Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marientje

Marientje Actief lid

Hier gaat ook alles ook zijn gangetje ;)
    Vandaag wel ontzettend duizelig geweest toen ik uit de winkel kwam :(
    Heb de laatste tijd ook last van mijn onderrug en van mijn bekken.
    Ik heb nog geen buikfoto's gemaakt, wel eens geprobeerd, maar je ziet er eigenlijk nog helemaal niks van, dus wacht ik nog wat langer.
    Mijn borsten daarentegen die groeien meer en meer, ben benieuwd wat dat op het laatste gaat zijn.
    Hoop dat alles goed is met de beeb, voel hem gelukkig wel af en toe (wel nog niet aan de buitenkant), maar vind het zo raar dat je er nog zo weinig van ziet. Maar mijn moeder en grootmoeder werden naar zeggen ook niet snel dik van hun zwangerschap, dus dan zal het wel normaal zijn :rolleyes:
    Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd weer meer emotioneel en chagrijnig ben, dat had ik in het begin van de zwangerschap ook, maar nu krijg ik er weer meer last van. Kan ook komen doordat ik soms de indruk krijg dat mijn vriend met momenten vergeet dat ik zwanger ben, misschien omdat je er nog zo weinig van ziet ? Hij is er bijna niet meer mee bezig, vindt het precies abnormaal dat ik af en toe eens iets heb dat van de zwangerschap kan afkomstig zijn, denkt dat ik nog 15kg kattenzand naar boven kan brengen, ... Misschien is het maar verbeelding, maar ja zal het er toch eens met hem over hebben.
    Ik heb de laatste tijd ook meer last van bloedend tandvlees, al heb ik hier altijd wel wat last van gehad.
    Ik ben werkloos en zou graag thuis werken, zeker nu met ons kindje in het vooruitzicht.

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi stelletje kletskoppen!

hihi kan nergens meer op reageren, ben alles weer vergeten!
    maar hier gaat het wel ok

heb net bij me schoonzus wat spulletje sgehaald
    maar weet bijgod niet wat het allemaal is! :oops:
    maar ze had wel 19 spuugdoekjes! wahahaah dat zijn er wel genoeg!

begint jullie uitzet ook al op te schieten?

ennuh werk,, pff ik werk nu 28 tot 36uur bij verstandelijke gehandicapten. in de woonbegeleiding. Maar op dit moment werk ik niet, ik zit thuis ivm bi.... pfff
    als de kleien geboren is wil ik tussen de 24 en 28 uur blijven werken!
    mkijn mammie gaat oppassen!

3. Niet meer actief

@marientje: ik heb ook nog een kleine buik hoor (zie album) het begint nu een beetje...

4. Marientje

Marientje Actief lid

@lauraatje: heb het gezien, begint toch stilaan mooi te groeien :thumup:

Ik heb het ook eens aangedurft om mijn buik te plaatsen van voor de zwangerschap en op 18 weken ;)

5. Niet meer actief

ik kan niet goed zien op de foto of je al een buikje krijgt...maar die komt vanzelf wel :D Straks halen wij iedereen in haha :p

6. Marientje

Marientje Actief lid

hihi, wie weet :) ;)

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw, gisteravond toen ik op bed lag voor het allereerst de kleine aan de buitenkant gevoelt ! :D :D :D :D

Hihihihi man lief zat beneden achter de pc dus die heeft alles gemist :(
    Hij probeerde het later wel ( toen ik dol blij naar beneden ging om het te vertellen) maar toen had de kleine geen zin meer.
    Dus moet ie nog wat geduld hebben.

Wauw, wat was dat een ongelooflijk mooi gevoel zeg :D
    Zwijmel zwijmel hihihihi

Vrijdag avond weer nieuwe bh's gekocht pfff.
    Ik ben van een cup B naar een cup E gegaan !
    Vind het echt niet normaal meer hoor.
    Als ik in de spiegel kijk dan herken ik mezelf helemaal niet meer :(
    Maar ach, is voor goed doel he ;)

8. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Soms kan ik me daar zo aan ergeren! Hij is helemaal met zijn eigen dingen bezig en daar moet ik wel interesse in hebben maar van hem uit geen woord over mijn zwangerschap. Als ik kleertjes koop dan zegt hij: Dat heeft toch nog geen zin? Tegen de tijd dat de kleine er is kun je veel gerichter kopen.
    Ik heb ons opgegeven voor de cursus Samen Bevallen...IK vind dat belangrijk omdat IK goed voorbereid wil zijn op de bevalling die IK moet doen! Zegt hij: Hoe laat wordt dat gegeven? Ik moet dan wel kunnen ivm werk. Ik weet niet of ik dat zomaar kan verschuiven. Grrrr! :evil: En voor hem maakt het niet zoveel uit maar omdat ik dat wil doen we dat maar...
    Hij is 's avonds moe als hij thuis komt...Als ik moe ben hoort ie het niet eens....
    MANNEN! Leef je eens in in een ander en beleef niet alleen je eigen wereldje! Wij dragen jullie nageslacht!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mijn man krijgt juist nu steeds meer interesse! Nu mijn buik begint te groeien en je echt wat kunt zien zegt hij vaak hoe trots hij op mij is!

