He dames wat gaan we hard! Ik heb nieuwe statjes,wil iedereen haar gegevens nog even controleren? Het kan zijn dat ik sommige dingen ben misgelopen door al dat geklets haha!Als je iets vindt,stuur dan even een pb-tje Verder welkom aan de nieuwe maartmama's! Het wordt hoelanger hoe gezelliger hier met zijn allen. Ik heb nog geen lekkage maar wel zijn m'n tepels een rare kleur. Echt het topje van mn tepel is donkerbruin,en in mn tepelhof zitten ook allemaal pigmentvlekken. Ik heb ook een paar flinke aders over m'n memmen lopen haha! Ik vindt het nu ook allemaal zo snel gaan ineens,ik heb echt zoiets van; doe maar wat rustiger aan haha,straks komt ze er al uit! Ik geniet echt met volle teugen,van de beeb,en van de aandacht die mensen hebben voor m'n buik. Ik ben dan ook heel trots als mensen echt zien dat we zwanger zijn! De bevalling mag van mij nog wel even duren,ik vindt het heerlijk met onze kleine meid in mn buik.Hoewel ik ook weer niet kan wachten tot we haar vast kunnen houden. En ik heb al helemaal in mn hoofd dat ik later met mn dochter ga koekjes bakken,en paardjes tekenen haha!Al duurt dat vast nog eeuwen... Nou,genoeg geklept...hier de statjes
Ik vind eigenlijk dat het heel langzaam gaat! Als ik eraan denk hoe lang het alweer geleden is dat ik die posi test in handen had... en dan te bedenken dat ik in principe nog net zo lang moet voor ik ga bevallen aangezien ik nu pas op de 20 weken zit. (okey kans dat ik eerder ga bevallen is wel groot, maar toch...) Ik tel eigenlijk de dagen/weken af tot de kleintjes echt levensvatbaar buiten de baarmoeder zijn. Tot die tijd heb ik toch wel de angst dat er iets gebeurt waardoor ze te vroeg geboren worden ofzo.. @Marian, beetje late reactie maar je buik groeit ook mooi zeg, gaat snel nu he
@Jodi : Ja, in het rood had ik hem in de winkel zien staan. Ook een mooie kleur ! Lekker vrolijk @Caithlin: Wanneer is een kindje eigenlijk buiten de baarmoeder levensvatbaar?
Ik dacht gemiddeld 26 weken!? Niet dat je dan al wenst te bevallen want de risico's zijn natuurlijk nog wel erg groot! Maar toen ik vorig weekend dacht vruchtwater te verliezen (wat gelukkig niet zo was!) zeiden ze aan de telefoon doodleuk:'tja, als het vruchtwater is kunnen we je toch niet helpen want bij 18 weken kunnen we niets doen'. Daar schrok ik toch heel erg van, dus zal vast een stuk rustiger zijn als ik iig die 26 weken voorbij ben
pff, ik heb het idee dat mijn buik de laatste 2 dgn een enorme spurt heeft gemaakt. Ik zal straks als die kleine op bed ligt, ff een foto maken. Verder moet ik echt veel plassen en heb ik een drukkend gevoel op de blaas. Ik zal morgen maar even een plasje gaan inleveren. Och.. ik hoop niet dat ik een blaasontsteking heb hoor, want ik heb geen zin om de laatste helft met blaasontstekingen te gaan kloten. @ lesley - ik weet een beetje wat je bedoeld hoor. Er wordt heel veel gekletst hier, maar op 1 of andere manier niet op iedereen gereageerd. (doe ik overigens ook niet) Ik weet ook niet hoe dat komt. Ik vertel gewoon lekker mijn verhaaltje en vind het leuk als er op gereageerd wordt, als dat niet gebeurt.. jammer dan! (ik ben het ook wel gewend van mijn weblog hoor)
@lesleyw: Sorry meid, ikdoe het ook niet expres hoor, er wordt zoveel gekletst dat ik zelfs namen doorelkaar haal hihi. Wel spannend zaterdag, ik hoop voor jullie dat 'ze' er goed bij gaat zitten/liggen
Ik doe het ook niet expres hoor. Ik heb trouwens eergisteren een berichtje geplaatst dat ik echt een klote dag had en daar is ook door niemand op gereageerd hoor! Ik denk dat het iedereen wel eens gebeurd In ieder geval veel plezier zaterdag. Ik heb over 1 uur en 47 minuten mijn pretecho......ik vind het zoooooooo spannend ik heb het gewoon niet meer Ben ook zo benieuwd of het 'nog steeds' een jongetje is, ik hoop dat wat het ook is dat we het goed kunnen zien!
