Jahaaa, heb ik ook. Heb het al aan verschillende mensen verteld.... ouders en beste vrienden..... Maar daar zit ik ook niet mee hoor, het is ook echt iets Nederlands om het niet te vertellen, in sommige andere landen is het heel normaal om het geslacht en soms zelfs de naam de vertellen
Zo zeg dat was nogal wat om bij te lezen! @ Yvon: Welkom! Enne eindelijk meiden Fijn dat alle echo's goed waren Vandaag ook naar de vk geweest, alles in orde, hartje weer gehoord en heeeeeeeeeeeeeel wat beweging! Baarmoeder is nu 2 vingers onder mijn navel, mooi op schema dus Jom (Jongen Of Meisje ) was helemaal druk na het bezoek aan de vk trouwens. Ook wij gaan naar de Jonge gezinnenbeurs, op zondag, want zaterdags hebben we de 20 weken echo! Kan niet wachten! Al nieuws van Mammatje trouwens?
hoop dat Mammatje vanavond wat van zich laat horen ! Ben heel benieuwd! Wij gaan niet naar de jonge gezinnen beurs. Vrijdag hebben we de echo en zaterdag gaan we naar zijn ouders helemaal in het noorden des lands Kunnen ze gelijk de dvd van de echo zien Heb trouwens nog een vraagje aan jullie. Heb gelezen over die bruine streep die sommige zwangeren krijgen op hun buik. Nou, die heb ik niet. Maar wat ik wel opeens heb zijn onder mijn navel, in een streep ( jaja) zwarte lange haren Vreselijk om te zien! Het zijn er niet veel. Trek ze er uit met een pincet. Maar raaar vind ik het wel hoor. Nog iemand hier met van die rare mutatie haren?
Ik heb ook geen bruine streep, maar ook donker haartjes! Heb ze er ook met een pincet uitgetrokken... Mooie buik Caithlin!
ja ik heb ook een boel zwarte haartjes.. nou als ik die wil gaan verwijderen dan ben ik nog wel even bezig... maar ik stoor me er verder niet erg aan ofzo.. ik heb wel een lichte pigmentstreep.. die zal nog wel donkerder worden straks Ik ben benieuwd naar de echo van mammatje!
Haha.. stelletje ijdele tuitjes! Die haartjes gaan weer weg zodra je bevallen bent. Ik vind het echt horen bij de zwangerschap, net als DE STREEP. Enne, hadden jullie vandaag niets te doen, we zijn ineens een paar pagina's verder.? Het eerste meisje heeft zich gemeldt las ik, GAAF! Ik ben even niet zoveel aanwezig omdat Astrid ziek is en alleen maar mama wil. Gelukkig slaapt ze nu, maar vanmiddag heeft ze 2 uur bij mij op mijn buik geslapen.. hihi. De beeb schopte ook stevig tegen Astrid aan hahaha. Ik voel me verder goed, de verbouwing is nu weer opbouwende fase en nog maar 5 dagen..
Hihi, mijn uitgerekende datum is 14 maart en het is mijn 5de kindje! Mijn 2d was een jochie en is nu een engeltje... Geslacht? Mah alles wat ik weet is dat het erg eigenwijs is want het lag strak met de benen op elkaar en weigerde ze van elkaar te doen. dat wordt dus toch een pretecho hahahahaha Anders moet ik tot 24 november wachten en dat kan ik dus niet!
Ik zal zo even de kiekjes inscannen.... Ben net in pyama gaan zitten na een hele lange dag van rennen en vliegen haha
Nou de 2 kiekjes staan erin. Bij ons krijg je geen 20 weken echo zoals jullie die kennen. Misschien omdat ik elke 4 weken een mooie echo krijg Maar dat beentje was zo mooi! En het was zo druk aan het schoppen dat de dok het voelde onder dat geval wat ie op je buik houdt. Mijn placenta ligt aan de achterkant en alles was goed gesloten bij Hummel. Ben zo verliefd! En zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nieuwsgierig!
Jeetje Caithlin, echt een mooi buikje joh! Wij gaan zaterdag waarschijnlijk naar Alkmaar naar een stoffenwinkel voor t wiegje. Schoonmoeder gaat mee, schoonvader en vriendlief ook. Iemand bekent met die stoffenwinkel? Ze hebben daar echt van alles schijnt. Ben benieuwd! Mooi he mammatje, om zo je kleine te zien! Wij hebben ook niet echt mooie duidelijke foto's, zal mn vriend ff lief aankijken, dan zet hij ze er ook ff in. (Ik kan dit nl niet )
Wat een mooie buik! Ik zie dat jij al veel hoger draagt dan ik. Ik krijg van iedereen te horen dat ik zo laag draag, dus morgen maar even kijken wat de gyn er van zegt.... Marian
Hihi thnx meiden, begin er gewoon van te blozen @Marian, volgens mij was jij voor de zwangerschap al een stuk slanker dan ik, denk ook dat een gedeelte vetjes m'n buik al zo 'hoog' bol maakt hoor Volgens mij komt de rand van de baarmoeder nu net bij m'n navel, dus nog niet zover als het zou lijken wanneer je naar m'n buik kijkt! Leuke echo's Patroeschka! Enne...Tanja, zou je me je echo's willen uitleggen? Ik zie het niet zo goed wat ik nou moet zien
Hihi, ja goeie. De eerste is het beentje. Je ziet het dijtje, onderbeentje en voetje onderaan. De tweede is een beetje onscherp omdat het een drukke is. Rechts het hoofdje lichtelijk naar beneden gebogen. En dan links aan het andere einde van het ruggetje het kontje.