Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Op deze manier nog niet, gaat dat vanavond of zo gelijk uitproberen haha.
    Ik leg mijn handen vaak op mijn buik, maar dat is inderdaad mijn eigen hartslag volgens mij.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Iets wat ook werkt om het te zien dat de baby schopt is een muziekdoosje op je buik zetten... Die van mij schopt 9 van de 10 keer het muziekdoosje van mijn buik af! Best grappig om te zien! (Volgens mij vind die het geluidje niet leuk! hihi!)

@ Diana -> ik vind jou meubeltjes echt leuk! Heb nog nooit zoiets gezien! Wij hebben gewoon beuken meubeltjes met zilvere knoppen op de deurtjes en lades... Foto kan ik pas maken zodra alles opstaat, foto's van dozen hebben we niet veel haha!

@ Gupsie -> de keuken ziet er al heel leuk uit! Ben benieuwd hoe het eindresultaat is!

@ Cleo -> ik ben ook heel nieuwsgierig naar het eindresultaat van je eigen gemaakte babypakje! Leuk ook als je kleine dadelijk dan jouw eigen gemaakte kleertjes aan kan! Lijkt me echt grappig!

Verder is het hier rustig... Vanochtend contact gehad met de VK ivm harde buiken bij het minst geringste... Kon toch een reactie zijn van mijn val vorige week en moest toch nog even rustig aan doen zodat de harde buiken iets minder worden! Maar ja, zolang ik ook nog last heb van mijn stuitje kan ik sowieso al niet veel en ik deed al niet veel... Maar ja, nu maar hopen dat het toch iets minder word! Gelukkig kan ik nog een weekje thuis blijven, dus maar hopen op een week vol verbetering! :)

En als ik iemand vergeten ben, sorry! Er word ook zoveel gepost...! Maar ik vind het wel gezellig hier! :) Iedereen is zo meelevend met mekaar en je kan klagen maar ook de leuke dingen uitwisselen! Gelukkig bestaat er zoiets als dit! Ik zou niet weten waar ik anders terecht moest met vragen!

Iedereen een hele fijne avond!

Gr. Miranda

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    he Miranda,
    Balen van die harde buiken :(
    Zo'n val is niet niks.

Heel rustig aan doen en jezelf lekker laten verwennen :D

Beterschap !

4. Niet meer actief

ik voel mijn kleintje ook af en toe heel duidelijk en ik heb ook de placenta voor liggen :D

Ik vind het wel moeilijk om dit bij te houden hoor dus sorry als ik niet vaak reageer of op sommige dingen niet... Maar ik lees wel mee :D

Ik moet morgen weer naar de vk.. heb er zin in!

@gupsie: de keuken ziet er al goed uit!
    @kiowa: fijn dat je geen blaasontsteking hebt
    @miranda: balen van die harde buiken :(
    @anniek: beterschap!

5. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Ik heb eindelijk wat foto's in mijn album geplaatst, dus neem vooral een kijkje.

@ Miranda: ik ga dat met het muziekdoosje proberen, ben heel benieuwd! En dank je, wij zijn ook erg blij met de kinderkamer!
    En uiteraard succes met die harde buiken, is vast heel erg vervelend!

Voor alle anderen: fijne avond en slaap lekker straks!

Diana

6. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik vraag bijleesontheffing aan voor deze keer :oops:
    Ik houdt het even niet meer bij.
    Alles gebeurt tegelijk bij ons,zo hebben we allerlei gesprekken met de makelaar en notaris van ons nieuwe huis.
    Er moet vanalles getekent worden en uitgezocht,emigreren is nog niet zo makkelijk,blijkt.
    Verder heb ik met mijn moeder wat kleren uitgezocht die ik kan verstellen,en omtover tot positiemode ;)
    Daarnaast is hubby eeuwig aan het overwerken,hij heeft al vanaf juni geen dag vrij meer gehad.Hij begint aardig moe te worden na al die maanden buffelen,en werkweken van 80 uur...

