Welkom dames... Enne.. mam van ryan, dat wordt wel spannend zo straks in maart. Zou wel apart zijn als ze op dezelfde dag jarig zijn hè.
Welkom dames! Het word steeds drukker en gezelliger! Wij hebben op 16 december een afspraak staan voor de 2e pretecho. Bij mij kost het dan weer 80 euro... Prijzen verschillen echt ontzettend zeg! Maar ja we hebben de afspraak al staan en het is lekker in de buurt, dus laat maar staan... Vannacht had ik echt superslecht geslapen... Had zo'n last van mijn spastische darm Deed echt onwijs pijn! Ik kon niet op mijn zij liggen en op de rug liggen hou ik maar even vol, dat doet op een gegeven moment ook pijn... Dus ik weet niet hoevaak ik uit bed ben gegaan en even door het huis heb gewandelt in de hoop dat mijn darm weer tot rust kwam... Gelukkig had het effect, alleen bleef er nog maar 2 uurtjes over wat ik kon slapen Dan maar vanmiddag even lekker op de bank gaan liggen dutten... Hebben hier bij de maart-mama's nog meer mensen last van een spastische darm? Ik heb het idee dat mijn darmen nu langzaam echt klem komen te zitten waardoor de pijn steeds heftiger wordt... Zou dat kunnen? Gr. Miranda
Goede morgen! Lekkende tepels heb ik helemaal geen last van gelukkig, zou ook niet echt weten wanneer dat zou kunnen gaan beginnen. Ik ga over 2 weken ook beginen met mijn zwangerschapsgym, geloof alleen dat het hier meer praten is als gym De laatste 3 keer mag man lief dan ook eindelijk mee, vind hij ook wel leuk. Met mij gaat het trouwens heel goed, mijn bloedsuikers zie ik omlaag gaan dus ik denk dat ik het eerst wel ga redden mat dat suikervrije eten. Heb trouwens nu wel ongeveer de hele dag honger, ben nu telkens naar de volgende maaltijd aan het uitkijken hahahaha. Ga deze aankomende week ook eens bellen voor de kinderkamer want die zou eigenlijk nu al binnen moeten zijn, maar ja dat zal nog wel even duren denk ik zo. Nog 2 uurtjes werken en dan ga ik weer naar huis, lekker weer even uitrusten. Vanmiddag ook naar de notaris om de datum vast te leggen! Heb er echt wel zin in. Nou nu even genoeg gepraat, spreek jullie later weer. Liefs Es
Ten eerste welkom! Enne wat betreft de datum hebben we hetzelfde. Mijn laatste menstruatie was 27 mei, dus uitgerekende datum 3 maart. Echo met 8 weken zei 10 maart. En bij de nekplooi met 13 weken zeiden ze 7 maart Ik houd nu 7 maart aan, ook ivm aanvragen verlof en zo. Vind het ook wel een leuke datum 7-3-07
WElkom ook Sonja! Wat een mooie fotoos allemaal trouwens, ik loop zwaar achter merk ik. Hopelijk lukt het me morgen om fotoos te plaatsen. dit weekend komt ook het schilderwerk klaar dus dan kan ik dat ook even showen. Leuke wagen trouwens Mandytjuh, ik heb een andere maar ook in die kleur groen, vind ik zoooooo gaaf! Trouwens, ik heb vandaag de 3d/4d pretecho....... Kan niet wachten om mijn mannetje weer te zien
Welkom voor de nieuwelingen hier @Lilly, Veel plezier vandaag! @Kiowa, Mijn darmen zijn ook drama Ben nu ook alweer dagen niet naar de wc geweest. Maandagmiddag had ik zulke pijnlijke krampen dat ik niet normaal rechtop kon lopen maar op de wc kwam er niks hoor! Nu is het inmiddels donderdag en ben ik nog niet geweest! Terwijl ik vorige week weer moest oppassen omdat ik last had van de 'dunne' om het zo maar te zeggen Heel vervelend maar ja, ben het ook wel gewend, had voor de zwangerschap ook al last van spastische darmen. Vind het alleen zo jammer dat ik nu heel vaak met buikpijn rondloop en niet altijd kan ontdekken of het nou m'n darmen zijn of m'n baarmoeder!
