Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben eergister geweest en ga as woensdag om te kijken of het een meidje of mannetje is.

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    zo ben een weekje niet geweest en gelijk zijn we 15 pagina's verder!
    zie dat iedereen zo langzaam voor de 20 weken echo moet of hem net heeft gehad, spannend hoor ik moet deze donderdag en hoop dan eindelijk te zien wat het word! Zelf heb ik dus weer een week thuis gezeten en ik moet zeggen dat ik het dar helemaal een beetje mee gehad heb. 2 weken werken en dan weer een week thuis omdat ik amper kan staan, zitten of lopen. Ben dus donderdag bij onze arts geweest en die heeft besloten dat ik vanaf maandag halve dagen ga werken. Zodat ik het dan ook zelf langer vol houd want de laatste paar weken helemaal plat is ook niets. Voel mij af en toe erg schuldig en ik denk vaak, dat mensen denken dat ik mij aanstel :( Maar het doet echt heel veel pijn.
    Hoop dat dat schuldgevoel weg gaat en dat ik eindelijk ook weer eens kan genieten.

Liefs Es

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had gisteren zo'n zin om in de babykamer te beginnen met 'ordenen'. Alles lag nog in dozen en verpakt en stoffig. En nu is alles eigenlijk al klaar, alleen nog de gordijntjes, een matrasje met toebehoren en voíla.. Geeft me wel een rustiger gevoel nu alles al klaar is. Volgende week de gordijntjes halen (stof) en matrasje ed. Over zo'n 3 en een halve maand de kleertjes wassen en alles goed stoffen en klaar is kees.. Iemand anders al bijna klaar met de babykamer? Of ben ik nu extreem vroeg? :oops:

4. Ik ben druk met verzamelen met spullen maar ik kan nog lang niet aan een kamer beginnen. Eerst maar zorgen dat we januari verhuizen. En dan in sneltreinvaart de kamer in orde maken. Maakt me soms wel verdrietig. Ik wil ook een kamer in kunnen lopen en er iedere keer weer wat neerzetten. Zit er voorlopig niet in...Mijn spullen staan opgeslagen bij mijn moeder tot de verhuizing. :(

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihih nee, ben nog lang niet klaar met de babykamer!
    Alles is wel uitgeruimd.
    Maar alle spullen komen pas half december.
    Tegen die tijd wil ik wel alles al klaar hebben.
    Dus gordijnen hangen en een leuk kleurtje op de muren.
    Laminaat is nog goed dus die blijft liggen ;)

Denk dat als ik alle spullen al binnen had, dat ons kamertje dan ook al klaar zou zijn hoor ;)
    Zucht, was het maar al december :D

6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij zijn vanochtend weer bij de VK geweest. Alles ok met mij en de kleine. A.s. woensdag de 20-weken echo. Ben zo benieuwd en vind het erg spannend allemaal. Vanavond even een afspraak maken voor een pretecho.

Ik voel nog niet veel. Ik voel wel dingen, maar weet niet of dit de beeb is. De komende weken zal het wel duidelijker gaan worden hopelijk :D .

7. Niet meer actief

ik heb over 8 dagen mijn pretecho! Ik kijk er echt naar uit!

Zodra we weten wat het word dan gaan we aan het kamertje beginnen ;)

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    moet 2 nov voor de echo. en ik heb nog niks gedaan aan kamer...

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    stelletje kakkelkippen!

hihi even niet hier en pagina's verder! hihi

Nou hier gaat het wel redelijk! alleen weer zeik met die *(&#$%^arboarts op me werk!
    Ze verweet met dat ik 4 keer ziek ben geweest { 1 operatie, 1 slijmbeurs ontsteking en dan nu 2 keer in de zwangerschap!} en ze heeft me oude teamhoofd gesproken en zij zou in twijfel trekkn of ik wel of niet naar het werk kon komen rijden! maar heb later met dat teamhoofd gebeld! maar er is geen ballen van waar!
    Na veel gejank en gepraat heeft ze me nu 3 wkn thuis geschreven en daarn agaan we en reintegratie project straten! hihi ga toh fietsen! ik ben zwanger!
    het is echt geen fijn mens! en me vorig teamhoofd gaat it nog terug pakken want zij vind ht erg vervelend en zeker niet motiverend over hoe het nu gegaan is! en zij verdenkt mij juist helemaal niet!
    Flauwe zuer! als ik haar tegenkom rij ik haar kapot en toeter ook nog! grr

verder met beebje wel alles ok....

hoe voelen bij jullie harde buiken? mijn hele buik word dan stijf en kan hem niet meer indrukken?! heel gek! zouden dat harde buiken zijn?

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Lekker was het weer om ons manneke te bekijken!

