@ Eekje: lekker he dat doorslapen? Aaron slaapt nu eindelijk ook door, nu die stomme neusamandelen eruit zijn!! @All: alles goed verder met iedereen? nog leuke nieuwtjes die ik gemist heb?
Hier heb ik eigenlijk maar één slechte slaper en dat is Laiss (zelfs Jonah slaapt het klokje rond). Maar Laiss die kan soms gillen 's nachts, en dat meerdere keren per nacht gedurende een tijd, dat ik echt op geraak momenteel.. Erg lastig, mede doordat ik ziek geweest ben. Maar voel mij nu beter, dus dan kan je er al wat beter tegen Jesse doet het goed. Gaat sinds deze week met onderbroekjes naar school, zonder ongelukjes. Hij had vanmorgen ook ontstoken oogjes (heerst hier in huis ) en ik wou hem thuis houden, maar meneertje wilde niet. Niet dat hij school fijner vindt als thuis hoor, maar hij wordt niet graag uit zijn routine gehaald. (hebben allebei mijn jongens zo). Verder alles OK Grts
@Sabbe: wat knap van Jesse. Hier gaat het niet zo goed met de zindelijkheidstraining. Jana weigert heel vaak om op het potje te gaan (en ik kan ze toch moeilijk dwingen). 2 weken geleden ging ze nog elke avond maar sinds dat ze diarree gehad heeft, lukt het niet meer (of wil ze zelfs niet meer proberen). Op school gaat ze wel af en toe op het potje.
Dat komt wel weer. Je kan het idd niet dwingen, want dat heeft averechts effect. Jesse is vorige week flink ziek geweest en ook Laissje was ziek, die had een dubbele oorontsteking en keelontsteking. Hij is sinds vandaag terug naar school, ik vreesde een beetje dat hij terug ging huilen omdat hij effe thuis was geweest, maar hij was zo vrolijk en lief en flink Het wordt echt een grote jongen al. Wil alles zelf doen, zelf kleden, zelf wassen, alles eigenlijk. Maar blijft natuurlijk mijn lieve kleine knuffelbeer Sinds vorige week weten we dat Jonah ook eczeem heeft. Ik zit nu met twee jongens met eczeem en eentje met psoriasis. mijn arm wordt moe van hele dagen te smeren . Maar verder doet hij het wel goed hoor. Slaapt zalig het klokje rond, is zo lief en vrolijk altijd Laissje stapt eindelijk goed. Heeft lang geduurd, maar toch is ze nog de tweede snelste van het gezin (alleen Jesse was sneller...) Verder ligt er sneeuw Ik hou niet zo van sneeuw, maar de kids willen sneeuwpoppen maken. Brrrr... En ik kijk erg uit naar het sinterklaasweekend. Wil dolgraag hun gezichtjes zien. Doen jullie nog iets speciaal? Grts
@ eekje: komt vanzelf wel met zindelijkheid hoor. @ sabbe; Wat een gedoe dat smeren. Wel goed om te horen dat het verder allemaal goed gaat.
Hier ook sneeuw... een dagje te laat anders hadden we gisteren met de slee kunnen spelen. Als de sneeuw blijft liggen gaan we dat zaterdag wel even doen. Vorig jaar vond Jana dat echt geweldig Ik ben ook erg benieuwd naar Jana's gezichtje met Sinterklaas. Is de eerste keer dat ze het echt bewust mee maakt. Zeker nu ze er ook op school al de hele week mee bezig zijn . Maandag komt de Sint op school en in de namiddag toneel. Ik ben benieuwd, zou eigenlijk wel een vliegje willen zijn dan
hier komt sinterklaas vrijdag al op school en hier ook sneeuw ynse kon haar pret niet op toen ze deze winter voor de eerste keer sneeuw zag ik heb het de hele weg naar school mogen aanhoren ynse had vorige week besloten dat ze al hele dagen wilde gaan deze week is ze op maandagmiddag al in slaap gevallen voor de rest is ze wel gegaan, zelfs gisteren in de namiddag wilde ze gaan maar ja dat wordt moeilijk als de school dicht is op woensdagnamiddag als het gestpt is met sneeuwen eens even kijken dat ik de hamster kan begraven, die is na ietsjes meer dan een jaar naar de hemel gegaan ybe was er echt verdrietig om, toen ik het vertelde begon hij direct te huilen
ocharme ybe Hier zou het ook groot verdriet zijn als onze vriend zal sterven (konijntje, zes jaar oud)... Mag er niet aan denken... Momenteel ligt hier meer als 10 cm sneeuw, ik zou zelfs durven zeggen 15 cm. Tot boven m'n enkels in de sneeuw. Pffff Jesse vindt het anders geweldig, de andere kindjes ook. Maar ik blijf lekker binnen... De sint komt vandaag op school aan, ocharme zo helemaal in de sneeuw. En het blijft maar sneeuwen...
