Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    nou we gaan in de buurt van Alicante wonen, dat is aan de costa blanca.
    Ja en waarom........ we hebben het hier wel een beetje gehad eigenlijk, ik kan niet goed meer in NL aarden en mijn ouders wonen al in Spanje dus dan kom je daar ook wel vaak. We vinden het weer daar natuurlijk veel beter en het gaat er veel rustiger aan toe.
    Op het huis moeten we nog even wachten want ze hebben nog niet gebeld! Hoop deze week meet te horen en als het te lang duurt gaat de koop helaas niet door, dan zie we er vanaf.... snif snif snif.
    Maar posotief blijven denken :D :(

liefs Es

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat spannend allemaal zeg, ik droom er wel eens van maar denk niet dat ik zomaar alles hier achter me zou kunnen laten.......
    En dat terwijl ik veel familie daar heb. ik ben namelijk half spaanse. Mijn moeder is Spaanse en ik ben daar ook geboren. Alle familie van mijn moeder woont daar.
    Maar ik voel me meer Nederlandse hoor, woon hier ook al 24 jaar, dus.....

Nou hoop voor jullie dat het lukt met het huis!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat lekker zeg naar Spanje verhuizen! Ik hoop voor je dat de koop doorgaat! :)

Ben net thuis van het werken... heb alweer een beetje last van mijn rug, voel me af en toe net zo'n oud vrouwtje... :(

4. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Dames,

Ik ben weer terug! Alles was goed! Perfect op schema! Ik ben helemaal dolgelukkig :whistle: Helaas was de echoscopiste iets minder vriendelijk, want eigenlijk wilde ze niets over het geslacht vertellen :( maar met moeite heeft ze er een seconde naar gekeken en kreeg ik als antwoord waarschijnlijk een meisje! Maar ja we kunnen niets garanderen. Dus ja ik vraag me af of ze wel echt goed heeft gekeken.

Opzich zegt mijn gevoel ook een meisje maar ja ik twijfel nu of ik nu een pretecho vroeger zal laten maken of enkel een geslachtsbepaling ga laten doen en dan over een paar weken pas de pretecho. Wel moeilijk hoor. Had dat mens nou maar wat beter gekeken dan was ik nu niet zo onzeker geweest.

Ik ben in ieder geval blij dat het er allemaal goed uit zag! Dat is het aller belangrijkste!

5. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Jawel...wij krijgen een Meid!
    De echo was práchtig,zal vanavond de foto inscannen.... :D

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Wat een lief en leed weer dames!

Weer een meid erbij en balen van je paard Timiris, gelukkig alles ok ;)

Madelief spannend met het huis :D lekker hoor naar spanje...

Lesleyw, wat een figuur dan zeg die echoscopiste! belachelijk, pfff.

Minimuisje ik had vorige week ook 's nachts een harde buik, erg apart :confused: verder heb ik er eigenlijk nooit last van....

:whistle: :whistle: nog 4 daagjes :whistle: :whistle:

7. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Nou ik heb zojuist even de echo's ingescand. Ze staan erop! Wel schattig want op 1 van de foto's zie je een heel lief klein (flap) oortje :)

Maar inderdaad die echoscopiste was maar raar vond ik. Ga zo even bellen voor de pretecho! Maar zetten jullie mij voorlopig maar bij de meisjes want dat is wel altijd al mijn voorgevoel geweest, en ook die van mijn moeder (en zij heeft het zelden fout).

Wat leuk trouwens Timiris ook een meisje! Gefeliciteerd!

8. Niet meer actief

@Timiris: wat leuk weer een meid erbij ! Ben benieuwd naar de foto's

@lesleyw: wat fijn dat alles goed was en jammer dat je niet het geslacht weet

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Voor ons is het morgen zover, ben best zenuwachtig haha.

Ik heb gisteren ook een afspraak gemaakt voor een 3d/4d echo en we mogen 7 december komen (ze zij tussen 24 en 30 weken) ik ben dan iets meer dan 25 weken. Begon ik alweer te twijfelen of dat wel goed zou zijn of ik de afspraak niet moest verzetten naar later. Maar ik denk dat ik het maar zo laat.