hier nog een maart mama met veel last van traaage darmen hihi het enige voordeel dat ik er tot nu toe in gevonden heb, is dat ik me suf kan drinken aan sinasappelsap waar ik zo dol op ben (normaal ist na 2 glazen rennen naar de wc), en ik dagelijks een bord havermoutpap als ontbijt kan eten (waar ik normaal heel ziek van word), ik heb buiten zwangerschap om extreem gevoelige darmen, die nu opeens alles wel prima lijken te vinden ik las op een site dat mn baarmoedernu ongeveer tot 2 vingerbreedtes boven mn navel zou komen. maar euhm voor mijn gevoel is het wel bijna een hele hand boven mn navel haha zijn er meer maart mama's die dat gevoel hebben? heb dat gevoel als mn buik plotseling behoorlijk hard word
Hoi Sonja, ook welkom hier! Het wordt hier steeds drukker, gezellig! Als ik die prijzen van jullie pretecho's zie dan ben ik wel jaloers hoor! Wij moeten 140 euro betalen Dat is 110 euro standaard en 30 euro extra voor ons tweede kindje..... Ik heb heel internet afgespeurd, maar kon in de buurt geen goedkopere vinden. Dus dan moeten we het er maar voor over hebben he? Zie nu net op de agenda dat ik vanmorgen naar de tandarts had gemoeten, hoezo zwangerschapsdementie? Ik ga ze maar ff bellen om te kijken of ik nog een nieuwe afspraak kan maken.... Bel ik niet, gaat hij heel lang over en stopt dan automatisch omdat het te lang duurt. Bel ik gelijk weer staat het antwoord apparaat erop voor de lunch. Ze hadden gewoon geen zin om de telefoon nog even op te nemen. Nu maar hopen dat ik niet vergeet om vanmiddag nog ff te bellen! De groetjes!
Hoi Dames, Sorry even erg moe geweest en erg druk ook geweest en had hierdoor even geen tijd om te reageren Maar hierbij even nog een aantal antwoorden: * Sex is bij mij juist minder geworden want ik ben gewoon te moe (manlief begrijpt het gelukkig volkomen) * Ik heb gelukkig nog geen last van lekkende tepels * Pretecho hebben wij aanstaande zaterdag (kan echt niet wachten gewoon) We krijgen namelijk dan ook te horen als het goed is of het nu echt een meisje zal gaan worden * Zelf had ik voorheen hele erge last van spastische darmen, maar nu gelukkig bijna niet meer En ja voor de rest begin ik steeds moeier te worden, en op het werk hebben ze iemand moeten ontslaan waarvoor nog geen vervanging is en ik dus haar werk erbij aan het doen ben :x en af en toe heb ik echt de neiging om me ziek te melden maar ja dan komt alles op de schouders van mijn collega die zelf ook al bijna overspannen is Om gek van te worden dus. Oja bij ons is de echo ook echt niet goedkoop hoor, want wij betalen er hier 115 euro voor (echt heel duur) maar ja hopelijk krijgen we er wel iets moois voor. Deze vrouw staat in ieder geval erg goed aangeschreven wordt ook door echt iedereen aanbevolen. Maar ja nog twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover \/ \/ Liefs, Lesley PS oja en de babykamer begint ook al op te schieten zal er binnenkort wel wat foto's van in mijn album zetten
@Mandytjuh Wat voor merk kinderwagen heb jij? Want volgens mij hebben wij precies dezelfde besteld zo te zien op de foto
Wij hebben vorige week al een pretecho gehad(met 20 weken en 3 dagen), we zijn nu heel erg aan het twijfelen of we er tussen de 28 en 30 weken nog 1 zullen doen. Bij ons koste de 1e 70 euro en de 2e zal 50 euro kosten. Verder gaat alles z'n gangetje hier, heb eigenlijk nergens last van, behalve dan ijzer te kort waardoor ik erg moe ben. Welkom aan alle nieuwe maart mama's! Groetjes Carla
eej dames... @lilly wat een toeval he die datums? ik hou 3 maart aan want 7 maart is mijn zus jarig hihihihi... heb al gezegt mocht het op die datum komen dan hou ik me toch zo lang mogelijk in hahaha lol als ik van mijn andere 2 uit moet gaan moet deze als een raket gaan. ( oudste is binnen 4 uur geboren en de jongste 1,5 uur van de eerste wee tot bevalling.) ben benieuwd met deze. @kiowa die kinderwagen is een mutsearts transaction. ik vond die kleur helemaal geweldig nou ik lees weer verder op dit lijntje... als je even niet bent geweest dan heb je al heel wat in te halen hihihi wel gezellig zo met zijn allen. nou toedels
@Mandytjuh: Dan hebben we idd precies dezelfde kinderwagen hihi Vond de kleur ook helemaal geweldig! En die grote bak eronder vond ik echt ideaal ! En hij rijd ook zo lekker licht. Dus de keuze was hier heel snel gemaakt
ja helemaal te gek he kiowa... ik wilde geen driewieler en was dus een keer bij kesteren aan het snuffelen en daar stond hij maar dan in het blauw... ik vond hem idd ook fijn rijden niet te zwaar en zo en die boodschappenmand he die is lekker groot hihihihi daar vond ik hem vrij prijzig incl reiswieg en voetenzak geloof ik iets van 450,-/ 500,- en nu heb ik heb compleet voor 300,- dus dat scheelde natuurlijk wel.
