Ik heb net gebeld met de dokter en hoefde niet naar hem toe te komen, maar hij wilde het wel in de computer zetten zodat hij ervan weet mocht ik voor iets anders komen (voor meiden die niet wisten of ze de huisarts moesten bellen, ik zou het even doen). Daarna de VK gebeld, maar ik mag in de 6e week pas terugbellen. Ik heb gezegd dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 15 juni was, maar dat deze maar 2 dgn duurde (ik dacht misschien innestelingsbloeding haha), dus nu moet ik vanmiddag terugbellen om te overleggen met de verloskundigen. Hopelijk is dat zo, want dat zou betekenen dat ik verder ben (maar ik denk het niet hoor).
Ik ben net bij de huisarts geweest. wat algemene info gekregen en lijst met verloskundige in de buurt. morgen even bellen om onze 1e afspraak met de verloskundige vast te leggen! groetjes Carla
Hey hooi... ik meld me ook maar bij het cluppie aan dan hè..haha Ik ben deborah, 30 jaar, getrouwd, moeder van Astrid - nu 14 maanden. We hadden eerder al pogingen gedaan, maar ik ben daarmee gestopt omdat ik nog niet in het reine was met mijn nieuwe ik (denk aan lichaam en geest haha) Vorige maand zie hub dat ie er nu wel voor wilde gaan en besloot te stoppen met de pil. We hebben zegge 1 keer geklust en dat was dus meteen bingo hahah, hoezo vruchtbaar??? Ik ben 19 mrt uitgerekent.
Ik heb alleen wat last van vlagen van misselijkheid (en vaak poepen ). Verder beginnen mijn borsten nu wat gevoelig te worden. En ik heb wat stemmingswisselingen haha (vast van de onzekerheid allemaal).
Ik heb teruggebeld naar de VK en ik mag 25 juli al komen, omdat ze twijfelt of ik 4/5 of 9 weken ben. Intake en echo, spannend
23 augustus ben ik aan de beurt voor mijn eerste afspraak bij de verloskundige!!! ik kan niet wachten...
ik ben vanmorgen bij de gyn. geweest en heb mijn eerste echo gehad!!!! alles was goed 7 weken en 3dgn zwanger en een kloppend hartje kan het nu lekker rondvertellen, dit is toch wel prettig zo, vooral na mijn miskraam van 2 mei!
oh wat super zeg dat alles goed is! Ik moet nog bellen om een afspraak te maken..doe ik volgende week wel denk ik...ik heb trouwens nergens last van...beetje van me tepels..meer niet...komt vast nog wel
Ja die kwaaltjes komen mij heel bekend voor!! Alleen doen mijn borsten nu al behoorlijk zeer en ben ik erg snel moe.... Maar ben harstikke blij met de kwaaltjes!!
nou nou jullie kunnen lullen zeg hahah. allereerst ook welkom Gupsie!!! Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben en ben 28 maart uitgerekend
he inky en gupsie, welkom hier. Er worden veel baby's in maart geboren zeg! Allemaal visjes en rammen! Ben blij dat ik net even zit zeg! Ben eerst tot 9 uur in de weer geweest met mijn dochtertje van 10 maanden. Toen zat ik net , kwam mijn zoontje naar beneden voor water, die lag ook weer in bed. Hoorde ik een keiharde gil, ik naar boven, had mijn stiefzoontje een nachtmerrie. Dus ik heb een lange intensieve dag gehad. De kinderen zullen wel last hebben van de warmte. Ik heb er zelf ook heel veel last van. Ik kan niet goed tegen die hitte. Slaap slecht en om 4 uur s'nachts ben ik klaarwakker. Ik dacht: ik zet nog even wat neer hier en dan ga ik even bijkomen in de tuin! Beetje afkoelen. Groetjes, Daan
Hoi Daan, op 1 of andere manier krijg ik geen waarschuwingen meer terwijl ik toch de mails allemaal aanklik. Mah.... De site is www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/YuriA/ Echt mijn mannetje was echt een compleet mensje. Hij had zelfs al een nageltje op zijn kleine teentje... En dat mooie gezichtje van hem.... Hij had zijn knietjes opgetrokken en zijn handjes onder zijn gezichtje gevouwen. Tja, het doet echt nog wel pijn en echt genieten van een zwangerschap is er niet meer bij. weet je, bij hem wist ik gelijk dat het niet goed zat en nu voelt het allemaal nog goed dus dat scheelt weer. Hoe is het verder met jou? Ben je al een klein beetje opgeklaard of wil het nog steeds niet lukken?
Leuk joh! Ik kan ook niet wachten hoor. Ik heb m 5 dagen eerder dan jij en ik vind het allemaal zo spannend!