hahaha.. blonT? Ik had 2 blonde acties achter elkaar.. 1ste was dat ik internetbankieren geblokkeerd heb doordat ik 5 keer foutieve codes gebruikte. Nou ja, de codes waren wel goed, alleen het pasje niet! En net was ik ff bij de buurtjes (is een groenteboer) en daar hoorde ik dat wij in ons dorp een heuse dierenwinkel hebben? Whahaha.. NOOIT geweten, ik ging altijd naar waalwijk of oosterhout voor kattenvoer! En ik woon hier toch alweer een paar jaar hoor..hihi Maar ehm.. ik voel me eigenlijk bijzonder fit. Ik merk wel dat ik al wat ga waggelen. Dat was nog ff niet de bedoeling.
ik ben afgelopen dinsdag weer op controle geweest bij de VK. Alles was goed, alleen heb ik ook ijzer te kort(bloedarmoede). zit dus ook aan de staaltabletten mmmmmmmmm! @linda: ik heb al 2 bloedingen gehad ook omdat mijn placenta vrij laag ligt. 31 oktober met de 20 weken echo wordt daar weer naar gekeken en als het nodig is krijg ik met 28 weken weer een echo. Gaaf hoor al die foto's van jullie 20 weken echo's, ze zijn erg mooi. Welkom aan alle nieuwe mensen!
welkom aan alle nieuwe mensen! jeetje willen jullie niet zoveel kletsen. ben wel even bezig geweest om weer bij te lezen. hier alles oke. heb lekker weekend nu! weet ook welke dagen ik straks ga werken na mijn verlof dus kan ik opvang gaan regelen. wij willen trouwens het geslacht niet weten maar ik ben zo bang dat die van ons lekker met de benen wijd gaat liggen. zal je net zien. heb vannacht weer naar gedroomd. over bloedverlies. mijn grootste angst op dit moment. telkens als ik naar het toilet ben geweest is afvegen een spannend moment. gek van. ik ga sporten en toedeloe!
Ik heb vandaag de DVD In the Womb ontvangen! Ik had er zoveel over gehoord dat ik het besteld heb Wil het graag met mijn lief bekijken maar ik weet niet of ik kan wachten tot het weekend 8)
trouwens nog bedankt voor jullie adviezen Ik vind het wel fijn dat je hier lekker alles kwijt kunt en dingen kunt vragen en ondertussen je ervaring delen.. echt leuk @veertje : ja die dvd schijnt echt mooi te zijn.. ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk.. hoe kom jij er aan?
Hihi, ik heb een ex die nog best veel voor me doet. We zijn goede vrienden. En hij heeft hem voor me besteld via Amazon.com in Amerika. Ik kan dat niet omdat ik geen creditcard heb. Dus hij had hem besteld en vandaag was ie binnen
Hi Veertje, ik ken die dvd en hij is prachtig! Hij is toch ook op discovery geweest? Of vergis ik me nu? Ik heb tijdens Yana'zwangerschap dat boek gekocht, het grote wonder, ook zo speciaal.
Ja, die is pas geleden op tv geweest maar ik mis dat soort dingen altijd...standaard...Maar ik was behoorlijk nieuwsgierig en heb voorstukjes gezien. Dus wilde ik hem wel kopen. Is altijd mooi om te bewaren of uit te lenen aan andere zwangeren
Hij wordt zeer regelmatig uitgezonden via National geographic! Pff, ik ben op en mijn heupen doen zeer! Veel gelopen met Astrid op de arm, die 11 kilo worden nu toch echt een beetje veel .. Maar goed, als dat het enige is, mag ik niet klagen hè! Ik voel de kleine erg veel, gezellig hoor!
Ja idd dus ik had geen suf moment. Scheelt weer Yana is ook ruim 11 kilo en ik merk het vreselijk aan mijn rug als ik teveel met haar op de arm heb gelopen. Erg lastig maar ja, ze is 11 maandjes dus mama heeft ze vaak hard nodig.
haha.. tsja.. Astrid is bijna anderhalf en kan gelukkig zelf lopen, ook de trap op! Maar goed, als ze zo ziekjes is hè.. dan mag ze toch lekker bij me kruipen!
ik ging net met de angelsound het hartje luisteren en de baby was me toch druk af en toe een flinke schop (pijnlijk aan de oren) en een hoop gezwaai met de armpjes en beentjes.. en 1 schopje voelde ik zelf ook duidelijk Heeeeerlijk....
Wauw, wat zijn de maartmama's druk aan het forummen! Moet ff de tijd nemen om het allemaal bij te lezen! @Lauraatje: geweldig he om je beeb ff te horen/te voelen! Ik heb vandaag een superleuke dag gehad! We zijn wezen kijken naar een babykamer en hebben er ook 1 besteld! Een hele mooie, strakke moderne we zijn er erg blij mee en zal deze week nog wel ff een foto in mijn album zetten of op onze site! Verder weinig nieuws hier alleen dat ik de beeb volgens mij van de week gevoeld heb maar dat weet ik niet zeker... Ook wil ik mij van de week nog opgeven voor zwangerschapsyoga...heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het wel! Groetjes Leonie
Goedemorgen dames, al bijna weekend Ik ga morgen met mijn schoonmoeder een box kopen, krijgen we cadeau van haar(+ haar vriend) Zegt ze: doen we maar lekker optijd, heb je die ook alvast binnen.... Vind ik natuurlijk helemaal niet erg Heb al hele kinderkamer en kinderwagen. Telekens maar wat kopen anders zijn de uitgave zo groot, beetje spreiden maar (en natuurlijk als cadeau vragen voor verjaardag (24 dec) en kerst ) Ik voel de baby ook steeds meer schoppen, wat is het toch een wonder he Liefs Jodi
Jeeminee wat is het hier druk Wie hebben er eigenlijk allemaal binnenkort een pretecho? Wij hebben er een 9 november Net de 20 weken echo gehad en nu kijken we hier weer naar uit Ik kan ook niet wachten tot ik aan het kamertje kan beginnen. Gisteren zijn we naar het grofvuil geweest om alle troep van zolder te dumpen zodat de boekenkast en mijn hobbyspullen van de beebiekamer naar zolder kunnen. Hopelijk kan de boel zondag naar boven. Dan kan ik volgende week beginnen met klussen Heb er zo'n zin in, ik kan niet te veel te gelijk doen dus wil op tijd beginnen zodat ik elke dag een beetje kan doen hahaha Lig nu op de bank met de laptop naast me en mijn hond ligt met haar koppie tegen mijn buik, begint nu mijn knul als een idioot te draaien en te schoppen..........echt leuk.........ben gewoon helemaal al verliefd op dat kleintje in mijn buik