Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiffany

Tiffany Nieuw lid

25 okt 2006
    3
    0
    0
    huisvrouw
    amsterdam
    Nou alle maart mama's gefeliciteerd
    ik ben uitgerekend op 2 maart en mijn dochter is geboren op 8 maart 2005 en de gelukkige vader is ook van 8 maart maar dan 1980

groetjes

2. We hebben gisteravond een commode gekocht die we op marktplaats hebben gevonden. Ik heb een foto ervan in mijn album geplaatst.
    De foto's van de echo komen eraan. Papa-to-be zal ze op zijn werk even inscannen. Kan ik thuis niet. Nog eventjes geduld dus...wat ik niet heb hahaha!

Welkom Tiffany!

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat leuk, eindelijk 2 meisjes erbij :D

4. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Welkom Tiffany! :D

Leuke commode hoor Veertje! Ben bebieuwd naar de echo's!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    welkom Tiffany en jij ook gefeliciteerd :D

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Welkom Tiffany!

Leuke commode Veer, toch leuk he al die dingen die je via marktplaats kunt vinden.

Zo heb ik al een draagdoek, de zitverkleiner voor de utban jungle en een setje kleertjes via mp gekocht! :) Ben bijna verslaafd ;)

7. Leuke naam Veronique! Ik ga maar op 1 nov een pretecho doen want ik kan niet nog 4 weken wachten om te zien wat het is. Ik heb gisteren geboekt in Almere en ga er in de ochtend heen. Laat hij/zij het dan nog niet zien hou ik een echo te goed dus....
    Ik wil het weten!:)

8. Niet meer actief

haha.. marktplaats is echt geweldig als je niet perse nieuw wil. Ik heb toen voor as ook bijna alles van MP gehaald. Nu heb ik niet zoveel nodig, maar ik kijk wel vaak. Ik wil wel zo'n drager van premaxx..

Leuke commode Veer.

Jammer dat de beeb niet liet zien wat het was Tanja. Ik boek ook meteen een geslachtsbepaling erachteraan hoor gewoon om zeker te weten hahahaha.. Maar maandag gaan we het hopenlijk al horen.

Zo wij gaan even slapen, hoop ik! En dan vanmiddag even naar een speeltuintje ofzo!

9. Niet meer actief

grr.. ik vergeet steeds iedereen welkom te heten die nieuw zijn.. Bij deze IEDEREEN WELKOM~hahaha

10. Grrrr ben zo moe. Zie nu Tiffany pas...Sorry meid en welkom! Ik dacht dat dat de naam was die Veertje voor haar beeb....ben zo'n suffe muts...
    Excuses! De dementie slaat toe geloof ik... :oops:

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Tiffany, welkom hier. Wij zijn vandaag dus in 'ondertrouw' gegaan (geregistreerd partnerschap) en mijn vriend heeft vandaag zoals ze t noemen 'de ongeboren vrucht' erkend, we hebben voor de 'leukigheid' toch nog 2 ringen gehaald met data inscriptie en naam (mocht je deze vergeten) ;) Ik krijg t idee dat mn buikje nu echt pittig begint te groeien, we zullen t duidelijk(er) zien als er weer een foto gemaakt word met 24 weken.

12. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb vanmorgen m'n 20 weken echo gehad :)
    Moet zeggen dat ik wel een beetje teleurgesteld was aangezien ik het geslacht helaas niet te weten ben gekomen :(
    Beeb was lekker beweegelijk en hield z'n beentjes lekker gekruist.
    Verder doet de beeb het allemaal prima en is gezond.
    Krijg wel met 30 weken nog een echo in het zh vanwege de ligging van de placenta.
    Die ligt namelijk helemaal vooraan en ook nog over de uitgang heen.
    Ze zeggen dat dat bij 95% wel weer wegtrekt...ik hoop dat ik daar ook tussen hoor.
    Ze vertelde me dat er vrouwen zijn die last kunnen hebben van bloedingen doordat de placenta daar ligt.
    Iemand dat mee gemaakt?
    Ben toch al een onzeker typje haha.
    Ik heb gelukkig nog helemaal geen last gehad van bloedingen en hopelijk blijft dat ook lekker zo!
    Ik ga zo nog even een afspraak maken voor een pretecho in de hoop dat de beeb zich over een week wel wil laten zien ;)

13. @ Linda: In ieder geval is de baby gezond. Das toch het allerbelangrijkste denk ik. Nu hopen dat je met de pretecho het geslacht kunt zien ;)

Ik heb mijn foto's van gister in mijn album staan. Op de ene is de kleine te zien met het hoofdje naar rechts. Neus erbovenop ;)
    En op de andere zie je de onderkant van de 2 voetjes! We noemen het The Walk of Fame ;)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook mooie foto's hoor Veertje1979! Zo schattig he die voetjes..

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Jeetje wat veel berichtjes al weer, laatste keer dat ik gister checkte zaten we op pagina 85...

Welkom alle nieuwe maart mama's :)

Hopelijk zet iedereen zijn 20wk echo in zijn album, ben zooooooo nieuwsgierig.
    Kan haast niet wachten tot volgende week, mag ik ook (1 nov)

Liefs Jodi

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik krijg de mijne niet in mijn album :( nou dan hier maar proberen ;)

17. Niet meer actief

@Esther: Hele mooi foto's! mischien moet je ze even verkleinen en passen ze dan wel in je album ;)

@Veertje: mooie foto's en commode hoor! Die voetjes zoo schatiig!

@Tiffany: Welkom en klets gezellig mee!

Ik heb ook zo'n zin in mijn pretecho! Ben ik trouwens de enige die geen gewone 20 weken echo heeft?

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Echt gaaf al die 20-weken echo's :D

Lauraatje, bedoel je dat je gewoon sowieso al vaker een echo krijgt en dus niet specifiek voor 20 weken of dat je via je ziekenhuis eigenlijk alleen maar de 12-weken echo hebt gehad?

Want dan klopt er naar mijn idee iets niet, ze zijn het (volgens mij) vanaf 1-1-06 namelijk verplicht!

19. Niet meer actief

ja ik moest die eerste termijnecho zelf dus regelen en die had ik met 11 week en 3 dagen.. maar ik begreep omdat ik dus verder niet wil weten of het afwijkingen heeft .. ik dus ook geen 20 weken echo hoefde te laten maken omdat dat juist daarvoor bedoelt is..

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee hoor, die 20 weken echo is standaard! Dan kijken ze inderdaad wel uitgebreider naar alles, ivm afwijkingen etc maar je hebt officieel recht op die echo.
    Hebben ze je dat bij de VK niet verteld dan?

Deel Deze Pagina