Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Gupsie: gefeliciteerd dat alles goed is en dat je er een meid bij krijgt!

Lilly: Hier ook een knuf van ons :D

Carvi: Welkom en nu maar veel met ons meeschrijven!

liefs Es

2. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    lilly wat een vervelende situatie meis. maar inderdaad denk aan jezelf en laat ze maar lullen hoor! stelletje egotrippers. denken alleen maar aan werk en centen.

carvi welkom!

gupsie wat leuk een meid! de meiden zijn inderdaad een inhaalrace begonnen.

met mij gaat het weer wat beter, was de hele dag een beetje emo. heb mijn man al een sms gestuurd met dat ik er heel erg mee zat en toen belde hij meteen. was er wel een beetje van geschrokken dat het me nog zo hoog zat. heb net een cadeautje voor hem mee genomen en ga zo vrede sluiten hahaha...

3. Niet meer actief

@ sweetpee.. Die andere meid haha.. die heeft haar ups en downs. Zo ging het gisteravond, vannacht en vanmorgen supergoed, zo viel ze vanmiddag weer helemaal terug!

Ik zal er dus nog steeds niet vaak zijn.. maar dat komt ook door de verbouwing hihi

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gupsie gefeliciteerd!
    Leuk joh, een meid!

En Spar veel succes en plezier met goedmaken he ;)

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Gaan we gelijk op, hahaha ;)
    Moet eerlijk bekennen dat ik het soms wel lastig vind hoor........maar dat komt ook doordat ik net zo'n 6 kilo was afgevallen en de 2-3 maanden voor mijn zwangerschap voor het eerst in tijden echt lekker in mijn vel zat.
    Moet er een beetje aan wennen dat ik weer terug bij af ben :)

Maar zonder gemeen te willen zijn ben ik wel blij dat ik niet de enige ben die al 'zoveel' is aangekomen. Lees steeds van meiden die met 28 weken net 3 kilo zijn aangekomen en zo......... :evil:

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben al 9 kilo aangekomen! Het zit wel echt alleen bij mijn buik, want verder ben ik nergens dikker geworden volgens mij.... Misschien een beetje bij mijn kont en natuurlijk borsten, maar dat is te verwaarlozen...

Ik moet zeggen dat ik er helemaal niet mee zit trouwens hoor! Ik was voor de zwangerschap een aanal kilo's afgevallen zonder dat dat de bedoeling was, dus een paar kilo's mogen zelfs blijven zitten na de zwangerschap ;)

Marian

7. Marientje

Marientje Actief lid

jeetje wat een hoop berichten erbij zeg, kan haast niet meer volgen :oops:

Gupsie: gefeliciteerd, wat leuk een meisje !

Lilly: Sterkte meid !

Carvi: Welkom :D

Spar: succes met Goedmaken ;)

Ik ben nog maar 1, bijna 2 kg bijgekomen :oops: , maar denk dat ze er nu wel stilaan gaan bijkomen.

Ik heb gisteren voor het eerst de kleine van vanbuitenaf gevoeld, heel leuk. Ik hoop dat ik het snel aan mijn vriend kan laten voelen, zal het voor hem een stuk echter maken, denk ik :D

8. Niet meer actief

ik ben nu 2 kg aangekomen (met mijn eerste was ik er al 20 aangekomen)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly meiske.... ik herken je verhaal! wat balen hoor! Tuurlijk heb je geen zin in zo'n gesprek! bahbah! het is niet leuk! het is je ook allemaal niet echt gegunt he meis! maar je kan het! endie hier je verhaal maar lekker! dat zal vast opluchten! en anders mag je me gerust pben hoor! *kiss*

gupsie.......... een meisie! leukleuk! het word daar een meiden stel! hihi

en wat betrefd het aankomen... ik schomel tussen de 2 en 3 kilo wat ik aangekomen ben! maar zit thuis en doe niet meer zoveel als alleen veel eten!aja snoepen dan!
    ikheb alleen steeds zzzzzzzzooooooooooooonnnnn dorst hebben jullie dat ook? vreslijk!

10. Niet meer actief

ik ben ook 1 a 2 kilo aangekomen... valt nog mee gelukkig :D Maar het hoort er bij ;)

11. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    ik ben zo'n 4 kilo aangekomen. was voor mijn zwangerschap 4 afgevallen dus dat zit er nu weer aan. voornamelijk op mijn buik en een beetje op mijn borsten. verder vind ik mezelf er prima uit zien. welterusten!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Leuke foto's spar, had ze nog helemaal niet gezien :oops: . Leuk kamertje ook!

13. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Carvi: Van harte welkom hier!

Lilly: Sterkte meid !

Gupsie: gefeliciteerd, een meid ! ! Echt leuk!

Echt spannend morgen de echo, en ik ben echt best wel zenuwachtig hoor. Toch nog steeds erg onzeker of alles wel goed is enzo, maar ja dat weten we morgen waarschijnlijk.