Ik heb werkelijkwaar 2 uur na het avondeten alweer honger,zo erg dat m'n maag knort...
    vandaag ben ik 23 weken alweer....het gaat zo snel! :confused:

7. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    zo weer een hoop geschreven.

hier alles oke. ik voel de kleine al geruime tijd en vanavond heeft mijn hubbie het ook voor het eerst gevoelt. hij keek echt verschrikt. wat is dat nou? :) lachen joh! dat voel ik nou constant zei ik.

heb vandaag mijn box afgeschilderd, is dus eindelijk klaar. men wat een klus!

http://i105.photobucket.com/albums/m235 ... box002.jpg

http://i105.photobucket.com/albums/m235 ... box003.jpg

http://i105.photobucket.com/albums/m235 ... box004.jpg

hoop dat jullie de box via deze linken kunnen bewonderen.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ spar;
    dat boxkleed heb ik ook hihi

@ timiris, ik had nog een aanvulling voor de statjes; bijgekomen tot nu toe met de wkn erbij en misschien wel de buikomtrek?! diane maakt hier een statje voor maar mijn voorstel is het om tot 1 statje te maken!
    Maar als je het druk hebt meid dan wil ik het wel even overnemen hoor! geef maar een gil ok?!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oja dames, bedankt voor het steuntje in me rug! pff valt niet mee! Morgen naar de fysio en hier ga ik proberen om duidelijkheid te vragen! ik voel me gewoon een ongeloofelijke zeikerd! Maar het gaat gewoon niet maar dat vind ik zo moeilijk te accepteren! en dan ook nog het werk! Vandaag trouwens geen post geweest dus weet niet of er een oproepkaart voor de arbo is, misschien morgen?! pfff

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Timiris:
    van mij mag je bijleesontheffing krijgen hoor ;)
    is ook niet niks om al die dingen te tekenen en gesprekken enzo pfff.

Mijn man moet ook al maanden overwerken. Gelukkig niet zo heel veel als jouw man. Maar leuk is het zeker niet.
    Mijn man moet ook nog een met trein en bus reizen. Hij gaat om 6 uur hier weg en is pas savonds om half 8 weer thuis.
    Ff eten, beetje tv kijken, honden uitlaten en weer naar bed.
    Zal blij zijn als ie weer normalere werktijden krijgt. Maar dat is helaas pas misschien in het nieuwe jaar :(

@Spar:
    Wauw mooie kleur :thumup:
    Knap gedaan ! ;)

@Miranda:
    Ik heb het gisteravond geprobeerd met een muziekdoosje. Maar volgens mij valde hij daarvan in slaap hihihi
    In het begin trapte hij er 1 keer tegenaan en daarna bleef alles wel heeeel erg stil daarbinnen hhihihi

@Anniek:
    Hoop dat je meer duidelijkheid krijgt van je fysio.
    En hopen dat die arbo je met rust laat !
    Pijn hebben is al moeilijk genoeg, heb je gezeur van arbo niet bij nodig.

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @diana: we zijn idd allebei op 18 maart uitgerekend! Ik zal vandaag of morgen een buikfoto plaatsen kunnen we vergelijken!

Groetjes Carla

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede morgen!

Daine82: ik ben ongeveer 10 kilo aangekomen voor in het lijstje! helaas...grrrr denk dat het ook veel vocht is want ik eet amper zoet en eigenlijk alleen maar gezond. Volgens de dokter is dit heel normaal maar ik voel mij af en toe net zo'n olifant.
    Vooral tijdens de nachturen word het nu steeds moeilijker om je om te draaien zonder dat je wakker word.

Mooie keuken trouwens! Hoop dat ie gauw af is :D

De babykamertjes vind ik ook allemaal erg mooi, er zijn eigenlijk ook geen lelijke babykamertjes vind ik. Alleen iedereen heeft een andere smaak :D

Goh nog 3 weekjes dan gaan we eindelijk trouwen! We hebben de datum vast alten leggen op 8 December om 12.00 's middags dus das wel een mooie tij.
    We houden het heel klein, en later als we in Spanje wonen over 3 jaar dan gaan we voor de kerk trouwen en dan geven we een knal feest!
    We trouwen nu omdat er zoveel problemen zijn, Mijn 'man' is duits en ik nederlands. Als het kind dan geboren is moet je door zoveel papierwerk heen niet normaal.

Liefs Es

13. debje26

debje26 Lid

17 jul 2006
    61
    0
    0
    Jeetje wat zijn er weer een hoop berichtjes bij gekomen sinds mijn laatste bezoek. Ik heb alleen de laatste paar pagina's gelezen...hihi!

Echt geweldig leuk om de babykamertjes te zien in jullie albums; denk dat ik binnenkort ook maar eens wat foto's erin ga zetten; sinds dit weekend ben ik namelijk begonnen met spulletjes kopen en de babykamer in te richten; het wordt al erg gezellig. Ga er nu elke dag 's ochtends een kopje thee drinken en genieten van al die spulletjes om me heen. En als ik langs het kamertje loop dan kan ik het niet laten om even naar binnen te lopen...enne dat gebeurt dus nogal vaak want ik werk thuis...haha!

