Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :oops: Thanx! En dan te bedenken dat er over een paar weken een flinke groeispurt moet komen :rolleyes:

Heb even op je babysite gekeken en die van jou is ook goed te zien al op de foto

2. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    @minimuisje:
    Dat is ook toevallig! Jij maakt je ook niet druk dat je placenta nu erg laag ligt? De echoscopiste zei zelf met een knipoog: een mooie gelegenheid om nog een keer te kijken naar de kleine!

@alle anderen met buikjes in het album: wat een mooie buiken hebben jullie al! Ben een beetje jaloers!

Voor iedereen die nog moet voor de 20 weken echo: heel veel plezier! Het is echt fantastisch om te zien. Echt genieten!

liefs,
    Cleo

3. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Hallo!

Ik heb vanmiddag een 3Decho gehad! In eerste instantie hoefde dit van mij niet zo, maar mijn vriend leek het erg gaaf... En ik kan je vertellen, dat is het zeker!

Als je wat verder in de zwangerschap bent, en de kleine wat meer onderhuids vet heeft is het nog mooier. Nu zagen we af en toe echt de botjes. Wat het ook weer speciaal maakt, de baby in aanmaak!

Alles is vastgelegd op DVD inclusief uitleg en de hartslag! We hebben 6 foto's, en nog een cd met 66 fotos en 2 kleine filmpjes! 1 waarop de kleine meid aan het "zwaaien" is, en 1tje van een flinke gaap! Ze lag er lekker relaxed bij!

Echt ik kan het iedereen aanraden! Het is super! :D

In mijn fotoalbum heb ik 4 fotootjes geplaatst!

Kus Yvon

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou jouw buikje komt vanzelf wel hoor cleo ;)

Yvon, wat mmoi zeg die 3d foto's! Wat hebben jullie veel foto's gehad dan zeg! Wij mogen 9 dec voor de 3en 4d :D

5. Niet meer actief

ik heb ook maar weer een nieuwe foto geplaatst..

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Je hebt echt een mooie buik Gupsie! Erg mooi

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een mooie buiken allemaal! Ik zal eens kijken of ik snel ook een nieuwe buikfoto kan laten maken!

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, het was een lekker rustig dagje, want we vieren onze verjaardagen samen later deze maand. Dus alleen ouders en schoonmoeder even gehad en lekker gebak gegeten!

Later deze maand wordt een groot feest, ik ga warm/koud buffet maken voor al onze vrienden en familie. Dan kunnen we lekker op tijd beginnen (16.00 uur) en is iedereen mooi op tijd de deur weer uit zodat ik optijd naar bed kan ;)

Marian

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nee ik maak me er echt niet druk om dat de placenta zo laag ligt. Het enige wat kan gebeuren is dat de placenta voor de uitgang zakt en daardoor een keizersnede krijg... Maar de kans dat de placenta zakt is echt ontzettend klein, maar toch voor de zekerheid willen ze dat erna gekeken word. Nou dat vind ik helemaal niet erg! Hihi!

Alle buikfoto's zijn echt mooi! Ik wil oooooooooooook! Heb echt nu nog een klein buikje. Ik heb het idee dat het nu eindelijk begint met groeien! :) Haha, maar voor mij veel te langzaam!

Gr. Miranda

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Apart he, zo'n 3D echo... ik heb de 3D echo al gehad toen ik 18 weken zwanger was, je zag inderdaad alle botjes ook goed zitten, maar ik was heel blij dat we het toch zo vroeg hadden gedaan!

Mooie plaatjes in je album ervan! ;)

Die van mij staan trouwens ook in mijn fotoalbum, moet je maar eens kijken ;)

Gr. Miranda

10. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    hihi jouw jochie ligt er idd lekker bij! :)

Mooie fotos!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal.
    Gisteren geen kans gehad om op berichtjes te reageren.
    Druk druk druk ;)

Marian: beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd! :D

Mooie buikfoto's en echo's ! :D ( voor diegene die nieuwe foto's in hun album hebben staan :p ;) )
    Ben ff te lui om de namen op te zoeken die foto's hebben geplaatst :p

Gisteren heb ik lekker met mijn mammie geshopt :D
    Mijn eerste positie broeken heb ik nu :D
    Wauw, die zitten echt heerlijk!
    Ook een nieuwe winterjas gekocht en nog meer leuke spulletjes.
    Allemaal voor mij, deze keer niet wezen baby-shoppen hihihi
    Daarna nog heerlijk uit eten geweest met mijn mama.
    Was een leuke dag! Maar wel vermoeiend!

Vanavond naar info avond van het kraamhotel.

En morgen de echo :D :D
    ( begin nu stiekem wel beetje zenuwachtig te worden hihihi

En zaterdag naar schoonouders helemaal in het noorden des lands pffff
    Maar gelukkig bestaat er zoiets als een herfst toer en kunnen we lekker 4 uur heen en 4 uur terug eerste klas reizen met de trein :D
    Word nu al moe als ik er aan denk hihihihi

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Patroeschka: Dus jij gaat volgende week trouwen :D
    Wat leuk!
    Met alles erop en eraan of houden jullie het bescheiden?
    Hoop dat jullie droog weer krijgen!

