Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    @ Madelief wat vervelend voor je! Ik hoop dat je er snel een beetje aan gewend raakt en het een dagelijkse routine word waardoor je wel lekker kunt blijven genieten!

@Timiris Ik hoop voor jou op een goede uitslag!

@Diana Welkom hier!

Ik ben vanavond voor het eerst naar mijn cursus borstvoeding geweest, best interessant... Na vandaag nog drie keer, volgende week leren we hoe we moeten aanleggen. Vandaag hebben we het over de voordelen, nadelen en invloeden vanuit de omgeving gehad.

Ook vandaag bij de arbo geweest, daar was ik echt zo klaar. Ze snapte heel goed dat ik niet meer werkte en vond dat ik ook geen vervangend werk moest proberen. Ze hoort eigenlijk te zeggen dat ik dan moet proberen om bijvoorbeeld administratief werk te gaan doen, maar ze snapte gelukkig wel dat dat ook de oplossing niet is.

Ook nog even bij H&M geweest en een par nieuwe tops gekocht. Lekkere warme voor als het nog kouder wordt, dat heeft deze koukleum namelijk wel nodig ;)

Toen vanmiddag met mijn moeder nog naar tweelingwagens wezen kijken. Al met al een veel te drukke dag en nu dus tijd om te gaan slapen!

Welterusten
    Marian

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi hoi,

Nee, hier is alle ook nog gelukkig droog!(hoop dit ook zo te houden ;) )
    Ik zit nog steeds in een roes na de 3D echo, hihi! Kan het nog niet geloven dat er zo'n mooi wonder groeit in mijn buik! Denk er de hele dag aan! (foto's staan trouwens op mijn website)

Verder eigenlijk weinig nieuws te melden, alles gaat zijn gangetje..

Groetjes Leonie

P.S. Marian: kom je toevallig uit Oldenzaal? (Er was hier dinsdagavond ook een voorlichtingsavond over bv)

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nee ik kom niet uit Oldenzaal, kom uit Kampen....

Marian

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Leonie, er worden wel méér bv voorlichtingsavonden gegeven dan alleen in Oldenzaal! :) ;)

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
  6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jajaja allereerst welkom diana.....

ben bij de vk geweest! alles was goed, de baarmoeder is goed te voelen en ligt iets boven me navel! hihi hoofdje lag nu wel onder want lag bij de echo boven! hihi! ben weer eens lekker bij......

met me rug gaat het nog steeds slecht, fysio denkt nu aan een tussenwervel die op me speiren drukt? volgende weeek maar eens meer duidelijkheid vragen!

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

dag madelief, wat vervelend voor je, als het met de kleine maar gewoon goed blijft gaan. niet verkeerd prikken hoor, want dan ga jij zeker lekken :D

en tja, de grootte van je buik is van meerdere dingen afhankelijk. je kan er zo niet meteen een uitspraak over doen. probeer je niet te veel zorgen erover te meken timris. (makkelijk gezecht hoor...)

en ik lek ook nog niet. dacht vannacht even van wel, maar het bleek toch loos alarm.
    is het trouwens volle maan ofzo, die daakjes van me zijn echt heel erg dwars....

groetjes, lidwina

8. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    kijk er nou niemand naar me foto's :cry:

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou Spar, ik had vanochtend al stiekem naar je foto's gekeken, had alleen nog geen tijd gehad om te reageren, maar je hebt echt een mooi buikkie ! :) Gaat snel nu he? Tenminste dat idee heb ik heel erg bij mij! Alle buikjes op dit forum worden langzaam echt lekker rond!

Ik heb eigenlijk weinig te melden... Alles gaat zijn gangetje en heb buiten mijn stuitje om weinig te klagen...

Gr. Miranda

10. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    gaat heel snel en iedereen zegt ook; oh wat een mooi buikie heb je. dan voel ik me trots. haha... ik moet weer aan het werk, kom vanavond weer kijken.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik had gisteren of eergisteren al gekeken dan daook.eecht dat ik ook gereageerd had.......of was dat op een ander forum :confused:

Nou ja, hoe dan ook, ik vind je kamertje errug leuk en je krijgt ook al een mooie buik hoor!

Ik vind trouwens dat jullie allemaal al een behoorlijke buik krijgen, ik heb het idee dat het bij mij een stuk minder is maar ik zal eens fotoos maken en hier plaatsen, kunnen jullie oordelen ;)

13. Niet meer actief

ja... het is ook leuk om reacties op je buikje te krijgen hoor... Enne je hebt een mooie buik! haha..

Zwangere buikies zijn altijd mooi vind ik!

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    He Spar! Mooi kamertje hoor :D en de buik begint ook al lekker te groeien :D
    Ik zat vandaag een zo te denken en ik vind het eigenlijk allemaal zo snel gaan........ voor we het weten zitten we al weer in het moederforum van de maart 2007 baby's hahahaha :confused:

liefs Es :D

15. Niet meer actief

ja het gaat snel allemaal he!

Mijn buik groeit nu ook wel vind ik... en mijn navel gaat ook ploppen hihi.. gaat steeds verder uitstaan ;)

Gister heeft mijn vriend voor het eerst ons meisje voelen schoppen! :D

16. Niet meer actief

Kan mij niet snel genoeg gaan. Ik kijk echt weer uit naar de bevalling. Laat maar komen, dan gaan we dat varkentje wel even wassen hahaha..

Gelukkig over de helft. Nu gaat het alleen nog maar sneller hoor!

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    vind het zwanger zijn ook niet zo top, ben liever bevallen en moeder...

ik voel me tijdens mijn zwangerschap niet echt mezelf en kan ook niet lekker vooruit..

hmmm nee van mij mag het eind maart zijn (en ook betreft het weer hahaha)

18. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    anniek mooie buik hoor!

ik kijk ook uit naar de bevalling. de zwangerschap brengt voor mij meer angst dan genieten met zich mee, dus kan ook niet wachten die kleine in m'n armen te hebben.

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej dames...

hier nog een maart mama in spé
    Ik ben Mandy ben 34 jaar, woon samen met wolfgang en mama van 2 meiden Larissa bijna 12 en Rifka 6 jaar en nu zwanger van een zoon!
    volgens mijn berekeningen ben ik 3 maart uitgerekend en volgens de bepalings echo zeiden ze 10 maart...
    toen ik met 11 weken een echo had gehad zat ik weer op 7 maart dus ik hou het maar gewoon ff op 3 maart en dan zien we het vanzelf wel wanneer meneer zichzelf aankondigd :)
    ik heb natuurlijk niet alles gelezen, maar de laatste pagina's vond ik wel leuk. mooie buikjes allemaal hoor
    nou als ik me morgen zit te vervelen zal ik toch meer pag. lezen...

vanavond weer de eerste keer zwangerschapsgym ben benieuwd hoe het is hihihihi

nou voor zover laat ik het hier ff bij ik hoor het wel als er vragen zijn
    nou groetjes allemaal
    doegie...

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he spar tnxx.... dacht al dat niemand opviel dat ik er ook een gezet had! hihi

mandy welkom! spannend hoor de eerste keer zwangerschaps gym!
    Laat je wat weten?

ik ben nog aant twijfelen, zal ik wel zal ik niet aan zo'n cursus beginnen?

Deel Deze Pagina