Dames mag ik een beetje een rare vraag stellen? Voelen jullie je tijdens de seks ook anders? Bepaalde standjes zijn voor mij vervelend geworden,en bij sommigen moeten we stoppen omdat ik zo'n pijn krijg erdoor. Dit niet i.v.m mijn vagina ofzo,maar meer om de druk die er op mijn buik komt. Als mijn hubbie bv per ongeluk op mijn buik leunt, kunnen we het vergeten,dan krijg ik harde buiken. Zo mijden we dus de standjes die me zeer doen, ik ben bang dat de kleine in beknelling kan komen ofzo.Is dit onzin en ben ik te bezorgt of ben ik niet de enige? (voor wie geen antwoord wil geven,dat hoeft natuurlijk niet..) En hier ook een grote buik,hoewel mijne echt relatief groot is.Het is mijn eerste kind en mijn baarmoeder zit al ver boven mijn navel. Daarom wordt ik de volgende keer op zw.sch-suiker getest.Gelukkig wordt ik goed in de gaten gehouden,en ik weet in ieder geval zeker dat de kleine goed groeit Nu ga ik weer naast hubbie in bed liggen,zappen met de afstandsbediening terwijl ik met mijn andere hand ik een zak pepernoten graai.... (oh wat slecht )
Jep! Ik weet wat je bedoelt. Mijn buik is inderdaad ook behoorlijk gevoelig. Dan maar proberen een beetje creatief te worden met andere standjes....ahum....die overigens ook niet altijd even gezellig zijn.... Nou, ik ga zo douchen, en rond half 11 stappen we in de auto en dan gaan we naar het ziekenhuis! Ik ben zo ontzettend benieuwd!
Hoi meiden, ja hier een verloren schaap. Ik heb weken tussen de zieken gezeten en het ziet er naar uit dat we de strijd gewonnen hebben Hier gaat alles lekker. Mijn buik groeit en groeit en de bewegingen worden steeds duidelijker. Ik ga vanmiddag naar de gyn en hopelijk kan hij zien wat het is Maar ik wil wedden dat het een meidje is. Kan m niet voorstellen dat het een jochie is, kennen jullie dat? Dat het gevoel zo vreselijk sterk is? Oh ik kan haast niet wachten! Oh ja mijn buik staat weer in mijn album.
Wij doen het sexen ook rustig aan. sommige houdingen gaan even niet, enzeker niet leunen op mijn buik. Er zat in de Ouders van Nu een rapportage over standjes tijdens de zwangerschap, ik had hem meteen aan mijn man laten zien Nog niet uitgeprobeert maar zijn we wel van plan, anders is het straks wel heel lang zonder sexen. Nu gaat het nog redelijk op de oude manier. Ik voel mijn baby ook steeds meer, ik kan niet wachten tot ik mijn man het ook kan laten voelen. Misschien volgende week, is nu nog net iets te zwak. Ik heb volgend week mijn 20wk echo, heb er echt zin in. Helaas kan mijn man niet mee, dus neem ik mama en papa mee. Vinden ze natuurlijk helemaal niet erg. Hoop dan alleen dat onze baby dan wel de beentjes bij elkaar houd, straks wetenmijn ouders eerder wat het is dan mijn man (die het eigenlijk niet wilt weten, maar straks ligt de baby mijn de bentjes wijd, tja, dan weten we het meteen) Dus heb man ingelicht als ik het zie, dat ik het dan toch meteen vertel, zoiets hou je toch niet geheim voor je man (alsof me dat zou lukken....) Nou jullie horen het nog wel We hadden afgelopen zaterdag het babykemertje opgehaald, mijn man zijn handen waren meteen aan het kriebelen en heeft hem toen maar meteen in elkaar gezet.... (ik zet de foto nu in mijn album ) Vanmiddag met mijn nog matrasje kopen en wat lakentjes. Mijn oeder heeft ook al nieuwe gordijntjes gemaakt voor het kamertje, dus die hangen we ook snel op. Tis zo mooi gewordeen Veel liefs Jodi
eerst nog n gesprekje met de verloskundige, die kon eindelijk het hartje laten horen. de vorige keren lag het kindje heel diep en kon ze het hartje steeds niet vinden, maar deze keer was het direct gevonden en erg duidelijk ook hihi dus dat was natuurlijk geweldig om te horen. na langgggg wachten (alles liep mis in t ziekenhuis al met al 3 uur in het ziekenhuis geweest voor 2 gesprekjes van 10 minuten en de 20 weken echo) eindelijk dan toch nog de 20 weken echo gehad. het kindje wilde vanalles niet laten zien het hoofdje heel diep weg toen ze de hersentjes wilde bekijken. continu omdraaien als ze eindelijk het buikje te pakken had. steeds de armpjes volledig voor het gezicht als ze het gezichtje wilde bekijken we hebben dan ook maar 1 echofoto meegekregen en dat is een hele lelijke. maar al met al duurde de echo wel dusdanig lang dat we uitgebreid handjes en voetjes enzo gezien hebben en dat was natuurlijk geweldig. het enige wat het kindje heeel duidelijk liet zien is het geslacht hahaha daar had ie geen eeeenkele moeite mee het was wel echt een verrassing want ik droom me suf over ons kindje en dat is altijd een meisje. en het blijkt... een jongen te zijn! overduidelijk volgens de vrouw die de echo deed dus het zal wel zo zijn dan he hihi (wij konden het niet duidelijk zien maar t kindje was zo beweeglijk dat wij maar weinig konden zien en begrijpen van wat zij aanwees enzo) we hebben besloten het geheim te houden voor anderen, maar omdat er tot nu toe alleen nog maar jongetjes gemeld worden vind ik dat dusdanig apart dat ik mijn mannetje er ook maar bij meld hihi, word dit een maand van de jongetjes ofzo ik ben erg blij ons kindje weer levend en wel gezien te hebben, en ook zo groooooot alweer. en uiteindelijk kon ze overigens wel vertellen dat alles goed was met het hartje, nieren, hersentjes, etc etc. de verloskundige zei dat mn baarmoeder nog netttt onder mn navel zit, het verbaasde me echt dat het al zo groot is (maar tegelijkertijd ook niet, want ik heb me toch een last van mn buik en maagzuur de laatste tijd pfff daarop afgaand moest het ook echt wel zo groot zijn onderhand) het weten dat het een jongetje is is ook wel erg handig want eerlijk gezegd neigde ik al aardig naar de meisjes dingetjes toe doordat ik van begin af aan heel sterk het gevoel had dat het een meisje is. gelukkig kwam er nog geen rose voor in de uitzet maar we krijgen dus een jongennnnnnnn dat maakt het opeens zoveel echter. ik moet er wel even aan wennen. niet omdat het een jongen is ofzo hoor, ik vind allebei even leuk! maar gewoon het opeens weten wat het is. echt onwijs leuk, je krijgt nu opeens een completer plaatje hihi al ben ik wel heel blij dat hij zijn gezichtje niet wilde laten zien, ik vind het leuker als dat noh echt een verrassing blijft. sommigen hebben zulke mooie foto's van het gezichtje, maar dat zou ik zelf minder spannend vinden.
