Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hhaha hier net zo'n kwebbel die af en toe niet begrijpen en die dan ook door t plafond gaat!!!! :x wat een duiveltje is het dan haha.

Naar dat je zoo misselijk bent, dat is niet echt tof. Maar ja t hoort erbij, en is voor een goed doel denken we maar weer ;) K hoop dat je er snel vanaf mag zijn. En de moeheid, hopelijk ruil je dat snel om voor een hoop energie!!!

Groetjesssssss

2. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    En heb je je laptoptas binnen gekregen?

3. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Lastig hoor met je stuitje idd auwwwwwww.. Wat vervelend voor Samantha met haar ontlasting.. Zielig hoor dat ze daar zo'n last van heeft.. En zo'n droge huid en dan niet mogen krabben dan word je niet vrolijk van.. En dat je jezelf herkent met het woordje NOU hahah
    Enne jij bent dus druk met wassen met die luiers..
    Geniet je lekker van de kleine in je buik? Wat is het toch mooi he en bijzonder ook om zwanger te zijn.. Geniet ervan!!

4. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Die arme Aaron.. Wat zielig hij komt er zo niet door he.. Hoe is het vandaag met hem en ben je al bij de dokter geweest? Knuff voor jullie

5. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey meiden,

Hier alles goed.. Tessa plast nu elke avond voor dat ze naar bed gaat op het potje!!! Vind het zo knap van haar.. Ze heeft het 2 keer niet gedaan.. Maar niet dwingen als ze niet hoeft dan niet.. Zo leuk joh dan zeg ik wil Tessa op het potje? Dan zegt ze JA.. Ze vind het zo leuk hahah en ze gaat zitten en ik rommel dan ff boven en dan roept me "Mama passie daan!!" En dan laat ze vol trots haar plas zien en dan zeg ik dat ik zo trots op haar ben en ik zeg wat ben jij toch een grote meid ik vind het zo goed van jou.. Nou en als je dan dat koppie ziet ze straalt van oor tot oor :D En dan zegt ze mama pottie sjoomake ( potje schoonmaken maar dat begrepen jullie wel he ;) )
    Ben gewoon trots op m'n meisje..:)

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wasmachine heeft het drukker mee dan ik ;).

7. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

hahah gelukkig wel ja ;):)

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Het is hier echt super rustig zeg.. Waar zijn jullie allemaal?? Vandaag een rustig dagje gehad Tessa en ik zijn lekker thuis geweest samen heerlijk.. :)

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    ik heb een paar drukke dagen gehad.Gisteren gewerkt en gisteravond gesport en vandaag naar ziekenhuis met manlief en schoonmoeder is jarig.
    met mijn rug is het weer goed.Met bryan is ook alles weer goed en met Manon ook.
    Vanavond was ik op verjaardag en manlief is naar toneel kreeg ik telefoon van de oppas.Danielle voelde zich niet zo lekker en ik was nog geen tel thuis heeft ze de hele boel overgegeven.En sven klaagde ook al over buikpijn en is aan de dunne.Vandaag heeft de kno-arts ook even in sven zijn oor gekeken omdat hij pijn had blijkt dat er vocht in zijn oor zit en het buisje is eruit en nou moet sven 6 april weer komen en als dan het vocht er nog zit dan moet sven weer onder het mes.Al met al een drukke dag vandaag.

Wat leuk van tessa zeg van het potje.Bryan heeft totaal geen interesse erin.

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    bryan was gisteren op de creche en toen heeft meneer met een vriendje textielstiften gepakt en hebben ze met zijn twee de muur ondergetekend en op een plekje waar de leidsters net geen oog op hadden.Ze stonden om een hoekje.Maar niet alleen de muur bryan heeft ook op zijn witte schoenen en op zijn broek getekend.Krijg het er niet meer uit.En een onschuldig gezicht trok bryan toen een leidster naar ze toe kwamen en ze kwamen niet meer bij.Vond het ook wel lachen eigenlijk en ze hebben nu de stiften maar een stuk hoger gelegd.

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Ja leuk he maar als ze niet wil is het ook goed..

Gefeliciteerd met je schoonmoeder!
    Jeetje wat naar zeg nu danielle ziek en sven ook niet lekker.. Beterschap voor jullie.. Hopelijk knappen ze snel op.. En hopelijk is het vocht in sven z'n oor dan weg en hoeft hij niet onder het mes..

13. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

hahhaha sorry hoor maar wat een boefjes :D Beetje jammer van de schoenen en broek natuurlijk maar wat moet dat een prachtig gezicht zijn 2 kleine mannetjes die aan het tekenen zijn op de muur.. Verstandig idd dat ze de stiften nu hoger leggen..

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ik ga lekker naar bed welterusten en redone hopelijk een goede nacht voor jullie!

Liefs

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    weltrusten

thanks ik ga ook zo want wie weet wat de nacht brengt.Ze slapen nu lekker dus dat scheelt.

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hallo waar is iedereen???????

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik lig ziek op de bank

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    ik ben aan t koken..... (reageer nu via mijn mobiel).

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Ik was werken vandaag :)

20. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0