ynse zegt het anders wel als ze geplast heeft of een vuile pamper heeft ze heeft zelfs al eens haar grote boodschap op het potje gedaan
leuk is dat toch ze worden steeds zelfstandiger. jesse kleedt zich hier al beter uit als z'n broer. Hij kan al zelf sokken en broek uitdoen en aantrekken lukt ook al
oh ja, hier was jesse niet verkleed met carnaval (was gisteren bij ons), ik denk dat hij heel 't kot bijeen zou krijsen. Heb ik toch maar niet gedaan, volgend jaar wel als hij het beter beseft Hij vond het wel leuk met confetti gooien en zo Laura was mega mindy en Jarne spiderman...
neeeee joh wij hebben tim zijn ridderpak van vorig jaar nog en omdat hij zo mager is past het nog zijn superman pak is wel nieuw dat was 12 euro ! echt een koopje voor zo'n mooi ding en dat piratenpak kwam mijn moeder mee aan ... ! helaas nog steeds niet de staatsloterij gewonnen hoor ! en tim geeft het al wel aan als hij gepoept heeft maar verder zijn we niet bezig met zindelijkheid.. daar kijken we van de zomer eens naar ! ik heb niet eens een potje in huis ..
past tim er nog in...wow..ik had vorig jaar maatje 86 gekocht dacht kan ze dat dit jaar weer aan...helaas pindakaas hahaha, ze zit echt al in een maatje 92 qua kleren....en die pakjes vallen klein! Nu een 104 gekocht..die zat perfect...moet nog wel lekker er in kunnen ravotten, want ze gaat naar het kindercarnaval op mijn man zijn werk met allemaal kleine guppies!! Leuk!!
hoi hoi Hier vieren we geen carneval. @Miekje Jee meis hoop dat met het volgende bezoek aan het cb het beter gaat met je meissie.Moeten jullie zelf ook oefeningen doen met haar voor de voorkeurshouding?En heb je een afspraak kunnen maken vandaag? @Zuurtje Hoe gaat het met jouw,ben je nog steeds ziek? @Mgwc,emma,zuurtje Veel plezier met carneval vierem @Sabbe Oh leuk mega mindy en spiderman. Dus Jesse vond het niet leuk en ja confetti gooien is altijd leuk
Ik moet zeggen dat ik het vraag of ze op het potje wil en dan zegt ze ja.. Ze komt ook nog niet naar me toe hoor om te plassen.. Nu weet ze wel dat voor dat ze sávonds naar bed gaat een plasje gaat doen en jahoor het gaat goed.. Als ze niet zou willen dan niet hoor.. Overdag ben ik er verder niet mee bezig alleen dus voor dat ze naar bed gaat.. Van de week zei ze mama tieta ( Tessa ) passie doen ( plasje doen ) toen heb ik haar op de wc gezet maar kwam niets.. Toch beloon ik haar en trekken we de wc door.. Hoe was het bij de verloskundige?
jaaa die tim past zijn pakje nog wel ! was vorig jaar erg lang en nu dus net te kort .. hij doet het er maar mooi mee redone hoe gaat het bij jou thuis ? iedereen weer opgeknapt meis ? en gaat het full time werken weer goed ? eekje hoe was het bij de vk ? mona ik vindt het toch al knap hoor dat je meissie al wel wat wil en aangeeft ! hier geeft tim het aan na zijn poepjes .. te laat dus
Hey miekje hoe is het daar? En met je mooie kindjes? Jij weet vast wel hoe het met Boja is? Gaat het goed met haar en haar kindjes? Enne hier ook geen carnaval hoor..
Zo wat knap dat ze dat kan.. ( beetje minder als ze haar luier af kan doen..) Tessa kan haar sokken uit krijgen maar meer nog niet..
Zo dat is goed zeg! Nee Tessa gaat nog niet poepen op het potje..Ik vind het al zo knap dat ze er op wil plassen..
Ben benieuwd wat Tim ervan vindt met carnaval.. Zou wel lekker zijn staatsloterij winnen.. Zou ik ook niet erg vinden..