ben gister naar wolter kroes geweest. haha de beeb is zich rot geschrokken denk.... zulk dansen in mijn buik. pffff, kreeg ook af en toe harde buiken. maar wat was het leuk! tooske en bastiaan waren er ook. maar die taaiden snel af, tooske redde het niet denk met die zwangere buik. vandaag lekker saampjes met hubbie vrij. hij gaat straks de box in de grondverf zetten zodat ik die van de week ook af kan maken. kan ie de huiskamer in. de gordijnen heeft ie zaterdag ook opgehangen. toen ik naar de jonge gezinnenbeurs was. wat een drama! die beurs. daar ga ik nooit meer heen. iedereen loopt te duwen en trekken en het was echt mega druk. al die vrouwen met kinderwagens die tegen je aan rijden. waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, nee kon ik niet zo goed tegen. vrijdag de 20 weken echo, kan de week niet omkijken! haha.. --------------------------------------------------------------------------------
@sweetpee: op de zelfde dag uitgerekend en allebei een meisje! en we zijn allebei 26 jaar oud! Toevallig he! Groetjes Carla
trouwens was het ook duidelijk te zien dat het meisjes waren? de vrouw was er echt van overtuigd omdat je de beentjes zag schoppen en daartussen echt streepjes zag en geen piemeltje! maar ik ben zo bang dat ze het straks mis heeft... komt dat vaak voor? zij was er echt van overtuigd! Ik zag idd ook echt geen piemeltje of balletjes (heb dvd opname) hebben jullie foto's ofzo?
Heho.. ik lees nog wel mee hoor, maar ik ben lekker druk bezig met de site van mijn meisje (monstertje van anderhalf wat hier rondloopt). Neem maar eens een kijkje zou ik zeggen.. staat onder de knop www..
@gupsie.... wat een gave site en wat een lekker smoeltje hefet je dochter 8) heb net lekker geshopt voor behang en me schoonvader komt behangen! He heerlijk heb er heel heel veel zin in! Joepie! mooie veff gekocht.... me oplader van m efoto toestel is stuk maar ga even een reserve halen bij me pa of vriendin en dan komen er foto's!
Wat zijn sommigen al ver met de kinderkamer! Wij zijn dit weekend het kamertje en de kinderwagen gaan bestellen ! Eindelijk de knoop doorgehakt en nu durfden we ook eindelijk te kopen. De 20 weken echo zag er goed uit! Ik ben nog steeds wel voorzichtig, ik heb voor deze zwangeschap 2 mk-en gehad. Dus daardoor erg terughoudend. Nu durfden we eindelijk te gaan shoppen. We kunnen de kinderkamer en kinderwagen begin februari ophalen. Jammer dat het nog zo lang duurt! Ook de verf voor het kamertje uitgezocht. Mijn man is gisteren meteen aan de slag gegaan. We hebben voor frisse neutrale kleuren gekozen, omdat we het geslacht van kindje niet weten en ons in maart laten verrassen . Hebben jullie ook al meteen de box besteld? Ons werd dat nog afgeraden. Ik was benieuwd of jullie al een box besteld of gekocht hebben! Ook veel plezier met alle voorbereidingen! groetjes, Cleo
ja wij hebben de box al gekocht/besteld. Heb reuma en kan dus niet elke keer naar boven om te kijken hoe het met de kleine is. Dus daarom is de bedoeling dat ons jochie overdag in de box verblijft
Ha,de meiden halen de knullen in! @Leonie en Caithlin79,hoe waren julli echo's ? Bij ons was het geslacht niet heel erg duidelijk,hoewel op een gegeven moment toch echt lipjes zagen Toen de echo-mevrouw er een foto van wou maken gingen de beentjes dicht,dus onze dame is erg preuts haha! Verder wordt er de hele dag door wild getrapt hier! Hoe zijn jullie nu met autorijden? Normaal houd ik van autorijden,maar nu mijn buik dikker wordt vindt ik het eng. We hebben afgelopen week 1 keer hard moeten remmen,met als gevolg dat ik vreselijke buikpijn kreeg.Na een bezoekje aan de vk was er gelukkig niks aan de hand,maar ik zit nu de hele tijd gespannen in de auto... Ik ben de hele tijd bang dat we weer hard moeten remmen en dat doet nogal zeer... [edit]Cleo en mammatje toegevoegt.
