seg ik moet jullie gewoon weer op pagina 2 komen zoeken heb ik jullie allemaal weggejaagd of hebben jullie stiekem ergens anders een toppic
Ik heb niet veel te vertellen haha. Zuurtje: hoe voel je je? Steeds aan het broek loeren? Zeer spannende tijd dit. Yannick is ziek geweest. Bijna 40 graden koorts en overgeven. Maar het heerst ook hoorde ik.
waarom zou ik broekloeren? ik ben nu in afwachting van mijn eerste echo de 1e februari en op februari staat mijn eerste afspraak met mijn vk die ik ook bij ynse had
@ all: Hoi, Niets gelezen..ben zoooo beroerd als een hond combi van griep en zwangerschapsmisselijkheid denk ik. Gevolg dat mn collega's op mn kamer en mn carpoolcollega het nu weten omdat ik te pas en te onpas begin te kokhalzen. Helemaal als ze het over eten hebben...bllgggg Jammer maar goed ze houden het wel voor zich. Huisarts heeft me eerst soort prima tour voorgeschreven al heb ik niet het idee dat het veel doet. Wilde eigenlijk emasafene hebben, had ik met Nora ook gehad. Najaa als dit niet helpt bel ik maandag wel weer... Knufff, Mili
@ zuurtje: WAAAAHHHHHH zie net ineens je banner!!! VAN HARTE!!!!!!! Duim voor je meid voor een mooie echo en een top zwangerschap!
Mili: balen zeg dat je zo misselijk bent en steeds moet kokhalzen. Je hebt het er helemaal voor over, maar vervelend is het zeer zeker wel. Knuffie. Balen dat de medicatie niet helpt. Over dat andere heb ik idd meer goede verhalen gehoord. Hoop dat het snel een stuk beter met je gaat. Zuurtje: ik dacht misschien broekloeren om te kijken of alles nog goed gaat. Maar fijn dat je dan zo zeker bent dat je dat niet hoeft te doen hihi. Duim heel erg voor een mooie echo. Yannick leek idd een griepje te pakken te hebben. Nu is hij weer wat beter, maar nog steeds wat koorts, vooral s'avonds. En lamlendig zijn en een kort lontje.
mili jammer dat je zo ziek bent hoop dat het mag gaan helpen en het wat beter gaat en beterschap zuurtje hoe gaat het .. lekker aan het genieten van je roze wolk .. 1 feb schiet lekker op mamavnajordy beterschap voor de kleine ! zielig als ze zo ziek zijn .. hier zooo moe en verkouden ! ben een wrak en morgen 10 eters over de vloer.. ga nu lekker op de bank liggen !
ik zit op een paarse olifantjes wolk wij gaan olifantjes geven bij de doopsuiker (lollie van bij winnie the pooh)
@zuurtje: hihi, das een leuke paarse olifant @Milli: beterschap! Das niet leuk! Eerst Jana (4 weken hoesten), nu Nora en die heeft zowel mij als Jana (af en toe lichte hoest) weer aangestoken. Wachten nog even af tot ten laatste woensdag, maar het gaat volgens mij niet de juiste kant uit. Was trouwens met Nora vorige week woensdag bij de KA, medicatie gekregen. Vrijdag was het erger (ondanks medicatie), gebeld, maar ik moest meer geduld hebben. :x Zucht.... Dus nu nog even afwachten tot morgen/woensdag. Zelf wel aan het werk (zo erg is het nog niet bij mij). Als Jana vanavond niet te ziek is, gaan we voor de eerste keer sinds heel lang weer zwemmen. Het zwembad is na 7 maand weer open