weet je.. ik denk dat iedereen gewoon graag zijn verhaal verteld op dit moment. Langzaamaan wordt er al steeds meer gereageerd op elkaar. Dat was in het begin echt helemaal niet. Maar nu "leer" elkaar een beetje kennen enzo.. Komt helemaal goed dames! Enne.. Lilly, veel plezier!
hallie hallo dames... nou ik kom net thuis van mijn VK controle. ik heb dus RUST voorgeschreven gekregen! ik had al paar dagen last van mijn rug en hele harde buiken ( leken net weeen), maar omdat ik dus al niet veel kan ivm bekken klachten doe ik het al heel rustig aan en kon ze het niet echt verklaren... toen ik vertelde wat ik van binnen voelde vertrouwde ze het niet ze dacht eerst dat ik toch voor weeen had gehad, maar nu ze dit hoorde kreeg ik een inwendige onderzoek en ze riep gelijk al ik voel het al! schrok me rot natuurlijk... ze zei je heb een verzakking! een wat? hihihi ze zei niet schrikken je baarmoeder is mooi gesloten maar hij is aan het zakken en dat is heel vervelend dus rust rust rust... het gaat niet over tot aan de bevalling en het word erger namater er meer druk op komt! mag niet meer zwaar tillen geen grote wandelingen meer maken beperkt fietsen en oppassen als ik moet niezen of hoesten hihihi anders pies ik geheid in mn broek binnen de kortste keren lol verder was alles perfect hoor mag over 4 weken weer terug komen... wel moet ik in de gaten gaan houden of er toch geen /wel regelmaat in mijn wee achtige rugpijn en buik komt... moet dan gelijk bellen al is het midden in de nacht! @timiris mijn 20 weken echo was op 17 okt alles is perfect tot zover geen afwijkingen gezien... @jodi in het rood is hij ook heel mooi ja bij die kleur heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan... @lesley ik zal straks is even gaan lezen want ik ben er nog niet echt aan toe gekomen vandaag en wie weet kan ik wel op je berichtjes reageren... ik weet het het is nooit leuk als er niemand reageerd terwijl je enthousiast bent over van alles en nog wat en je honderd en een uit wil kletsen... herken het. nou ik ga even eten ben er weer na 7u. toedels allemaal
jee.. een verzakking\? Wat voel je dan precies? Ik heb namelijk als ik moet drukken (ook wel poepen genaamd in de volksmond haha) dat ik het idee heb dat er wat bij dat andere gat gebeurt. Ja.. moeilijk uit te leggen eigenlijk haha.. ik leg het wel voor aan mijn vk!
klopt, soms word er op mijn berichtjes ook niet gereageerd. Ik reageer soms ook niet op die van anderen. ( sorry daarvoor trouwens!) Komt meestal ook wel dat ik op het moment denk van: reageer ik later wel op. Maar dan zijn er weer zoveel berichtjes gekomen dat ie dat berichtje gewoon helemaal ben vergeten Soms vergeet ik zelfs mijn eigen berichtjes hihihihi. Heb dan geen flauw benul meer savonds wat ik smorgens heb geschreven @Mandytjuh Pfff, dat zal niet meevallen: rustig aan doen. Of wel? Lijkt mij in ieder geval heel erg moeilijk ! Maarja, is voor goed doel he Ben in ieder geval al blij voor je dat er niks is met je kindje ( dus geen weeen) Volgens mij word ik beetje incontinent En het ergste is dat ik het zelf niet in de gaten heb. Dan ga ik naar de wc en dan is mijn onderbroek gewoon nattig Niet zo nat dat mijn gewone broek ook nat is. Maar toch. Draag nu maar van die speciale inlegkruisjes... Volgende week naar de verloskundige en dan zal ik het eens vragen hoe dat komt en of het normaal is Zal het maar gelijk op papiertje schrijven anders dan vergeet ik het te vragen hihihihi.
Jee mandytjuh, nog 17 weken en dus rust, rust, rust........ wel lastig denk ik : Maar zolang het niet schadelijk is voor je beeb......
@ kiowa, ja dat is normaal hoor. Ik ben dus echt erg incontinent en kan het niet afdoen met kruisjes. Ik loop met tenalady! Enne.. vergeet dat papiertje dan niet mee te nemen hè!
Jeetje Mandy, dat is niet niks! Sterkte ermee, goed rust nemen hoor! Kiowa: wat vervelend! heb ik geen last van tot nu toe. Wel de ene keer weinig tot geen afscheiding en dan opeens heeel veel Gups wat een scheetje is het! Bedachtzame meid of niet?