Hallo Timiris, Dank je wel voor het toevoegen! Leuk om erbij te staan! groetjes aan alle maart mama´s van Cleo
Ik begin steeds meer leven te voelen! Niet alleen maar 's avonds meer, maar ook overdag, zomaar ineens..... Heel apart Het is echt zo'n raar gevoel, aan alle kanten van mijn buik, dan weer links, dan weer rechts..... Moet wel zeggen dat ik de ene nogsteeds vaker voel dan de andere. Ik vind het erg moeilijk om voor me te houden wat het geslacht van mijn kindjes is. Gisteren op een verjaardag maar gewoon gezegd dat we het niet wisten. Dan vragen de mensen tenminste ook niet meer Verder gaat hier alles redelijk goed. Sinds ik niet meer werk heb ik veel minder last gehad van harde buiken. Morgen moet ik naar de arbo, helemaal in Almere Maar daar zit ook weer een voordeeltje aan, want in Almere zit een H&M met positie mode, dus even het "nuttige" met het aangename combineren. Marian
Ik heb vandaag mijn pretecho gehad! Het was heel mooi om te zien en we krijgen een........knul! Mijn voorgevoel zei anders, maar helemaal super! De 20-weken screeningsecho krijgen we volgende week donderdag, spannend!
@Leonie Wat leuk, een kereltje! Ik zat me net te bedenken dat ik jullie nog helemaal niet heb verteld dat ik heel vreemd heb gedroomd! Ik was aan het bevallen en het eerste kindje werd geboren (ik lag op mijn buik i.p.v. rug ) Toen keek de gyn even voor me hoelang het nog zou duren voordat de tweede zou komen, en de conclusie was, dat duurt nog zeker anderhalf uur. Toen zijn we uit het ziekenhuis vertrokken (jaja, zonder kind...) en zijn we naar de kerk gegaan. (Kom bijna nooit in de kerk?) Toen we weer terugkwamen in het ziekenhuis was het ook nog niet zover, maar toen werd ik ook wakker. Nou, dat vond ik allemaal zo bizar dat ik echt even heb liggen bijkomen voor ik weer in slaap kon komen.. Marian
Zozo weer een jongetje erbij! Heb een paar foto's van onze meid in t album gedaan @Carla: Dat is inderdaad errug toevallig! Je bent toch niet ook een Stier? @Lauraatje: de echoscopist heeft uitgelegd dat je bij een meisje '3 streepjes' ziet en bij een jongetje 'een slakkehuisje met een slakketje' ziet. We hebben twee foto's waar duidelijk 3 streepjes te zien zijn. Geloof ook niet dat deze man het vaak fout heeft gehad (geeft ook les meende ik ) @ Marian: Vreeeeeeeeeemde droom hoor. Fantastish he om dat leven te voelen?! @Gupsie: Leuke site! @Cleo: wij hebben de box bij de kamer gehad, was een aanbieding.
@sweetpee: heb je ook een foto van geslacht er bij staan? Trouwens bedankt voor je reactie Stom he dat ik zo bang ben dat ik het mis heb... zij heeft er ervaring mee en doet het dagelijks en ik ga twijfelen terwijl zij 100% overtuigd is haha komt gewoon omdat ik ook heel graag een meisje wou denk ik..
We hebben inderdaad twee foto's van het geslacht, de duidelijkste heb ik net op de foto gezet. Wordt aleen wel wat wazig Maar als je goed kijt zie je drie streepjes horizontaal. Het is net of ze op de pot zit hahahahahaha