Ik heb nogsteeds geen beweging gevoeld, laat staan aan de buitenkant! Dus het zal mij echt benieuwen hoelang dat nog gaat duren...

Bloedend tandvlees...daar heb ik dus echt gigantisch last van, en pijn dat het doet! Ik ga ook regelmatig naar de mondhygienist.

Werk....Ik werk in de horeca, maar ben vanaf donderdag op aanraden van de gyn thuis, mag niet meer werken. Na de bevalling ga ik ook niet meer terug en zal ik alleen nog werkzaam zijn vanuit huis voor ons eigen bedrijf.

Marian

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Mijn mannetje is al vanaf het begin heel erg met ons bezig, natuurlijk ietsje minder als ik, maar dat is normaal want hij voelt de baby nog niet!
    Maar als het aan hem had gelegen was de babykamer al in week 10 af geweest :D
    Hij is erg trots en verteld het ook aan iedereen, ben natuurlijk wel erg blij met zo'n man. Hij doet alle dingen in huis omdat ik die niet meer mag doen, het is echt een top vent! Misschien moet ik hem dat ook maar eens zeggen :)
    De beeb is vandaag weer erg druk, voel de beeb al de hele morgen!

liefs Es

11. Niet meer actief

Gisteravond voelde de baby weer schoppen dus ga ik op de bank liggen en roep me vriend... hij met zijn hand op mijn buik en natuurlijk geen schopjes :( ja af en toe hele zachte.... ga ik naar boven op bed liggen tv kijken en ik leg mijn hand op mijn buik en voelde ik soms een behoorlijke schop en ook duidelijk in mijn hand... dus ik hem weer vragen of ie bij me kwam liggen.. en ja hoor weer geen schopjes.... volgens mij doet hij/zij het expres :p

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is het weekend alweer bijna voorbij...

Ik las dat sommige vonden dat ze maar een klein buikje hadden... Nou ik heb ook nog maar een heel klein buikje! De meeste broeken knellen wel al bij de buik, maar het buikje is nog maar zo klein dat anderen het niet eens es zien!

En ik wil ook zo graag een lekker bol buikje krijgen, sniksnik! Hihi! Lekker showen.... Maar ja ik ben er toch van overtuigd dat dat wel goed gaat komen en ik nog lang genoeg kan showen met een bol buikkie! :)

Gr. Miranda

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Onze Jom laat ook al veel van zich voelen :D Het is op momenten een echte druktemaker! Heb ook weer wat last van mijn banden, dus ik geloof dat de buik weer groter wordt.

Maf he dat er zo'n verschil is in buikgrootte. Ik was voor de zwangerschap tegen het magere aan, 58/59 kg bij 1.67....Ideaal zou zijn geweest tussen de 60 en 62kg. Ik had dus absoluut geen buikje... Nu wel en weeg ik al 70kg! :confused: Maar ik voel me niet dik gelukkig :) 8)

Ook ik heb een heeeeeeeeeeele lieve vriend die veel overneemt en veel begrip heeft. Op sommige momenten denk ik van niet, maar dat zijn dan de hormonen die het overnemen :oops: Hij begrijpt het nog steeds niet helemaal als ik opeens begin te huilen, of een dipje heb, arme jongen.

Ik heb zooooooo'n zin in volgende week! Ik hoop echt dat Jom laat zien of het een Jongen Of Meisje is [-o<

14. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik wou alleen ff zeggen dat ik foto's van onze aangeschafkte babykamer op onze site heb staan! We hebben deze afgelopen donderdag besteld en krijgen hem in week 50...
    Verder weinig nieuws vanaf deze kant, alleen dat ik de beeb af en toe voel nu en dat ik trots loop te paraderen met mijn positiemode :oops:

Spannend he meiden, al die 20 weken echo's! Ikzelf heb hem volgende week maandag en kan niet wachten!

Groetjes Leonie

15. Niet meer actief

Mooie babykamer en kleding hoor! :D

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: Beseffen jullie eigenlijk wel dat t nog maar 18 weekjes duurt ( en als t meezit ffies eerder ;) ) Pff, komt nu wel héél snel dichterbij zo! Of ervaren jullie dit niet zo?

17. Niet meer actief

ja ik ben nog niet over de 20 week heen.. ik denk dat het dan idd heel dichtbij komt :D

18. Niet meer actief

de komende 3 dagen zijn er 9 die een 20 weken echo hebben! spannend ben benieuwd of er nog meer meisjes bij komen :D

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij mij duurt het ook nog maar 19 weekjes, maar ik heb het idee dat dat nog zover weg is! Duurt me echt allemaal veel te lang en het gaat me ook echt veel te langzaam! Haha, vind de weken echt voorbij kruipennnnnnn...

Volgens mij ben ik de enige hihi... :oops: Zelfs mijn ouders vinden het snel gaan... Nu ik nog!

20. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Leuke kamer!

Ik heb die van ons ook even opgezocht en in mijn album gezet met wat nieuwe buikfoto's.

Zit alweer op de helft vandaag! Gaat best snel inderdaad :confused:

Deel Deze Pagina