wauw wat gaaf Jalea En weer een jongetje hihihihihi. Dan denk ik dat ik ook wel een jongetje zal krijgen. Kan denk ik dan niet missen Zucht, volgende week weet ik het pas. De tijd gaat zo langzaam voorbij
Wat gaaf een jongetje! Gefeliciteerd Ik moet nog 5 uur wachten op zijn minst en dan is het nog maar de vraag of hij het ziet... Maar ik blijf zeggen een meidje!
Goedemorgen allemaal, Wat leuk inderdaad nog een jongetje erbij. Ik ben inderdaad dan benieuwd of jij dan ook een jongen zal krijgen Tanja of dat het toch een meisje zal gaan worden! Vandaag weer eens lekker moe, last van m'n zwangerschaps ischeas, en hoofdpijn, en opeens weer misselijk (heel vreemd) dus het beloofd weer een mooie dag te worden Ik had me toch echt bijna ziekgemeld, maar ja ook weer zoveel te doen op het werk en ik vind het vreselijk om me ziek te melden. Voel ik me morgen nog beroerd dan ga ik het toch echt doen denk ik. @Spar: Fijn dat iemand begrijpt hoe ik me voel (Niet dat anderen niet begripvol zijn) Maar toch begrijp je het pas echt als je het zelf ook heb meegemaakt. Gelukkig gaat het met jou deze keer ook goed. 3 X is toch echt scheepsrecht Liefs, Lesley
Op hoeveel meisjes en hoeveel jongetjes zitten we nu? Schaam me dood want heb weer het 1 en ander gemist maar zag wel veel jongetjes voorbij komen.
Volgens mij zijn het tot nog toe allemaal jochies! Heel apart! @ Jalea: gefeliciteerd met de leuke echo en een jongen! Gaaf hoor! @ Mammatje: spannend, strax de 20 weken echo! Laat je gauw weten of alles goed was en of we ons eerste meisje mogen verwelkomen @Lesleyw: beterschap! Groetjes Leonie
@Lesley en Spar: ik weet jammergenoeg ook hoe angtig een zwangerschap is... Geloof me heb zin in de echo maar ik kijk in eerste instantie niet maar kijk naar het gezicht van de gyn. Kijkt hij normaal kijk ik ook... Stom toch? Maar ja, ik heb telkens de echo voor me dat Yuri* overleden was...
ik heb net even een buikfoto gemaakt... volgens mij heb ik echt een bescheiden buikje .. als ik sommige foto's van jullie zie dan stelt die van mij echt niets voor op zich niet erg.. ik wil ook niet zo'n enorme buik maar ja het zegt niets.. wie weet krijg ik straks wel een enorme groeispurt! Maar best klein buikje toch?
das idd een bescheiden buikje Laura Maar wie weet. Misschien krijg je idd straks opeens een groeispurt Je weet maar nooit hihihi
@ Jodi, dat is echt een mooi kamertje geworden Beetje hetzelfde genre als waar m'n vriend en ik ook naar op zoek zijn, erg leuk! En ook grappig dat de katten even poolshoogte komen nemen Wij gaan volgende week definitief besluiten welke babykamer het wordt. We hebben al 3 leuke kamers gezien bij Babypark, nu nog even kijken wat het uiteindelijk wordt! Ligt er ook een beetje aan hoeveel we van de prijs af kunnen krijgen, want het wordt al duur genoeg met 2 bedjes, 2 maxi-cosi's, 2 wipstoeltjes etc.
ik hoef ook niet zo'n grote hoor.. nu kan ik nog makkelijk bepaalde kleren dragen maar waar is jou buikfoto kiowa?
Wat een erg verhaal Mammatje. Ik heb het echt zitten lezen met tranen in m'n ogen wat een erg verhaal zeg. Gelukkig gaat het nu wel goed met je. Inderdaad Laura jij hebt echt nog een bescheiden buikje, maar waarschijnlijk ligt die van je gewoon meer naar achteren en die van mij juist meer naar voren En leonietje24 nog bedankt