Eerst morgen maar eens afwachten, spannend hoor.

Ik heb jammergenoeg niet alles door kunnen lezen (zal het snel eens doen). Iedereen die binnenkort de 20-weken echo heeft veel succes/plezier de rest succes met wachten en degenen die allemaal al een goede echo hebben gehad van harte gefeliciteerd.

Ik probeer morgen nog te laten weten hoe het was en anders donderdag.

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Schattig hoor de echo's!

Ik kan echt niet wachten op die van ons
    [-o<

11. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Ik weet sinds net dat je bij een echo bureau om de hoek bij mij ook een geslachtbepaling kan laten doen voor 20 euro. Misschien dat ik dat wel ga doen. Ben zo nieuwsgierig :oops: En dan plan ik de 3d/4d pretecho voor pas met 26 weken. Moet alleen nog even met m'n mannetje overleggen. Kijken wat hij ervan vindt. Erg ben ik hè :oops:

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Lesley,

Wat schattig, zie ook een oortje! :D

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey maar dat is wel errug handig Lesleyw! Ik kan me wel voorstellen dat je het graag wilt weten, willen wij ook. Als het zaterdag niet te zien is moeten we tot 9 dec wachten....

Suc6 met overleggen straks

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Roba, ik heb van de dokter vernomen die bij ons met 15 weken de 4 d echo heeft gedaan, dat je de mooiste 3 en 4 d echo hebt tussen de 30 en 32 weken.
    Ik weet niet hoeveel jij er voor moet betalen maar wij hier in duitsland 150 euro. Vandaar dat ik dat dus precies wilde weten :D

Leuk zeg weer een meisje erbij! Heb zelf ook zo'n voorgevoel maar ja ik weet nog niet of ik het jullie ga vertellen! Zit hier namelijk iemand die ik ken op deze site en die gaat het dan gelijk misschien aan de rest gaat vertellen :(

Ik heb trouwens ook nog een geslachts bepaling tegoed van de vorige 4d echo, dus als de 'frauenarzt' het donderdag weer niet wil/kan zeggen ga ik daar maar snel heen!

Verder trouwens iedereen doe morgen gaat veel succes en hopelijk krijgt iedereen te horen wat het is, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is :D

Liefs Es

15. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    iedereen morgen veel succes! en leuk weer een paar meiden erbij. ik moet nog wachten tot 10 nov. blehhhhh....

16. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Nou manlief is het er niet echt mee eens :x aan de ene kant begrijp ik hem wel, want misschien is het wel een beetje overdreven, maar ik ben gewoon te ongeduldig en aan de andere kant ook een beetje teleurgesteld. Vind het wel moeilijk hoor. Hij zegt nu als je dat wil dan moet je dat doen, maar dan wel met zo'n ondertoon (kennen jullie dat) Ben nog even in dubio wat ik ga doen.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    deze blije mus heeft de echo's eindelijk ingescand!

En nu ga ik even lekker naar al jullie echo's kijken! hihi

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Bij ons was ook alles goed! Kindje "A" lag alleen erg ver onderin met de rug naar min rug toe, dus de ruggengraat was moeilijk te zien. Verder hebben we alles goed kunnen bekijken.

De echoscopiste was erg aardig en geduldig, we zijn in totaal een uur binnen geweest. Een half uur per kind zeg maar.

Ook wij weten de geslachtjes nu, maar houden dat geheim. Jullie moeten dus nog een paar maandjes in spanning zitten! Het enige wat ik kan zeggen is dat we er natuurlijk erg blij mee zijn!

Ik zal de echo's ook even inscannen. Van kindje A is er maar 1 foto, van kindje B 2 foto's, want die zwaaide naar ons!

Marian

19. Wat mooi! Die echo met dat handje! Geweldig!

20. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ff heel gauw een berichtje! :D

@ Marian1979: wat een leuke echofoto's! Heel mooi en ook super dat alles goed is!

Iedereen die morgen een echo heeft ( of vanavond) veel plezier en succes!

Ik ga morgen (ben ik vrij) wel even bijlezen, wat oh oh oh wat zijn we weer druk haha :D]

Groetjes Leonie

Deel Deze Pagina