Och die lieverd Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.. Wat een drukte zo voor je met de zieken.. Hopelijk knappen ze snel op.
Ook al weet je dat ze in goede handen zijn je bent zelf gewoon dan graag thuis..Fijn dat je nu een paar dagen vrij bent..
hoi meiden hier erg druk allemaal !! zelf jullie schieten er een beetje bij in geloof ik ... maarja hier is het van het weekeind carnaval en alles is er klaar voor ! kleren spullen en huisje lekker schoon mona hoe gaat het met jou ?en met je meissie ? boja en miekje meiden duim duim dat het vandaag allemaal goed gaat redone hoe gaat het bij jou ? en met de kids knappen ze wat op en kan je schaatsen bij jullie ? hier niet lolly top dat je een leuk dagje had en mmm lekker wokken
goeiemiddag!! ik heb niet kunnen bijlezen, voel mij super-superberoerd. Maar anders alles prima hier Vanmiddag alweer eerste echo van onze laatste uk. Spannend Fijne dag all!! Grts
goedemorgen @Sabbe Succes met de echo.Veel plezier maar dat zal wel lukken is altijd leuk om te kijken.
Hey! Gisteren en vandaag gaat t redelijk. Alleen gisterochtend was t ff drama (niet willen slapen, maar wel huilen en moe zijn). Ben gisteren voor t eerst naar de osteopaat geweest met Jaeda. Ze heeft last van haar achterhoofd (door snelheid van de bevalling, eerst 2dagen lang weeen, toen binnen 12 min persen eruit) en buik (lever geeft spanning op andere organen). Volgende week mag ze weer! Idd was echt ff heerlijk weg maandagavond.. Was ook leuk dat collega's mij feliciteerden met mijn nieuwe functie! Voelde me helemaal happy!
Misschien lees ik t zo, maar wat fijn dat Bryan opknapt nu. Het mannetje heeft ook geen geluk als t om gezondheid gaat.. (net als de andere kids..) Hoop dat t snel allemaal betert!
Gisteren was idd een betere dag dan maandag! Graag gedaan hoor, de update over Tijana en haar Mama.. Gisteren had ze t onderzoek.. Catheter inbrengen was 1 groot drama, uiteindelijk door de uroloog gedaan (die deed t in 1 keer goed) Uitslag van t onderzoek: er stroomt geen urine terug naar de nieren! Dus dat is super! Ze houden Tijana wel in de gaten dmv echo's ivm de vergrote nierbekken (of zoiets).
@ Sabbe: een goede echo gewenst! Hoop dat je je snel wat beter voelt! @ Zuurtje: Hoest bij jou?? En met de kids?? @ Emma: komt helemaal goed in maart.. Denk dat t die woensdag wordt.. Nog ff afwachten of t die maandag evt kan ivm wennen van Jaeda op KDV, maar dat hoor ik as maandag! @ De rest: Hallo!
@ Miekje en Boja Ik hoop dat het met jullie meiden snel wat beter gaat! Fijn dat de uitslag van Tijana goed was! En ik hoop dat Jaeda baat heeft bij de osteopaat! Dus vanaf hier een KNUFFEL voor jullie!! En natuurlijk voor iedereen die hem nodig heeft!
Haai, Vandaag ff een mindere dag voor Aaron. Veel spugen weer, maar we geven ook ff geen JBPM meer, omdat hij daar toch wat dunnere ontlasting en kramp van leek te krijgen. Maar ja nu dus weer meer spugen, mogelijk daardoor...beetje lastig wat we nu moeten doen, maar we kijken het even aan. Met Nora gaat het goed. Ze heeft vandaag 2x op de wc geplast en een keer op de wc gepoept, en verder 2x op potje geplast en 1x op het potje gepoept! Haha trots dat ze was, en wij natuurlijk ook haha. Ben benieuwd of het door gaat zetten en ze zindelijk zal worden binnenkort... Groetjessssss en knuffffff, Mili Hoe is het verder hier met alle meiden? en met de "kinders"???? Met N
hay allemaal! hoe is het hier met iedereen?? ik ben láááng niet geweest en heb ook eigenlijk niet meer meegelezen door alle omstandigheden,maar wou jullie toch even weer op komen zoeken....