mooie echo's hoor! Ik ga er voor vandaag ook mee stoppen Wens iedereen veel succes voor morgen en laat het ons gauw weten! Liefs Es
Oh meiden wat gaan jullie hard! Ik draai me even om en we zijn 10 pagina's verder... Ik zag al van alles voorbij komen, mooie kamertjes, echo's, weer een meisje. En nu ik.... tja das morgen pas. Kan niet wachten hoor. Als deze eigenwijs het niet laat zien hou ik tenminste een echo tegoed, gunstig niet dan Ik moet eens even verder lezen want hoef nog maar 6 pagina's haha.
Mooi he! En die van Lesley was ook al zo geweldig. Oh ik hoop maar dat ik wat weet morgen. Madelief, jij moet toch ook? Succes! En voor alle anderen morgen toi toi toi. Blijft toch altijd weer spannend hoor.
hoi hoi dames, gisteren de 20 weken echo gehad, wat was dat gaaf om te zien joh! enne wij krijgen een meisje! alles zag er perfect uit! Groetjes Carla
Alweer een paar meiden rijker (het word echt spannend tussen de meiden en boys!) en verschillende goeie 20 weken echo's! Gefeliciteerd meiden! De pagina's vliegen echt voorbij! Als je 1 dag niet hier bent geweest weet je bijna niet meer waar je gebleven was... haha! Het houd ons wel bezig! Ik heb eigenlijk niet veel te melden... Ik ga zo maar weer eens werken, gelukkig hoef ik maar tot 12 uur en nog maar 2 daagjes en dan is het weer weekend! Waaronder de vrijdag naar de jonge gezinnen beurs... Kijk er echt naar uit, heb er zo'n zin in! hihi! Nou meiden, werk ze, rust ze en allemaal lekker rustig aan! Gr. Miranda
ik heb vanmiddag om 15.30 de 20wk echo, eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig, stom he. Mijn man kan helaas niet mee, dus nu komen mijn ouders mee Ik ga maar wat huishoudelijke klusjes doen, misschien gaat de tijd dan sneller...... liefs Jodi
@ Jodi: vind het niet gek at je ook wat zenuwen hebt hoor! Die heb ik ook en ik mag maandag! In ieder geval veel plezier en we horen het wel hoe het gegaan is.. @Carla1980: fijn dat alles goed is en een meid: geweldig toch!
Jullie hebben inderdaad allemaal mooie echo's! Jodi, jij alvast veel plezier vanmiddig hè! En alle andere die de echo vanmiddag hebben natuurlijk ook Nou ik heb een nieuwe datum voor de pretecho, want we zijn eruit. 11 november gaan we Om 12.15 moeten we er zijn. Het liefst had ik hem nog eerder gehad maar mijn stiefdochter (zij is bijna 8 ) wil ook erg graag mee en zij is pas op 10 november weer bij ons (gaat helaas net vandaag naar huis). Zij vindt het toch ook allemaal erg spannend en ze wil dolgraag een zusje, dus ik ga alvast heel hart duimen dat de echoscopiste toch gelijk had. Kan ik gelukkig nu alweer gaan aftellen. Heb er al echt zin
@Marian, super dat alles goed is! En erg leuke echo's @Jodi, dat is toch ook helemaal niet zo gek? Ik moet nog een klein weekje wachten (aankomende maandag) maar vind het ook ontzettend spannend hoor! Ben gewoon erg bang dat er iets niet goed is, en bij zo'n 20 weken echo kijken ze natuurlijk wel uitgebreider naar alles! Maar goed, probeer ook wel weer te denken dat die 20weken echo pas sinds dit jaar standaard is, paar jaartjes geleden had je alleen de 12weken echo en that's it! Dus zoooo vaak zullen ze ook wel niet iets verkeerds ontdekken. Maar ja, toch he.. het blijft spannend!
Zo dan.. nou ik ga even niet bijlezen hoor hhaha.. Ik ben vandaag bij de VK geweest. Alles was goed, kindje lag dwars haha, nu al! Bloeddruk was super en ik ben ongeveer 3 kg aangekomen. Ik moet 27 november weer komen en dan daarvoor even bloedprikken. Nou dat zal vast allemaal goed zijn. Wel moet ik even opletten. Mijn dochter heeft mogelijk de 5 of 6de ziekte en als ik dat ook krijg moet ik onmiddelijk contact opnemen.. Hmm, da's lekker!
Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's en de meiden.... Ik droom steeds dat mijn knul toch een meisje is..... Niet omdat ik dat wil hoor, maarre ik heb al een paar super leuke jongenspakjes gekocht en ben dan gewoon bang dat het dan toch een meisje is.....(waren best dure en hippe kleertjes en zie al helemaal voor me hoe hij ze straks aan heeft). Ook omdat ik het zelf niet goed kon zien, ze wees wel aan wat de balletjes zouden moeten zijn en mijn man zegt ook dat ie het kon zien maar ikzelf kon er geen wijs uit worden Dus moet haar maar op haar woord geloven.....maar door die dromen ga ik toch tweifelen.....zou het wel heel raar vinden hoor. Ben nu helemaal ingesteld op een jongen, praat ook tegen hem en noem hem bij zijn naam. Nah jah, volgende week hebben we de 3d echo, gewoon maar niks meer kopen tot daarna, als we dan weer horen en zien dat het een jochie is dan lijkt het me wel behoorlijk zeker. Toch? hahaha
Ik ben ook erg zenuwachtig hoor Jodi, wij gaan vanmiddag om 16.00 uur voor de 20-weken echo. Het is denk ik best logisch dat we wat zenuwachtig zijn, het is toch heel belangrijk en heel spannend. Succes voor jullie Jodi en voor de anderen die vandaag of in dezer dagen moeten.
@Roba77 en Jodi: Jullie moesten eens weten hoe zenuwachtig ik was. S'morgen dat ik wakker werd was ik al ontzettend misselijk kreeg 10 min daarna al ontzettende buikkrampen, wel 10 keer naar de wc geweest, en ook na de echo heb ik eigenlijk de hele dag nog wel een beetje last gehad van mijn darmen. Ik ben geloof ik wel weer wat extreem , maar het is echt wel normaal om zenuwachtig te zijn
Ik heb ook het fototje toegevoegt van onze kleine meid... Ze heeft mijn wipneus en hubby zijn oortjes " Wel geheimhouden allemaal hé,jullie zijn de enige die weten dat we een dochter verwachten Hier nog es de nieuwe statjes
Wat leuk wat leuk wat leuk! De 1e in het lijstje die de 20 weken echo hadden kregen allemaal jongetjes en nu komen de meisjes allemaal achter mekaar! Gaat het tenminste gelijk op Ik heb sinds van de week last van mijn onderrug... Trekt nu helemaal door tot in mijn bil... Erg raar vind ik het persoonlijk wel, maar ja dat zou er ook denk ik allemaal wel bij horen! Gelukkig is het nog uit te houden... De kleine trappelt er ook lekker op los de hele dag, voel de kleine zeker om het uur een paar keer flink trappelen! Vooral als ik naar bed ga 's avonds lijkt het wel of meneer ruzie heeft met zichzelf haha, dan gaat mijn buikje toch tekeer... Het word ook steeds harder elke keer! Gr. Miranda