ohja....voelen jullie je wel even zwaar ver-eerd?!?!?! Wij houden namelijk het geslacht geheim voor de buitenwereld,maar ik ga het wel op het forum zetten Ik ken verder niemand persoonlijk hier,en bovendien móét ik een uitlaatklep hebben om te vertellen hoe geweldig het is haha! Vandaag over een week....ben nu al helemaal zenuwlappig
volgens mij zijn we idd de enige 20 minners haha... Ach ik wordt er soms raar op aangekeken dat ik met een dikke buik loop,maar ja,laat ze maar denken,als wij er maar gelukkig mee zijn toch?
Nee volgens mij niet,maar meestal als ik eend atum of geslachtje voorbij zie komen zet ik het er toch stiekum in
ja precies... mensen moeten niet gelijk oordelen. Maar bij mij valt het niet zo op... alleen als ik iets straks aan heb en ga ff de winkel in zonder jas..dan zie je wel blikken van mensen maar als ik ook maar een trui aan heb dan zie je het al niet meer haha
nou bij mij is het niet meer te missen haha (zie album). Veel mensen schatten mij wel ouder,ik woon al 2 jaar samen en we gaan deze maand eindelijk het koopcontract van ons huis tekenen,mensen verwachten niet dat je dat doet op je 18e.... Van jou heb ik trouwens ook nog geen uitgerekende datum zie ik net...
Hihi, eindelijk 2 maart-meiden. Ik heb meteen mijn banner knalroze gemaakt. Echo was heel erg leuk. Eerst even een kort gesprekje met (mijn eigen) VK die toevallig ook de 20 weken echo's in het ziekenhuis doet. Toen vroeg ze of wij het geslacht wilden weten als ze het kon zien. NATUURLIJK De laatste (en enige) keer dat ik de beeb gezien heb was het een frummeltje van amper 10 weken. En nu is het al een echte baby met alles erop en eraan. Zo bijzonder om te zien! En tijdens de echo draaide ze zich helemaal om! Eerst lag het hoofdje links en even later aan de rechterkant van het beeldscherm. We hebben 2 foto's meegekregen. Één van de zijkant en één van de voetjes die ze zo voor het scherm pootte! Mijn vriend gaat ze scannen. Ik zal ze zo snel mogelijk in het album plaatsen. Mijn dag kan niet meer stuk
veertje: schiet op met die foto's oh laura,dan heb ik eroverheen gelezen... (ik geef de schuld aan de hormonen,lekker makeklijk )
Echt toevallig Timiris, Marjan79 en ik alle drie op dezelfde datum uitgerekend en alle drie pas met 21 weken de echo en dat allemaal op dezelfde dag (de 31ste)
ja wij lopen op kop lesley....de meeste echo's,en de meeste beebjes op 12 maart.... Als we nou ook allemaal op dezelfde dag bevallen haha!
Jeejj, de eerste 2 meiden hebben zich laten zien tussen de maart-mama's! Gefelciteerd meiden, ook met een goeie 20 weken echo! Dadelijk kijken naar een nieuwe auto (ja 2de hands dan!). Ik heb nu zo'n kleine auto (fiat cinquecento), daar past niet eens een kinderwagen in... Dus ben eens benieuwd of we wat vinden vanmiddag! Gr. Miranda
Jeetje wat is er een hoop gepost vandaag, kan het niet volgen haha Even over de buiken, ik zie dat ik ook nog een bescheiden buik heb als ik het zo zie, al ben ik wel al 7 (!) kilo aangekomen Ik weet wel hoe dat komt hoor. Ik werk niet meer en vooral in het begin moest ik vaak eten omdat ik me anders naar ging voelen. Ik at wel gezond maar wel veel meer! Ik hoop wel dat het geen 20 kilo of zo worden En wat leuk, 2 meiden erbij en straks nog een 20 weken echo, ben erg benieuwd! Even een vraagje aan de meiden die de echo al gehad hebben. Hebben jullie ook zo'n formulier meegekregen met daarop alle metingen en waarmee dat overeenkomt? Als ik het mijne bekijk is mijn kindje wel wat aan de kleine kant want kom gemiddeld op bijna een week korter zwanger maar dat kan bijna niet want dan zou ik getest hebben toen ik nog maar 1 week zwanger was....... Maak me hier verder geen zorgen om hoor want ik weet dat kindjes niet gelijk groeien en af en toe een groeispurt hebben (zelf was ik ook een klein kindje 2850 gr,maar wel helemaal gezond) maar ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is!
Ja bij mij stonden er ook een hoop verschillende dingen,ik had de echo met 19 weken en 5 dagen. en er kwam uit. Gewicht:278 gram gelijk aan 19 weken en 1 dag hoofdomtrek:16,1 cm gelijk aan 18 weken en 6 dagen Buikomtrek:14,0 cm gelijk aan 19 weken en 3 dagen Fermurlengte:2,90 cm gelijk aan 18 weken en 6 dagen. Dus bij mij ook heel verschillend allemaal.
Ik heb dat formulier niet meegekregen omdat de Vk die de echo deed ook mijn eigen VK is. Dus zij vond het logisch dat ik het formulier bij haar liet...Maar ik kon op het scherm zien dat er inderdaad verschillende waarden stond. Niet zo raar dus.
hihi ik mag niet meer meedoen met beneden de 20! hihi maar ben 21 en ook hier word er gek opgekeken hoor {timiris} ze vinden mij ook nog jonge maja wat je zegt; boeie! Wij zijn heel gelukkig... en eindelijk wat meisjes bij de lijst.... pieuw....... het is zooooo moeilijk om mijn mond te houden en het geslacht niet te verraden! Mijn beste vriendin weet het al! hihi