: Caithlin79 Uitgerekende bevaldatum: 30 - maart 2007 Datum 20 weken echo: 6 - nov. - 2006 Resultaat 20 weken echo: blijft onbekend Hoeveelste kindje(s): 1e en 2e
Zo,wat veel lijstjes al! Ik ga ze nu even op een rijtje zetten en de eerste uitslagen maken Anniek succes he!
@ anniek: Wat heb je dan al een vroege echo trouwens! En wedden dat je helemaal in de wolken bent als je terugkomt Het slapen wordt vast beter,gewoon lekker rustig aan doen en aan je beeb denken. Hier vannacht ook een drama-nacht gehad.... Ik was om 5 uur nog wakker,en maar draaien. Op mijn buik liggen is er niet meer bij,en steeds als ik mij omdraai heb ik een paar flinke harde buiken. Vandaag ben ik dan ook moe en brak,en een hele strakke gespannen buik. Ik heb dan ook besloten heerlijk niks te doen vandaag,ik blijf stug hier achter de pc zitten,en loop straks nog even buiten een blokje om voor een frisse neus. *kijkt naar buiten,hoopt dat het droog wordt..* Verder ligt anniek dus nú naar haar echo te kijken...ben benieuwt!
ik heb je er anders niet tussenstaan,ik ben je toch niet vergeten??? [edit] onee,je hebt hem niet ingevult....
Mijn lijstje: Naam: Toys (eigenlijk Fleur) Uitgerekende bevaldatum: 31 maart 2007 Datum 20 weken echo: 15 november 2006 Resultaat 20 weken echo: blijft onbekend Hoeveelste kindje(s): 1e
En dan nog ff mijn lijstje erbij! Naam: Patroeschka (Patricia) Uitgerekende bevaldatum: 4 maart 2007 Datum 20 weken echo: 23 oktober 2006 Resultaat hiervan: [-( De pretecho heb ik op: 15 november 2006 Hoeveelste kindje(s): 1ste
haha... wat leuk joh, allemaal 1ste kindjes. Nu begrijp ik ook wel van mezelf waarom ik me in het begin niet zo kon inleven in jullie verhaaltjes.. Gelukkig gaat dat nu veel beter en heb ik mijn roze wolk ook wel voorbij zien drijven hoor. ik ben alleen nog zo verschrikkelijk moe (nee, geen bloedarmoedee) en lui.. jak!
He dat wist ik ook niet, echt leuk Gupsie, op de zelfde dag uitgerekend. Leuk zo de lijst van alle Maart mama's. Heb echt zin in 1 Nov. , lekker logisch ha ha
Hier mijn lijstje: Naam: Laura Uitgerekende bevaldatum: 24 maart 2007 Datum 20 weken echo: 04 - 11 - 2006 Resultaat 20 weken echo: nog onbekent Hoeveelste kindje(s): 1e Leuk idee
Anniek houdt t wel spannend! Morgen laatste dagje werken. Iig tot en met dinsdag vrij. Daarna zal ik een gesprek hebben bij t CWI. Dan zal ik wel ff horen. Nog meer meiden trouwens die op dezelfde datum als mij zijn uitgerekend?
Naam: spar Uitgerekende bevaldatum: 22 maart 2007 Datum 20 weken echo: 10 - 11 - 2006 Resultaat 20 weken echo: Jongen / Meisje / Geheim / Nog onbekent / blijft onbekent Hoeveelste kindje(s): 1e / 2e/ 3e / 4e / meer dan 4e zo ik doe ook mee!
Pfffoe wat veel om bij te lezen zeg! Errug leuk idee het lijstje, dus bij deze ook mijn info: Naam: Sweetpee Uitgerekende bevaldatum: 18 maart 2007 Datum 20 weken echo: 04 - 11 - 2006 Resultaat 20 weken echo:Nog onbekend Datum Pretecho: 9 - 12 -2006 Hoeveelste kindje(s): 1e @anniek: hoe was de echo? De info-avond in het ziekenhuis was trouwens erg interessant! Ook voor de pappa, zo leeft het weer een beetje meer allemaal. Slapen wordt steed minder, ik ben zo vaak midden in de nacht wakker de laatste tijd... Enne Gupsie, die moeheid en luiheid herken ik maar al te goed. Ik dacht juist dat de moeheid afnam...zal ook wel komen omdat ik niet meer de hele nacht slaap...