Emma, wat erg een MK, en de gyn...geen zorgen komt helemaal goed hoor! DS, wat een smak zeg, hopelijk hou je er niets aan over meis! Andere, zwaai! Zuurtje, ik ben het met je wens eens, heb het ook gewenst...maar voor mezelf een beetje meer als voor anderen Zindelijkheid....ze komt zelf zeggen als ze poepoe heeft gedaan!! (soms.....hahahaha) en ik heb het idee dat ze het ook aan voelt komen, want als ze een plasluier heeft komt ze ook zeggen dat ze poepoe heeft..maar die is dan schoon, ik geef een nieuwe luier en 2 min later staat ze te poepen achter de bank... Wat een vooruitgang zeg hier ivm het zindelijk worden!! ze zit nog wel aan de meds voor zachte ontlasting, want zonder houdt ze gewoon weer compleet op met alle gevolgen van dien...
bedankt voor de knuffels meiden het komt ook wel goed .. de weg er naartoe is alleen langer en langer .. maar er komt echt wel een eind aan ! en logisch toch dat je iedereen het beste gunt maar jezelf dus ook en tim is helemaaaaaaaaaaal niet zindelijk ! hij geeft er niks om .. als hij in zijn broek heeft gepoept zegt hij van niet en zijn potje is om op te staan en verder niks... ik begin er nog niet aan om hem zuiver te krijgen zolang hij nog zo laks is
S probeert nu zolang mogelijk op te houden. Schiet ook niet op, dus druppelt alles nat. Maar toen ze weigerde naar de wc te gaan omdat ze anders het feestje van Tijana zou missen, en daar dus kletsnat aan kwam, schaamde ze zich zo erg dat ze haar jas niet uit wilde trekken.
Hier gaat het de goede weg op met de zindelijkheid. Jana geeft nu ook zelf aan wanneer ze pipi moet doen (proberen het zelf ook wel in de gaten te houden). Af en toe nog een plasje in de pamper, maar meestal op het potje. Alleen de kaka is nog een probleem dus houden we de pamper nog maar even aan. Maar het gaat de laatste 2 weken eindelijk de goede kant op
Haai, ff kort berichtje, hier alles goed met ons. Net wel naar bericht gehad dat collega bevallen is van kindje met zware handicaps, uitzoeken nog wat allemaal maar zowel geestelijk als lichamelijk...ben er naar van. Najaa hier maar hopen en bidden voor gezond kindje en onbezorgde zwangerschap.... Dikke kus, Mili
Mili: wat erg zeg. Dat gun je niemand. Was het niet bekend dan? Geen echo's, 20 weken echo? Hoewel ze daar ook niet alles op kunnen zien natuurlijk.
sjeee mili wat een verschrikkelijk nieuws !! daar schrik je zeker van agossie arme S op het feestje... wat zonde !! maar wie weet is ze er zo van geschrokken dat ze het voortaan beter zal doen ! kwam het niet door de vlinders in haar buikje om haar geliefde nino weer te zien haha
haai meiden we staan gewoon op pagina 2 dat kan echt niet hoor voor degene die interesse hebben er staan foto's in mijn album moet je wel vriendjes zijn/ worden als je ze wilt zien
ik zit nu in de 2e wachtweek, temp blijft nu stabiel ik heb wat symptomen waardoor ik een beetje hoop krijg
hey zuurtje ook op de wachtbank? Wij zijn ook bezig voor nummer 2. Nog een 2 weken wachten pfff duurt lang he!
wachten duurt altijd lang maar het begint stilletjesaan gewoonte te worden als je al bijna 2,5 jaar (einde van de maand) bezig bent voor een beebje
spannend hoor zuurtje. weet je al wanneer je wilt gaat testen of wacht je nog even? Wij zijn nu 5 maanden bezig voor nummer 2.
goedemorgen lolly ik heb al met mannetje afgesproken als mijn temp donderdag niet laag is of ik niet ongi ben dan ga ik een test halen
oh zuurtje wat spannend !!! ik heb van het weekeind mei ei gehad !! gelukkig kunnen vinden na de mk want normaal dacht ik hem al lang te hebben gedan ! en nu dus ook weer op het wachtbankje pff hoop het zo deze ronde dan geen ziekenhuis ... de papieren zijn al opgestuurd ... dus duimen maar !! lolly en zuurtje ik duim voor jullie meiden !!
@ mvj: nee was niets te zien op 20weken echo. Wel later wat groeiachterstand. Maar dit kwam echt als een volslagen klap bij heldere hemel. @ all: Niet gelezen te druk gehad. Hier erg misselijk. Gooi het op t werk op een griepje haha. Verder alles oke. K ga snel weer aan t werk! Liefs, Mili