Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: Wow geweldig! Vriendlief heeft de kleine ook gevoeld, en vrij duidelijk zelfs. Ik dacht zelf gisteren ook al wat te voelen, maar durfde mn vriend op dat moment nog geen hoop te geven zeg maar. Vanavond lag ik op de bank en zei dat ik m pittig voelde bewegen.. Ik zeg, probeer maar of je wat voelt... Jazekers t ukkie liet ff weten dat ie er was ;)

3. Woaw! Veel jochies inderdaad! Nou, aankomende week hebben weer een paar maart mama's hun echo (waaronder ik ook, woensdag). Ben benieuwd of er nu ook een meisje bij komt, hihi

Ik heb geen babysite maar wel een space waar ik mijn dagboek op bij hou. http://vniek1979.spaces.live.com

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik zie dat iedereen een lijstje achterlaat, dus zal ik dat ook ff doen ;)

Naam: Lilly
    Uitgerekende datum: 7-3-07
    Datum 20 weken echo: 20-10-06
    Resultaat 20 weken echo: een hele beweeglijke, niet zo fotogenieke jongen!
    Hoeveelste kindje: 1e!

@patroechka, gaaf is dat he!
    Je kunt proberen als je 's avonds in bed ligt om jouw hand of die mannetje op je buik te leggen. Bij mij zwemt ie er dan naar toe en trapt een paar keer flink tegen je hand, die voel je echt goed! Dat is zooooo gaaf!

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Goeie smorgens!

Wat en jongetjes zeg! Wij denken zelf dat we een kleine meid krijgen...

Woensdag mogen we weer naar de vk toe, en over twee wwkjes eeeeeeeeeeeeeiiiiiindelijk de 20 week echo :D Hebben we zo'n zin in!

Schijnt trouwens dat ik niet de enige in huis ben die slechter slaapt: Ik snurk sinds de zwangerschap zo hard dat mannetjelief er last van heeft :(
    Ook mijn ademhaling is zwaarder 's nachts zegt -ie...

Zijn er trouwens meer die denken dat ze een meisje krijgen? Of die dachten we krijgen een meid, maar blijkt een jochie te zijn? Ben benieuwd

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik dacht dat ik een jongetje zou krijgen......
    maar of dit zo is...... ?

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha anniek, pestkoppie!

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    M'n vriend is ervan overtuigd dat we een jongetje en meisje krijgen.

We zullen zien ;)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk zelf een meisje. Iemand op t werk had voorspeld een jongen. Zij heeft t bij iedereen nog goed gehad, behalve bij zichzelf hihi.

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Patroeschka, heel veel plezier morgen en wat gaaf dat je mannetje de kleine heeft gevoeld :p

11. Niet meer actief

Ik weet het echt niet wat ik moet denken. Als ik een beetje kijk naar wat ze vaak roepen..

Wij hebben het 1 keer gedaan in die maand dat we zwanger werden, dat was op de dag van ovulatie (tsja.. dat had ikzelf niet door). Ze zeggen dat jongens snelle zwemmers zijn en meiden langzame, dus dan denk ik.. dag van ovulatie.. Een knul!

Maar in mijn familie (en ik bepaal het geslacht niet eens) komt maar 1 jongen voor. In mijn man's familie is het bijna bij iedereen van elk wat.

Ik zou het wel heel vreemd vinden als ik een knul kreeg hoor (ook heel gaaf) maar ik zou het ook vreemd vinden als het weer een meid blijkt te zijn hahaha.. Kortom. Nog 1 week wachten en dan weten we het ...

12. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Nog even mijn beebiesite doorgeven: www.babygoercharan.beebiesite.nl.

Maar nu even iets anders: Ben ik nou de enige die zo gestresst is voor de 20 weken echo of zijn er meerdere die dat hebben? Af en toe heb ik echt van die rare gedachten. Stel je voor dat het niet gezond is dat het dit heeft of dat het toch dat heeft bla bla bla. Het heeft bij mij er volgens mij ook mee te maken dat ik geen echo met 12 weken heb gehad, maar alleen met 9 weken dus daar konden ze niet zoveel op zien. Ja in grote lijnen had het alles en dat zag er allemaal goed uit. Maar toch, ik heb ook geen nekplooimeting laten doen. Iedereen zegt wel positief denken maar toch vind ik dat best moeilijk.

Aan de andere kant. Is er toch iets fout dan accepteer je dat gewoon, maar toch. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel...

Liefs,

Lesley

13. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik had ook de laatste echo met 9 weken,en ik was ook heel zenuwachtig voor de 20 weken echo,maar mijn mannetje had opeens op een avond een week voor de 20 weken echo een pretecho geregeld dus we wisten eigenlijk al een beetje dat alles goed was,probeer je niet al te druk te maken ;)

14. Niet meer actief

ik en de meesten om mij heen denken dat het een meisje word ;)

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lesley
    Ik ben er ook zenuwachtig voor hoor. Want stel je voor dat ze een afwijking zien op de echo. Je weet maar nooit :(

Mensen in mijn omgeving zeggen allemaal wat anders wat voor geslacht ons kleintje is.
    Mijn moeder zei eerst: het word een meisje, toen een jongen toen weer meisje en nu weet ze het niet meer hihihihi.
    En zo meer mensen om me heen die eerst het ene zeggen en dan het andere.

Zelf weet ik het echt niet meer hihihi
    Stiekem hoop ik op een meisje (mijn man ook)
    Dus het zal wel een jongen worden ;)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Mijn mannetje en ik dachten allebei aan een meisje... Maar de laatste week voordat ik de pretecho had had ik echt een voorgevoel van een jongen... En ik had gelijk! Het is toch echt een jongetje! :)

Bij ons in de familie dacht iedereen aan een jongetje, behalve mijn nichtje van 5... die heeft er zelfs om gehuild dat het een jongetje was... Kinderen he met hun opvattingen: "jongetjes zijn stom!" Haha, vond het wel sneu voor haar maar heb er ook wel om moeten lachen! Maar ja nu vind ze het wel leuk en ziet ze volgens mij toch wel de leuke dingen ervan in! ;)

Gr. Miranda

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook wij zijn zenuwachtig voor morgen hoor! Idd hopen dat alles goed is met hem/haar. Ben op zich erg nieuwsgierig naar t geslacht, maar ik kan nog wel een paar weken wachten. ;)

18. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Esther,

Bij welke verloskundige praktijk zit jij? Ik bij Spaarnewoude...... Maar jij woont zeker in Haarlem-Noord. Daar zit geloof ik nog een andere praktijk. Daar zit mijn nichtje.

Grt,

Lesley

19. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik zit bij de praktijk op het tesselschadeplein ;)

20. Marientje

Marientje Actief lid

Wij dachten beiden aan een meisje, omdat ik altijd dat gedacht heb gehad (bij ons zijn het allemaal meisjes). Maar volgens de echo is het dus blijkbaar een jongen ;)
    Aan mijn vriends kant is het gemengd, maar toch eerder jongens dan meisjes en ja de mannen bepalen het geslacht dus ;)

Deel Deze Pagina