En voor de meiden die nog aan een cursus moeten beginnen; ik doe nu Yoga en vind het echt geweldig; sinds ik die oefeningen af en toe doe hoef ik er 's nachts niet meer zo vaak uit om te plassen (nog maar 1 keer en voorheen 3 keer!) Ik heb dus veel meer nachtrust door de Yoga! Het is dus een aanrader!

O enne voor het lijstje: ik ben 4 kilo aangekomen.

Groetjes,
    Deb

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Goeiemorgen all,

@Diane, ik zou je niet kunnen vertellen hoeveel ik ben aangekomen om de simpele reden dat ik het laatste half jaar voor ik zwanger werd bewust niet op een weegschaal heb gestaan ;)
    Sinds week 8 ben ik nog maar 1 kilo aangekomen maar dat telt niet denk ik want volgens mij ben ik in die eerste weken wel wat extra aangekomen.

@Madelief, dat begin ik ook te merken idd! Dat draaien 's nachts. Dan ga je toch wel merken dat er al behoorlijk wat gewicht in je buik hangt.
    Dat wordt nog wat straks :D

Meiden, m'n vriend wordt een beetje jaloers volgens mij :) Hij probeert nu regelmatig om de kleine te voelen maar helaas lukt dat nog niet. Ik voel ze wel regelmatig allebei nu en ze worden ook steeds sterker.
    Maar aan de buitenkant nog steeds niets! Dus hij zal toch nog ff geduld moeten hebben ;)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Anniek, ik begrijp je stress ZO goed, maar dat weet je wel!
    Ik wou dat ik je ervan kon overtuigen dat het niet nodig is, maar helaas ben ik zelf zo........de laatste keer bij de Arbo heeft ze min of meer gezegt dat ik niet meer hoef te werken maar ik moet vrijdag heen en nu ben ik toch weer bang dat ze wil dat ik wat ga doen. En ik ben zo bang dat ik dan binnen de kortste keren weer terug bij af ben, voel me net eindelijk weer een beetje mens worden.....
    maar goed probeer me er toch niet al te druk over te maken....heeft helemaal geen zin!

Dan heb ik bij Diana nog leuke fotoos gezien van meubeltjes en een mooie buik!
    Leuk hoor, ben benieuwd hoe je kamertje er uit zal zien!

En het mag wel in de krant..........Ik heb ook eindelijk Fotoos geplaatst!
    Hoop dat jullie zin hebben om even te kijken.......

Gisteravond weer mijn ukkie zien bewegen....zo speciaal..... ;)

Ik ga nu een poging doen om mijn schilderproject af te maken (zie fotoos).

Wat me eraan herinnerd, ik heb ook nog een schitterend strak geschilderde box gezien! Zag en gaaf uit, wat een werk moet dat zijn geweest!

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej dames...

idd wat word er een hoop geschreven, maar wel leuk om het allemaal te lezen en dan ook nog eens te kunnen bewonderen via de foto's!

ik heb een box voorbij zien komen idd een mooie kleur ziet er goed uit hoor toppie!

en dan die keuken dat gaat snel hoor mooie opstelling...

ik heb ook babykamers voorbij zien komen ook die zijn super, zodra ik ermee begin zal ik ook foto's eraan toevoegen...

ook heb ik angst voor de bedrijfsarts gelezen... ook ik kan me daarbij aansluiten... ik heb toen des tijds een topic erover geopend en wilde hem weer updaten, maar hij was al gesloten.
    bij mij is het ook iedere keer afwachten wat meneer de arts zegt en of ik wel thuis mag blijven.
    ben benieuwd wat hij nu zal zeggen nu ik helemaal niet veel meer mag... zal wel weer voor de 24e moeten komen

verders geen nieuws hier gaat allemaal het zelfde hier dus lezen we gewoon lekker verder wat jullie allemaal te schrijven hebben ;)

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    leuk dat je gaat trouwen madelief!
    wij trouwen aankomende vrijdag! spannend!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gefeliciteerd meiden! Leuk hoor trouwen met een 'buik'.
    Hebben jullie een echte trouwjurk of iets anders?

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb geen trouwjurk, maar een leuke rok met iets erop, gewoon positiekleding!

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    @carla
    voordat ik het vergeet wens ik je alvast een hele fijna dag vrijdag hopen dat je mooi droog weer krijgt
    en een leuke dag natuurlijk!

@madelief
    het zelfde geld ook voor jou hoor, want ik vergeet dat geheid hihihihi
    geniet er maar goed van van alle aandacht!

Deel Deze Pagina