jajajaja vol trots een FOTO van me streep op de babykamer hihi ben weer helemaal blij! Zien jullie ook de vlindertjes? lief he? Oja de kleur is betje meer naar het turqoise maar lijkt op de foto wat lichtblauw maar das het zeker niet... het is zeeblauw van de gamma! hihi
Welkom alle nieuwe dames! Jeetje wat kletsen zeg! Als je ff een dag niet bent geweest..... @ Anniek: ziet er stoer uit! Wordt vast een mooie kamer! @ Lilly: veel plezier vandaag met je echo! Hebben jullie ook dat je het gevoel het dat het zo snel gaat? We zijn al over de helft! Heerlijk! Wij beginnen volgende maand met de babykmaer, hij wordt geleverd in week 50 dus iets daarvoor zullen we beginnen met schilderen..gewoon ecru met limegroen.. Kennen jullie trouwens dat draakje van Prenatal? ( er was eens..._) Die krijgen wij groot op de muur, zo gaaf! Als ik foto's heb staan ze wel op mijn site dit vind ik handiger dan telkens hier uploaden. Foei, zit nog steeds in een roes..pak wel 10x per dag de 3D foto's hihi, shame on me! Ik ga weer ff wat doen, tot later! Groetjes Leonie
@Mandytjuh: Wij hadden hem dus wel voor 400 geloof ik. Maar daar zat dan echt alles bij en we kregen dan ook gratis auto stoeltje en wipstoeltje bij Prijs vonden we niet zo erg want we kregen hem toch kado van schoonouders @Anniek: Wauw. mooie streep hooe Na ff goed kijken zag ik de vlinders Vind het een hele mooie kleur ! @Leonietje: Ja, ik vind het ook zo snel gaan ! Is maar goed ook hihihi des te eerder hebben we onze Maart-kindjes in onze armen Ja, ken dat draakje! Gaaf joh dat jullie die dan op de muur krijgen van de babykamer! BEn nu al benieuwd naar de foto's Geef je ff een seintje dan hier als ze op je site staan?
Welkom Mama van Ryan! @Lilly: en hoe was het? @Anniek: Moooooooi hoor, en inderdaad als je heeeeeeeel goed kijkt zie je de vlindertjes @Marian: Wat stom dat je voor de tweede beeb extra kosten moet betalen! ze zitten toch in 1 baarmoeder?! @Kiowa: Fantastisch dat draakje, wij gaan het beddegoed en de slaapzak denk ik halen, zo lief!
wat een kletskousen zijn wij zeg.... mooie streep Anniek, ik heb ook zo'n soort kleur, maar dan geen streep, ahaha! Heb je daar nu ook die glitter op gedaan? En sweetpee, ik heb de echo pas vanavond om 20.00 uur. Die van ons is trouwens ook 115,- euro Zou het ook niet aan het apparaat en de tijd liggen en zo...weet niet hoor maar weet wel dat ze hier zo'n beetje het nieuwste en beste echoapparaat hebben dat er is en ze nemen voor de echo ongeveer een uur de tijd. Je krijgt fotoos mee op cd rom en een filmpje op DVD. Je kunt ook kiezen voor kortere echo's, bijvoorbeeld alleen een geslachtsbepaling en dat kost dan geloof ik 50 euro, en duurt 20 minuten. Of een 2d echo, is ook weer goedkoper. Misschien dat daar het enorme verschil in prijs in zit? Weet het niet.....
Welkom alle nieuwe meiden! gezellig! Wat kleppen jullie toch...haha jullie zijn weer een paar pagina's verder... Ga maar gauw eens lezen.