Zo is het! Lijkt me ook moeilijk hoor. Ook voor je lief om jou zo te zien lijden en niks te kunnen doen!
He meiden, heb ook even plaatje in mijn album gedaan van kinderwagen en box. Had ook een mooi boxkleed gehad maar daar moet ik nog n foto van maken. liefs Jodi
Krijg net een mailtje van het hoofd van de praktijkopleidingen van het ziekenhuis waar ik als leerling in dienst ben. Ik zit namelijk al een tijdje thuis en ze vraagt of ik contact op wil nemen. Een van de dingen waar ik last van heb is dat ik niets aankan, ik raak van de kleinste dingen in paniek. Ben kortom emotioneel heel onstabiel. Ben nu dus ook in paniek, zit alweer te . Ben zo bang voor moeilijke vragen, en dat ik aan de telefoon ga zitten huilen en niet uit mijn woorden kom. En dat terwijl ik die vrouw ken als een heel aardig mens. Ik word gek van mezelf.
Ach meissie toch. Das echt vervelend, heb zelf normaal al dat ik snel moet huilen laatstaan nu met al die hormonen. Niet in paniek raken, even diep adem halen wat water drinken en toch amar de moed verzamelen om meteen te bellen. Heb je het maar gehad. Ik zal aan je denken en hopelijk wat goede moed te sturen. Je kunt het hoor, en n traantje is niet erg. Liefs Jodi
Gisteren eindelijk echt bewust wat gevoeld! Wel maar aan 1 kant, dus maar 1 van de twee, maar toch! Ik dacht het ook aan de buitenkant te voelen, maar mijn man voelde niets helaas Morgen 20 weken echo, erg spannend, we hebben er zin in! Zijn erg nieuwsgierig naar de geslachtjes! Ik ben hier al wel bezig met het kamertje, maar dingen aanschaffen gaat nog niet echt, want ik heb weinig plek om het op te slaan. Als het kamertje straks in de verf en het laminaat zit kunnen we gaan inslaan! Heb er nu al zin in! Marian
jaja lilly en spar.. het is me wat! maar tuurlijk is het lekker om eens een beetje te zeuren... ofjah zeuren noem ikhet eigenlijk niet eens! het zijn je gevoelens.... he heerlijk is dat soms! ennuh dadelijk weer goedmaken is ook fijn! jodi mooie box hoor! leuk! oja de wagen natuurlijk ook heerlijk, heb je ook die kleur? vind dat wel leuk!
FF spuien hoor......... Net dus dat mens gebeld. Nou wist ik wel dat het er van moest komen dat we een gesprek moesten hebben over hoe nu verder, want ja.......mijn opleiding staat momenteel stil, en ik ben in dienst als leerling. Maar daarom hoeft ze nog niet zo kortaf te doen, alsof ik een of andere profiteur ben........ik heb verdorie kehard gewerkt het afgelopen jaar. Haalde alleen maar 8 en 9 op school en super goede beoordelingen op het werk. Toen kreeg ik pfeiffer, alsof ik daarom heb gevraagd zeg. Toen ik weer wilde gaan werken werd ik zwanger. Eigenlijk kon ik het niet aan en toch heb ik 3 maanden geprobeerd te werken, tot ik helemaal op was. Nogmaals ik snap dat dat geprek er moet komen en ik begrijp ook wel dat de opleiding waarschiijnlijk voor mij einde verhaal is, maar heeft dat mens dan nooit van empathie gehoord? Voel me echt zwaar rot en kan alleen maar janken...........
Owh Lilly wat balen is dit zeg... Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, maar t is gewoonweg kl*te!
@ Lilly -> wat een ellende zeg Gelukkig bestaat er zo'n site als dit, kan je tenminste je verhaal goed kwijt... Dat lucht denk ik toch wel effe op! Een virtuele knuffel voor jou!
Nou Lilly daar zat je natuurlijk ook niet op te wachten! Ja sommige mensen kunnen altijd heel snel en goed een oordeel over iemand maken :x Gewoon rustig aan doen en aan jezelf denken liefs Es
Thanx meiden. Ik weet ook wel dat ik erg heftig reageer maar ik kan niet anders. Ik weet niet of een van jullie wel eens een burn out heeft gehad of iets dergelijks? Zoiets is het namelijk. Ik ben doodop, uitgeput. Ik heb zo'n enorme hoofdpijn en ik kan niks aan. Normaal zou zo'n reactie me kwaad en verontwaardigd maken, misschien zou ik even een traantje laten. Nu kan ik het gewoon niet aan. Ik wil in een gat in de grond kruipen tot het moment dat het gesprek voorbij is. En dan te bedenken dat zij waarschijnlijk weer gewoon verder is gegaan tot de orde van de dag........ Nou ja, ik heb niets verliezen. Wil toch stoppen met de opleiding na mijn verlof. Het belangrijkste is dat ik me weer goed ga voelen zodat mijn kleintje straks een moeder heeft waar hij wat aan heeft....
Precies... lilly! Eerst maar even aan jezelf denken! Ik heb de 20 wkn echo gehad.. alles was goed en wij verwachten een MEISJE...
@Gupsie: wat leuk een meid @Carvi: Welkom! @Lily: sterkte meis! Jemig wat hebben jullie weer veel gepraat zeg Hoe staat het nu met de tussenstand meisjes en jongens Ik moet nog 5 dagen wachten...
@ Lily - heel veel sterkte meid, * knuffel* @ Anniek - ja kinderwagen is in het rood Lekker opvallend kleurtje @ Gupsie - Wat fijn dat je echo ok was, en wat leuk , nog een meid
Weer een meid erbij Gupsie, straks gaan de meiden nog op kop hihi.. Wij zijn net naar de vk geweest, alles weer perfect. Bloeddruk 120/70, de kleine was aan t gymen en trapte hard tegen de doppler van de vk aan hihi. En wéér bijna 2 en een halve kilo erbij.. Van 68 kilo nu naar 74,7. Nou ja, hoort er bij he .
@Gupsie: Leuk zeg nog een meissie! Al beter met je andere meid? @Carvi: Kom er bij! Welkom @Lily: Wat een toestand meid, zet het maar lekker van je af. Waar is Timiris nou gebleven met de lijstjes? Heb haar al een hele tijd niet gezien op het forum... Nog 5 daagjes