1 ding weet ik wel. Wij krijgen een behoorlijk drukke baby. Ik voel het niets anders doen dan bijna de hele dag salto's maken, rondjes draaien, trappen, slaan etc etc. Het grappig ervan is zodra mijn vriend wil voelen stop het :) Het zal toch denk ik een mamma's kindje worden :) Wel zielig vind ik het voor hem hoor........

Wie weet over een paar weekjes misschien...

Ik ben trouwens nu iets meer dan 4 kilo aangekomen, maar ik moet wel zeggen dat ik me de laatste twee weken erg moeilijk kan bedwingen hoor. Al dat lekkere snoepgoed vind het best moeilijk. Maar ik ga me best doen om niet tonnetje rond te worden. :)

Voor de overige dames die morgen ook hun echo hebben (dat zijn er volgens mij nog 4 of drie anderen) veel plezier en ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is. Ik moet gelukkig al om 9.20 uur.

Liefs,

Lesley

14. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Dag dames...sorry lang m'n snufferd niet laten zien..
    één van mijn paarden is dit weekend uitgebroken en aangereden door een auto :(
    Ik ben dus flink in we weer met hem,gelukkig is hij in orde,na een grote schrik en wat spierpijn.
    Ook de automobilist mankeerde gelukkig niks,maar ik ben me dood geschrokken!
    Door alle spanning en commotie van dit weekend veel harde buiken gehad,en een te hoge bloeddruk.
    MAAR....Morgen de pret-echo!
    En velen met mij!

Alle dames succes morgen!

Gupsie,wat leuk,nog een dochter!

En welkom aan de nieuwelingen :D

Hier dan eindelijk de statjes,ik heb vluchtig gezocht door de 8 pagina's...als ik je vergeten ben,meldt het dan maar ;)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De meiden die vandaag hun 20 weken echo hebben.. heel veel plezier en geniet ff lekker van jullie kleintje(s). ;) Zullen er meerdere meiden volgen? of worden t toch jochies... spannend!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Timiris Jeetje, kan me voorstellen dat je hier weinig was :(
    Hoop dat je paard snel weer helemaal beter is!
    Hopen dat ie zo geschrokken is dat ie niet meer uitbreekt ;)

Iedereen die een echo krijgt vandaag: veel plezier! :D
    En sterkte met de zenuwen ;)

Ben benieuwd hoe de tussenstand vanavond ( of morgen) zal zijn tussen de jongetjes en de meisjes :p

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Timiris -> dat is effe schrikken zeg! Gelukkig is alles goed gekomen en hopelijk krijg je zelf nu ook weer even wat rust! Straks je echo dus dat maakt natuurlijk al een hoop goed! :) Geniet er lekker van!

Ook de andere 3 meiden die vandaag hun echo hebben (ben de namen vergeten... :oops: ) heeeeeeel veel succes en plezier vandaag! Geniet van jullie kleintje! :)

Volgens mij had ik vannacht echt last van een harde buik. Ik werd wakker, ging op mijn rug liggen en mijn buik was me toch hard... Schrok er best van... Deed ook pijn toen ik eraan kwam... Gelukkig toen ik vanochtend wakker werd was er niks meer aan de hand, maar wat raar om een harde buik midden in de nacht te krijgen? Terwijl je in rust zit... :(

Gr. Miranda

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ja meiden veel succes vandaag bij de 20 weken echo! Ik mag over 2 dagen maar het lijkt wel een eeuwigheid zeg. pffffff :D
    Ik ben ook al 9 kilo aangekomen, maar voor dat ik zwanger werd ben ik afgefalleen van 80 kilo naar 68! dus het maakt niet uit toch! Ben begonnen met 70 kilo dus ik weeg nu bijna net zoveel met 22 weken zwangerschap al voorheen zonder zwanger te zijn hahahahaha. Das wel positief.

Goh wat erg van je paard zeg, hoop dat het gauw weer beter gaat :)

Nog 1 dag dan is mijn mannetje weer thuis!!!!! Hoop dat het vandaag gaat lukken met het huis in Spanje kopen, dus duim allemaal voor mij please!!!

Liefs Es

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik moet nog wachten tot kwart over drie voor mijn echo.....

De tijd kruipt, ben zo nieuwsgierig!

Misschien van te voren nog maar even gaan winkelen ofzo, dan gaat de tijd misschien wat sneller!

Marian

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    OOOOOO wat zal het lekker zijn je lief weer te zien en te knuffelen......veel plezier alvast ;)
    En ik: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: voor je huis hoor!

Waar in Spanje gaan jullie eigenlijk wonen? En mag ik ook vragen waarom en hoe jullie daarop gekomen zijn? Nieuwschierig aagje he, en stiekum ook een beetje jaloers ;) :oops:

Deel Deze Pagina