ik denk als ik morgen heb gehad dat ik het dan wel begin te geloven....ik ben wel eens vaker een dag later ongesteld maar niet nog later...en ja de test geeft niets voor niets positief aan
Nou echt het is mijn 5de kindje maar nog moet ik regelmatig de testen pakken om het te geloven. Echt zo fantastisch dat het bijna te mooi is om waar te zijn...
Thnx!! Ook alle dames hier natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!! 27 juli mag ik al voor de eerste echo, spannend!!
Ik weet nog niet wanneer ik de verloskundigepraktijk ga bellen...ik wacht minimaal tot ik 5/6 week ben... zijn er ook mensen die eerst hun huisarts bellen? want ik hoorde weleens dat dat eigenlijk onnodig is...
Spannend Moo! Ik mag 2 augustus. De gyn denkt nog steeds dat ik voor een spiraaltje kom. Zal hij gek opkijken haha
Hoi Laura, Ja, weet ook niet wanneer ik verloskundigepraktijk moet bellen. Het is toch dat je eerste afspraak in de 9 de week pas is heb ik gelezen. Dus kan nog wel ff wachten om te bellen. Of zou je heel vroeg een afspraak moeten maken?? Heb eigenlijk ook geen idee of ik de dokter moet bellen. Op sommige pagina's zeggen ze dat je dat wel moet doen en dat ie dan gelijk bloed laat prikken. En op andere pagina's zeggen ze dat de verloskundige dat wel doet. Erg verwarrend hihihihi Kiowa
Dank voor je lieve woorden mammatje. Ik moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Ik ga het in ieder geval zeker anders doen naar mijn kinderen ja. Brengt het in ieder geval nog iets positiefs. Er komen er steeds meer bij. Gezellig. Ik ga maandag de verloskundige bellen. Ik ben dan 6 weken. Met 8 weken krijg je tegewoordig toch een termijnecho? Ben erg benieuwd. Hier wordt de misselijkheid steeds erger. Ook veel hoofdpijn. Willen nog meer meiden hier van te voren weten wat het wordt? Een jongen of meisje? Zijn er nog lichte voorkeuren? Ik wil het wel van te voren weten. Ik heb deze keer niet echt een voorkeur. Ik heb het allebei nu al . Een meisje en een jongetje. Ik moet ineens wel heel veel dingen opnieuw aanschaffen omdat het leeftijdsverschil met mijn jongste zo klein is. Dus weer een ledikant, autostoeltje en misschien een duowagen. Ik ga mijn dochter nu even uit bed halen. Groetjes, Daan
Graag gedaan hoor Daan. Iedereen heeft wel eens een lief woordje nodig, niet dan. Ik ben alleen met mijn eerste zwangerschap bij de VK geweest daarna werd het medisch. Dus daar weet ik niets van. Maar volgens mij moet je toch opletten met hoe druk het kan zijn. Ik heb toch wel een voorkeur qua geslacht en dat mag volgens mij ook wel na 3 meiden Is dit ook een meisje ben ik net zo blij hoor maar ja, ik wil nu wel eens een pikkie zien Is mijn vriend ook niet meer zo in de minderheid en dan wordt ie ook niet zo vreselijk gepest
haha, ja, kan ik me voorstellen. Die pikkies zijn namelijk ook erg lief! Heb er hier twee. 1 biologische en 1 stiefzoontje. Maar ik lees dat jij 4 kids hebt en je hebt het over drie dochters. betekent dat dat je een kindje verloren hebt? Ik zie een sterretje bij yuri staan. Wat erg voor je zeg. Hoe ben je daar doorheen gekomen en hoe komt het dat het fout is gegaan? (als je er tenminste over wilt praten natuurlijk) Groetjes, Daan
Hi lieve Daan, tja ik ben in 2000 met 16 weken zwangerschap een mooi maar te klein mannetje verloren. Ik heb een site voor hem als je er over wilt lezen. Hij staat onderaan hier. Doordat ik hem verloren ben ben ik nu werkzaam bij Lieve Engeltjes en leid daar een lijst voor ouders van kindjes die extreem vroeg geboren zijn. Ook zit ik in het kaarten team waar ik elke maand engelenkaarten maak met gedichten voor de engelendagen van de kindjes. Ik heb er absoluut geen moeite mee om over te praten. Het enigste waar ik altijd last van heb is de tijd dat zijn engelendg er aan komt. Ik zit nu in deze periode want hij is 28 augustus overleden en 29 augustus om 13:31 geboren. Ik heb zelf begraven en zodoende vind ik hier veel vrede mee. Alleen volop genieten van een zwangerschap is niet meer mogelijk....
Omdat ik toch al in het ziekenhuis liep voor een behandeling, heb ik daarom al heel snel een echo. Als dat niet het geval zou zijn, dan zou ik toch al wel snel de verloskundige bellen, want je gaat over het algemeen eerst voor een intakegesprek waarna er dan pas een afspraak voor een eerste echo gemaakt wordt. Hier zijn soms best wel wachttijden voor, dus liever te vroeg dan te laat toch?
Ja ik bel denk ik volgende week de verloskundige praktijk wel even... en gaan ze ook dingen onderzoeken door de bloedtesten ofzo?
sowsow ik as hier een tijde niet meer geweest en het loop al aardig vol jah! hihi ik weet nog nit wanneer ik uitegerekend ben! 10 maart 14 maart.... ik wacht wel tot de termijn echo! wel gezellig om o te kletsen met dames die ongeveer net zo ver zijn! hihi
Nee, dat kan ik me voorstellen. Dat moet toch vreselijk zijn om een kindje te verliezen zo vroeg in de zwangerschap. Met 16 weken is het een compleet mensje. Het lijkt me heel moeilijk. Zeker deze periode. gelukkig heb je er vrede mee gevonden en kun je verder. Ik hoop dat deze zwangerschap voorspeodig voor je zal lopen. Hebben ze nog een oorzaak gevonden voor de vroeggeboorte? Ik kan je site niet vinden: kun je hem nog eens opgeven? Groetjes, Daan
Hallo allemaal, Ook ik ben in maart uitgeteld en wel op de 17e!!! ik vandaag even naar de huisarts, want zei vertelde dat als ik informatie wilde dat ik dan gewoon even langs moest komen. ik weet nl ook niet wanneer je een afspraak moet maken met de verloskundige ed. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft! Groetjes Carla ps. iedereen proficiat trouwens!!!
Sorry meiden dat ik jullie in spanning heb laten zitten, maar ik had een erg druk weekend, moest natuurlijk een aantal mensen gaan vertellen dat ik ZWANGER ben, was erg leuk. Ik heb zaterdagochtend nog een digitale test gedaan een daar stond overduidelijk ZWANGER Ga zometeen de huisarts bellen en maar eens vragen of ik eerst langs hem moet komen of wat nu de verdere stappen zijn. Ben benieuwd. Nou zal ik eerst eens bij gaan lezen hier