Alles was nagekeken en zag er goed uit allemaal! Hij lag ook goed op schema ;) en woog al ongeveer 355 gram... haha niks toch! Maar wel grappig dat ze zo'n meting kunnen doen! Alleen was het wel moeilijk om alles na te kijken, meneer was ontzettend druk bezig in mijn buik dat diegene die de echo maakte het als een sport zag haha! Ze moest hem echt achtervolgen om alles te kunnen nakijken... Onze wildebras!

Heb ook weer de bevestiging gehad dat het een mannetje werd :) Haha, kon ook eigenlijk niet anders na die overduidelijke pretecho...

En weer 3 echo foto's rijker... Alleen eerlijk gezegd, ik heb 2 weken geleden de pretecho gehad en die echo foto's zijn 10 keer mooier dan de echo's die ik vandaag heb meegekregen uit het ziekenhuis! Wel op zich mooie echo's, maar die van 2 weken terug vind ik persoonlijk veel mooier... (Ik ben lastig haha)

Gr. Miranda

11. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Kijk maar in mijn album :)

@ Anniek, Dat voel ik ook bij harde buiken, hij word dan zo hard dat ik hem niet meer in kan drukken, raar gevoel is dat he...
    Maar doe rustig aan he, nu 3 weken goed rusten.

12. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mijn ouders hebben vanmorgen het kamertje behangen en dan kunnen wij begin november de meubeltjes halen :D :D Kan niet wachten. Alle spulletjes knus neerzetten... hmmmm heerlijk!

13. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Lief kamertje Jodi, heel erg leuk!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, leuk kamertje Jodi! Als de gordijntjes hangen ed, maak ik ook een foto van de onze. Leuk!

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    hi hi, dank je wel. Ben er ook heel erg blij mee :)

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi allemaal.

Gisteravond voor het eerst een harde buik gehad. Ik lag in bed.
    Eigenlijk ook niet gek want had veels te veel gedaan gisteren.
    Mijn moeder heeft bij een tweede hands winkel een electrische relax stoel voor me gekocht :D :D
    En die kwamen ze gisteren brengen.
    Hebben ze gelijk de 2 zitsbank meegenomen. Nu hebben we nog een 3 zits bank.
    Die namen ze mee anders dan word het hier veels te vol en zo groot is ons huisje niet hihi.
    Maar goed. Toen de stoel er was en de bank weg. ben ik dingen gaan verschuiven enzo zodat het allemaal een beetje fatsoenlijk staat hihi
    En dat had ik dus niet moeten doen.
    Heb geen last van mijn buik gehad maar savonds dus wel :(

Wilde vandaag rustig aan doen maar daar kwam helaas niks van terecht. Heb heel de keuken staan poetsen!
    Het zullen de hormonen wel zijn maar vind het nu zo ontzettend fijn als alles schoon en opgeruimd is ;)

Vanavond naar Eindhoven, koopavond. Dus dat is gezellie :D
    Tot die tijd maar lekker relaxen in mijn nieuwe stoel hihihi

Jodi: mooi kamertje ! :D

Is er eigenlijk een soort van regel waar het beste alles kan staan?
    Zoals bedje bij het raam, niet bij de deur en dat soort dingen?
    Of vraag ik nu iets heel raars? :p

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff, weet eigelijk niet of t wat uitmaakt waar alles staat.?

18. Niet meer actief

het bedje mag niet op de tocht staan zover ik weet ;) Verder weet ik het eigenlijk ook niet... anders ff googlen daar is vast wel wat te vinden..

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooo wat leuk die kamertjes....
    ikke ook ikke ook!

wij kunnen in december het kamertje gaan halen
    maja ben het nog steeds niet eens over de kleuren!
    denk aquablauw maar dan met nog een kleur gerelateerd aan een jongen of meisje....
    denk aquablauw en roze voor een meisie
    denk aquablauw en olijfgroen voor een jongen....

tja en ik dank dat als het een jongen is-> met autotjes enzo denk ook in de klamboe.... en misschien een beethe zilver?
    en als het een meid is-> denk ikmet vlindertjes in de klamboe en met beetje zilver erbij misschien?

wat denken jullie zouden deze combi's mooi zijn? mijn kamertje staat in me album de meubeltjes dan he!

@jodi... mmmm dan heb ik dus toch regelmatig harde buiken! en is idd een heel raar gevoel...
    nog meer ervaringen?

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Weet in ieder geval dat het niet goed is bedje onder het raam te zetten of dicht bij de tochtwegen (van raam naar deur...)

Verder heb ik geen idee, niet dat ik veel kan schuiven in dat kleine kamertje :)

ps. Kiowa bedankt, heeft mijn in het weekend in elkaar gezet :)

Deel Deze Pagina