@Madelief Vandaag heb je je echo he?!
    Ben je al zenuwachig? ;)
    Wens je alvast veel plezier toe met het kijken naar je kleintje!

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Moggûh!

Pff wat heb ik vanacht vreemd gedroomd zeg :rolleyes:
    Gedroomd dat ik in een soort van Whitnessprotection zat, maar dat ze erachter waren gekomen waar we nu woonden. Twee mannen probeerden ons af te schieten, maar ik had ook een wapen bemachtigd en heb hun geraakt. iedereen was gewond en ik moest hulp halen, de mobieltjes waren ook kapot geschoten...Moest een heel dorp 2 keer door voordat ik hulp had en de Bad Guys opgepakt en afgevoerd waren. :confused:

Vreemde is dat ik dus een paar keer wakker ben geworden (plassen oa) en dan weer in de droom terecht kwam...grrrr

Erg aparte droom, heb geeneens zoiets gekeken op tv gisteren...Heb verder wel heeeeeeeeeeerlijk geslapen :D

Meiden met echo vandaag succes en veel plezier!
    Ik ga me aankleden, doggy uitlaten en op naar het werk.

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat n rare droom zeg....
    Ik had n betere: was op vakantie in Australie :)

Heb de 20wk echo in mijn album geplaatst hoor :)

Enne, weten niet wat het is. We wilden het al niet weten en de baby had mooi de beentjes voor het buikje en de beentjes gesloten dus viel nits te zien.

15. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Zou dat door de zwangerschap komen dat je raar kan dromen? Ik droomde dat ik zwanger was van een jongetje (we weten het geslacht niet) en dat ik op nieuwjaarsdag thuis kwam en dat mijn man vertelde dat ons kindje geboren was! De naam die dit jongetje had gekregen is een van de namen die heel hoog op ons lijstje staat! Ik vond het zo bizar, vooral omdat ik zelf niet bij de bevalling was!

Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Cleo

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik heb geen kans gehad om bij te lezen en te reageren (zit nl op mijn werk), maar wil toch even doorgeven dat het gisteren voor zover ze natuurlijk nu kunnen zien allemaal goed was met onze beeb.

2 benen/armen/voeten/handjes (hij/zij zwaaide zelfs), ruggetje dicht, volle blaas, volle maag, 2 hersenhelften met vocht en kamertjes, in het hartje gekeken. Alle afmetingen liepen gelijk met de duur vd zwangerschap.

Op naar 19 december (3-d echo). Ik heb hem toch maar verzet (eerst was het 7 dec). Ik denk dat het bij 27 weken misschien wat mooier is (een wat voller kindje). Het zal waarschijnlijk niet veel schelen, maar dat is mijn gevoel haha.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey dames...
    wat geweldig die echo's allemaal! Pas maar op ik speur steeds in jullie fotoalbums ;)

MOet het even kwijt hoor mijn vriendin heeft sinds gisteren een dochtertje genaamd sophie.... Vind het geweldig leuk! Het mocht nu eindelijk wel eens een keer zeg pfff ze was precies 42 wkn! Ik ben wel zozzzooooo benieuwd he! Het is geen hele beste vriendin dus ik moet nog een beetje geduld hebben! Maar zin heb ik er wel in! hihi

zo verder gaat het hiergewoon ze gangetje.. vanavond uiteten met de meiden waarmee ik op de "huishoudschool" vmbo... gezeten heb ben zooo benieuwd. Ik weet dat 1 iemand getrouwd is! hahah kom ik met me zwangere buik! hihi lekkker pronken! heerlijk!
    maar wat moet ik aan............................................

hihi

18. linda83

linda83 Actief lid

Hey Meiden,

Hier even een snel berichtje van mij..tjonge wat is er weer veel getypt moet snel eens alles bijlezen.
    Ik zit nog volop in de verhuizing en heb nog geen internet..
    Ook ik heb een pretecho gehad en zover dat op de echo te zien is is alles ok:)Geen open ruggetje , hazelip of klomvoetjes en hartje enzo waren ook allemaal goed..pff gelukkig maar.
    En jawel ik krijg een zoontje:-D had al zo'n vermoeden en het klopte dus ook nog:)
    Ik hoop dat internet snel geregeld is zodat ik weer alles wat actiever kan volgen..
    Hoop dat alles goed met jullie gaat.

19. Niet meer actief

jemig moeilijk hoor dit bijhouden :p

Ik heb heel wat mooie echofoto's gezien en fijn dat de echo's goed waren!

Ik moet nog 2 daagjes wachten en dan heb ik pretecho! zin in!

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gave fotoos hoor!
    Ik ga zelf volgende week met 23 weken, ben zo benieuwd..........
    Echt mooi om te zien!

Als we er nog centjes voor hebben wil met 32 weken of zo nog wel een keer, misschien kan ik het als kerstcadeautje vragen aan de opa's en oma's of zo ;)

Deel Deze Pagina