hey meis.... hier gaat t "mwah" ,maar we doen alsof we gek zijn en banjeren gewoon door.... t is niet anders.... Hahaha die Fabian.... als ie nu dan nog even de goede volgorde aan houd is ie zindelijk 8) Was t leuk in ballorig?? ik wil er binnenkort ook graag een keer heen met mn meisjes,maarja er is iedere x wel wat zodat we niet kunnen.....
Fijn Carnavalsweekend Bekijk bijlage 51326 en een dikke knuffel voor Mr. T. hoop dat ie niet ziek word!!
Alsnog van harte gefeliciteerd met Sam!! Bekijk bijlage 51327 mooie mannen heb je en je ziet er zelf ook goed uit!!
g'avond ondertussen hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en alvast gefeliciteerd met de 13 jarig huwelijk!!! Bekijk bijlage 51328
hey zuurtje! 8 maart... ook de dag van J. dr operatie! ik zal aan je denken! en poep die 1,7 kg ff uit dan... dan kan je verder naar de MMM
hey! ik hier ook aan t afvallen trouwens... ben in korte tijd al 7.2 kilo kwijt en vreet me de pleuris! helemaal geweldig hahahhaa nu de overige 21.4 kilootjes er nog af!
Ik heb eindelijk J. dr kamer afgemaakt vanavond!! Mega Mindy was al een aantal weken zwart wit en heb haar vanavond maar ingekleurd.... dit zijn mijn creaties die madammeka graag op dr kamer wou! Bekijk bijlage 51330
woensdag zijn we naar de dierentuin geweest.... J en ik ,samen met een vriendinnetje van mij en haar zoontje waarme J "kleuterverkering" heeft.... ze kennen elkaar vanaf babyzijnde... hij is een half jaartje ouder en t is echt een stel van "knikkerdeknak" samen....LOL het was erg gezellig! de hele dag hebben we het droog gehad en de zon scheen zelfs!! dat we over de terugweg slechts 4 uur hebben gedaan verzwijg ik dan maar even Bekijk bijlage 51331
Ja tuurlijk vind ik het leuk.Vind het jammer dat het niet meer zo druk is hier dat mis ik wel. Hier gaat alles weer goed.Even een rot periode gehad maar alles gaat weer zijn gangetje
Hahah nou oke, hihi dan neem ik jou ook maar als motivator wie weet helpt het. Top hoor!!!! Ga zo door.
@ mamanona: Mooie fotoos!!!! @ all: Hier heeft Nora de hele ochtend zonder luierbroekje gelopen en 3x een plas op het potje gedaan!!!!! Haha ben zoo trots op mn kleine grote meid haha.
gelukkig maar!! ja ik heb het in de gaten dat t rustig is hier!! Ow niets ernstigs toch?? wel fijn dat alles weer zn gangetje gaat!
dank je!!! vooral met ons nieuwe gezinslid zijn we erg blij!! Hij vond alleen de carnavalsoptocht vandaag niet zo'n succes hahaha