Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Miranda: Dank je, ga ik zeker doen. En ik zie net dat jij lid bent sinds mijn verjaardag, grappig.....

Ik heb je foto bekeken en onze buikjes komen aardig dicht bij elkaar in de buurt. Die van mij groeit ook ineens heel hard sinds een week ofzo.

In mijn album nog geen foto van mijn buik, wel van onze kleine (echo foto). Leuk he als anderen ook zien dat je zwanger bent, nadat je het zelf al maanden weet.....

Madelief: Een risicovolle zwangerschap klinkt ook meteen zo "eng". Ik hoop echt dat je wel de leuke kanten blijft zien en alles goed mag gaan.

Diana

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    welkom hier Diana :D

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Welkom Diana :D

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Welkom Diana :)

Na wat geklets bij de printer op de gang, vraagt 1 collega opeens, dus ik mag aannemen dat je in blijde verwachting bent...

Ik kijk naar me buik, tja, die buik was er niet zomaar, al 5 mnd zowat :)

Als je naar de foto in mijn album kijkt vraag ik me echt af of hij geen bril nodig heeft. ha ha ha

5. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Haha sommige mensen hebben daar ook echt geen kijk op he ;)
    Zo kwam ik een vrouwtje tegen die tegen mij zei; nou je hebt nog een heel bescheiden buikje voor 20 weken he?
    Terwijl de VK en ziekenhuis personeel zich er zo over verbazen dat ik al zo'n grote buik heb :)
    Ik ben nu ook echt te groot voor mijn weekaantal zei de VK,maar ik ben maar een iel poppetje,dus die buik moet wel naar voren toe,ik heb nergens anders ruimte haha!

En ik heb eindelijk 2 nieuwe broeken erbij gehaald.
    Ik had nog maar 1 positiebroek,en dat is niet handig als die in de was moet.
    Nu heb ik een mooie dikfluwelen erbij en een katoenen bruine,ik weer happy,buik weer happy :)

Welkom aan Diana,en beterschap voor Madelief...
    Dikke kans dat wij dalijk hetzelfde lot ondergaan ;)
    Jammer dat het priklab bij ons alleen op vrijdag open is,dus ik moet nog even op uitsluitsel wachten...

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Welkom Diana!

7. Niet meer actief

welkom diana!

Ja miranda mooie buik hoor :D Die van mij groeit ook hard nu :D

Jullie kletsen wel veel zeg :p

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He madelief das rotnieuws zeg!
    Maar gelukkig houden ze je goed in de gaten, is niet leuk maar dan zijn ze er in ieder geval snel bij als jou gezondheid of die van je kleine in gevaar zou komen toch?

Ik heb vandaag niet zo'n beste dag.
    Ben erg moe, voelde me toen ik opstond al een dweil en das niet beter geworden. En heb denk ik bijna wel de ergste dag wat betreft de bekkenpijn tot nu toe :( Normaal heb ik het alleen rond mijn stuitje en als het heel erg is straalt het uit naar mijn been en/of naar boven in mijn rug.
    Nou vandaag heb ik het helemaal rondom :cry: Van mijn schaambot tot mijn stuitje tot halverwege mijn rug, voel em echt enorm 'gammel'.

Sorry voor mijn geklaag, weet dat er ergere dingen zijn hoor, maar baal er een beetje van.

9. Jeetje meid, dat is even zwaar...Maak je maar niet te druk over dat woordje risicozwangerschap, ik heb deze nu voor de 5de en ze houden je gewoon heel goed in de gaten wat ook wel zo voordelig is. Ik wil je veel sterkte wensen want het gaat je niet in de koud kleren zitten.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Heeft 1 van jullie al 'last' van melk uit de tepels? Ik geloof dat we nu in die 'periode' terecht komen.

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nog geen lekkage kunnen constateren ;) :)

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Diana Welkom!

@madelief, sterkte. Gelukkig zjn ze er vroeg bij ;)

@Patroeschka: Ik hou het nog droog hahahaha

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Bedankt voor de lieve berichtjes!
    Nee hoor ik blijf gewoon lekker vrolijk en we prikken rustig door :D
    'risico' zou inhouden dat het kindje vanaf week 30 heel hard gaat groeien, vandaar ook dat het zeker met 40 weken word gehaald. En dat het een soort suiker shock kan krijgen als het geboren is. Vandaar dat ik niet in een gewoon ziekenhuis mag bevallen. Maar ja, niets aan te doen we gaan lekker verder en ze zien wel hoe het verder gaat.

Liefs Es

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    o ja en welkom Diana! :D

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Timiris ik ga duimen dat jij het niet hebt ok! :D En als je het wel hebt zijn we gezelli met z'n tweeen ;)

liefs Es

16. Ik heb gevoelige borsten en af en toe lekken maar dat heb ik al n tijdje...

17. linda83

linda83 Actief lid

Hoi Meiden,

Eindelijk weer internet \:D/

Er word heel wat meer afgetypt dan in het begin hierzo..maar kan het nu weer gaan bijhouden:)

@madelief: Wat rot voor je..maar wel beter dat ze er nu al achter zijn.
    @diane:welkom
    @patrouska:Ook hier nog geen last van lekkage
    @timiris: Ook ik krijg verschillende reacties over de grote van mn buik de één vind het al een grote buik en een ander zegt weer van goh dat zou je niet zeggen met zo'n buikje.. laat maar lullen hahaha

Verder de fotoalbums eens doorgekeken en wat een mooie echo's en buikjes:D

18. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    heb nog niet bijgelezen maar wilde even zeggen dat ik toevallig van het weekend voor het eerst behoorlijk uit mijn tepels heb gelekt. ik schrok er een beetje van en mijn man had ook zoiets van; wat gebeurd hier. haha...

wil een buikfoto erbij plaatsen maar hoe?

zo missschien....

http://i105.photobucket.com/albums/m235 ... ken002.jpg

19. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
  20. Niet meer actief

Hier nog geen lekkende memmen! Hopelijk gebeurt dat ook niet (had ik bij de 1ste ook niet overigens).

@ madelief.. tsja.. vervelend, maar je kan er niets aan doen. Dus inderdaad prikken maar...Wie weet red je de 40 wkn niet eens en komt beeb gewoon met 37 weken omdat ie het zat is hihi..

Welkom Diana..

@ Timiris, raar dat de VK daar een uitspraak over doet. Zeker omdat elke buik gewoon anders is.

Overigens heb ik een kleine verzameling van mijn eerste zwangerschap naast elkaar gezet. Ik was dus ook minni.. en al vrij snel flink (is overigens ook nooit meer helemaal goed gekomen hoor haha) Ik zal er ook 1 maken van deze..

Deel Deze Pagina