@Sabbe: dan hoop ik dat de Sint niet ingesneeuwd is, andere allemaal ontgoochelde kindjes 10-15 cm: wauw dat is de moeite, bij ons lag er vanmorgen denk ik max 5cm toen ik vertrok.
hmm hier lag er 1 cm ofzo...en het sneeuw wel...het waait sneeuw op! Hahah hier in de tuin ligt nu wel 2 cm.....woooow....hihi ach kan tenminste wel lekker buiten zijn...want de wegen zijn goed! Hoe is het met iedereen? (alyssa heeft waterpokken.............jeuk!!)
ocharme waterpokken Hier hebben er drie van de vijf ze al gehad... Ondertussen blijft het maar sneeuwen... Brrrr...
waterpokken zijn niet leuk hier hebben ze ze nog niet gehad sint komt hier morgen dus een beetje hopen dat ie niet onder gesneeuwd wordt morgen
Jullie mogen ze allemaal op komen halen! Het was zeker een sint kadootje.....want op school heeft niemand het!! En op de gym ook al niet..en in de familie ook niet!! (zondag naar sint viering geweest van Marco zijn werk.....)
ja normaal is het meer iets voor de lente hè, de meeste kindjes hebben ze dan toch... Ik moet ze toch niet hebben ze. Ik heb er drie tegelijk met waterpokken gehad. Laura was er erg ziek van en Jesse die stond vreselijk vol, ik heb daar nog foto's van, dat was ongelooflijk. De KA had het nog nooit gezien zo, hij was nog maar een klein baby'tje. Hij heeft er helaas nog enkele littekens van
Yannick heeft ook al de waterpokken gehad. Vorig jaar geloof ik tegen de zomer. Zijn grote broer had het toen net gehad en hij daarna dus. Waar zijn grote broer maar een paar pokjes had zat hij helemaal onder. Van top tot teen, zelfs op zijn hoofdhuid en op zijn bakzak. Zo zielig. En veel jeuk. Nu is hij ziek. Bijna 40 graden koorts tot net erover. Veel hoesten en proesten. Dadelijk komt zwarte piet hier cadeautjes brengen haha. Gisteren bij mijn schoonouders gehad en daar zijn ze ook weer goed verwend. Hopelijk voelt hij zich iets beter.
@mamaYannick: beterschap. 40 koorts, zielig is dat! Hier is Jana ook niet helemaal OK. Veel hoesten vooral 's nachts, klinkt zo slecht. Wellicht vanavond naar de dokter met papa want die is ook al zeker 2 weken verkouden. Gelukkig zijn mama en Nora nog in orde
jeetje het begont weer hè... Hier is het de ene na de andere. 's Nachts is een heel concert. de ene stopt met hoesten, en dan begint de andere... En
jeetje het begint weer hè... Hier is het de ene na de andere. 's Nachts is een heel concert. de ene stopt met hoesten, en dan begint de andere... Beterschap aan alle zieken!!! En hebben jullie kindjes een fijne sinterklaas gehad? Hier was het super Grts