Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ Caithlin79 Dank je wel :), ja de katjes mogen normaal niet in die kamer (als sinds we hiernaar toe zijn verhuisd) en als ie dan even open staat komen ze natuurlijk even polshoogte nemen. ZIjn lieve katjes hoor :) Maar ben erg blij met de kamer

Dat word zo wel even duur ja, je hebt alles dubbel nodig en het is helaas niet goedkoop. We hadden hem bij de babystore gekocht, 1 van de goedkoopste, hoop het ook voor de volgende (ja wil nog meer kindjes) te kunnen gebruiken.

Hopelijk maken ze n mooi prijsje voor je , heb je toch wel verdient, je neemt 2 keer zoveel af dan gemiddelt. :) :) :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow tot nu toe alleen nog jongens bekend.. Maar ja, wie weet wat wij krijgen he! hihi of Anniek en marian79 ;) . Ik heb volgende week dinsdag een gesprek met een adviseur van t CWI, ben benieuwd. Ben net nog aan t toekomstige oude wiegje aan t opknappen/schuren geweest. Wordt erg mooi al... Als ie klaar is, zet ik er een foto van in mn album.

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben zelf ook heel erg benieuwd! Volgende week dinsdag is het zover, dan hopen we het te weten! Ik wil het graag voor me houden omdat je maar nooit weet wie hier op de site rondsnuffelt en we willen het voor iedereen geheim houden. Met jullie zou ik geen problemen hebben, maar we nemen toch maar het zekere voor het onzekere ;)

Marian

4. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Hallo allemaal!

ik ben nieuw op deze site. Ik vind het erg leuk om te lezen hoe jullie de zwangerschap allemaal beleven.

Even snel mijn verhaal...
    Mijn naam is Yvonne. Ik ben ongepland zwanger geraakt, maar we zijn er helemaal blij mee! Gisteren heb ik een 20 weken echo gehad, en alles leek helemaal perfect met de kleine! De uitgerekende datum is voor de 3e keer veranderd... Eerst was het 22 maart, toen 13 maart en nu zeggen ze 2 maart... Zo schiet de zwangerschap wel op!
    Ik voel de kleine ongeveer sinds een week bijna dagelijks, een geweldig gevoel...
    Gisteravond hebben ze het geslacht ook verklapt... en als ik het zo lees 1 van de weinige van dit forum.... Het wordt een meisje! :D :D :D

5. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Yvonne,

Van harte welkom! En wat leuk het eerste meisje! :D Hopelijk zullen we nog veel van je horen.

Groetjes,

Lesley

6. Wij zijn net terug! Alles is goed. Twee hele mooie foto's meegekregen en ladies....wij krijgen een...

MEISJE!!!

Ik zal zo snel mogelijk meer vertellen maar we moeten zo al weer weg! Ik wilde dit sowieso effe laten weten! Ben zo blij!

7. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Veertje1979! Ontzettend gefeliciteerd wat leuk! :whistle: Gelukkig dat alles goed was. Ben echt ontzettend blij voor je.

Liefs,

Lesley

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi wat leuk! AL 2 meiden :D :D
    Daar gaat de jongensmaand ghegheghe :p

@Lauraatje: nee, geen buikfoto van mij hier hihihi
    Heb ook geen digitale camera ofzo.

Pfff, word steeds nieuwschieriger naar wat ons kleintje zal zijn.
    Volgens mij word het een jongen ;)

9. Gefeliciteerd Yvon en Veertje! dat wordt roze shoppen hahaha. Wordt het bij mij een meisje hoef ik hlemaal niets te kopen hahahahaha

10. Niet meer actief

Gefeliciteerd yvonne en veertje.. gelijk 2 meiden er bij!

en nog iets:

IK VOELDE MIJN KLEINTJE NET!

ik heb het dus wel vaker gevoeld maar nu was het zo duidelijk.. elke keer als ik ging wrijven kwam er weer een "schopje ". Ik ervaar het meer als een duwtje.. wat gaaf zeg!

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Toppie meiden dat de echo's goed waren en gefeliciteerd met de meiden ;)

@lauraatje

Gaaf he,als ze zo te keer gaan ;)

12. Niet meer actief

ja echt geweldig gevoel.. zo gaaf dat de kleine reageert op mijn hand :D

Ben ik trouwens de jongste van de maart mama's ? :p

13. Oke, het is officieel! Ik ben ZENUWACHTIG! Ik ga over een half uurtje weg en dan zal ik het hpoelijk horen....

14. Ja geweldig he meid!
    Ik ben 33 bijna 34 dus idd een stukje ouder dan jou hahaha

15. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Succes en veel plezier! :)

16. Niet meer actief

@ mammatje: haha ja maar moet je eens kijken hoeveel kindjes jij hebt ;) ik begin nog maar net :p ennuh heeeel veel plezier straks!

17. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Veel plezier en sterkte mammatje ;)

Ik moet zelf weer voor controle naar de VK vanmiddag ;)

18. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    @veertje: Wat leuk zeg...een meid :D Gefeliciteert!

@mammatje: Veel plezier met de echo hihi....dat zal wel lukken he ;)

pfff ben vandaag naar de verloskundige geweest.
    Was weer behoorlijk routine haha
    Ik heb zelf een angelsound in huis waarmee ik zo nu en dan het hartje van de baby mee kan horen.
    Ik lig daar en zij maa zoeken haha
    Vertelde haar dat ze het apperaatje maar even op de linker kant van me buik moest houden en dan ietsjes duwen aangezien de baby (na mijn mening) wat naar achtere ligt.
    En ja hoor...zo gevonden :D

Morgen is het voor mij zover.....om 10:30 m'n 20 weken echo!
    Ik ben zooooooo blij om die kleine weer te kunnen zien *zucht*
    En hopelijk krijgen we het geslacht ook nog te weten.
    Nou....ik slaap vanavond weer niet haha...zit zo uittekijken naar morgen :D:D

19. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Wat leuk! 2 meiden erbij!

En lauraatje: ik ben net een jaartje jonger dan jij :p

We wachten alweer gespannen op de echo van Linda,morgen.... :D

Hierbij nieuwe statjes,omdat de meiden er nu toch wel op moesten hé ;)

20. Niet meer actief

hihi ik zie het! jij bent net een half jaartje jonger als mij :p Maar verder zijn wij wel de enige onder de 20 dacht ik ;)

Deel Deze Pagina