Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @mgwc: spannend!!!!!!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat maakt het idd spannend miran
    hoelang is je lf anders

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @dieudonnee Fabian kent ook nog niet veel woordjes. Komt vanzelf wel. Hoe gaat het nu met Julian? Jeetje nee ik kan me zelf er niet toe zetten om te gaan sporten. De wil is er wel nu nog iemand die met mee wil misschien dat het dan makkelijker wordt.

@zuurtje hoe gaat het? Ik duim nog steeds hoor. :)

@emma fijn dat het zo gezellig was bij de carnaval. Ennnnn krijg je hoor bezoek vandaag? Leuke foto van Tim Stoere vent hoor.

@mili he gatstie alweer spruw.... Fijn dat jullie een goede dienst hebben gehad.

@miekje hoi alles goed bij jullie? Veel plezier vandaag.

@redone hoi hier gaat alles goed. En bij jullie? Ik las op hyves dat je weer wat last hebt van je voet? Doe maar rustig aan.

@mgwc even voor de netheid hier gaat ook alles goed :D
    Ik hoop met je mee dat het deze ronde raak mag zijn

Fabian heeft door hoe hij uit bed moet klimmen. Als hij de slaapzak aan heeft lukt het hem niet maar zonder klimt hij er zo uit. Is niet helemaal de bedoeling. Wij gaan maar eens een poging doen om meneer in het 'grote bed'te krijgen. Ben benieuwd wat hij gaat doen.
    Morgen eerst maar eens kijken of ik nog 1 persoons dekbed overtrekken heb en een dekbed.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    1e ronde met clomid 150mg was het 17 dagen...negatief getest op dag 15. 2de ronde niet getest en ongi geworden op dag 16 na eisprong...(had hem goed gevoeld) Hij bleef op dag 19 komen.......dus daar ben ik nu ook vanuit gegaan...heb hem niet gevoeld deze keer. En vandaag is dan dag 17 na eisprong op dag 19..... :$

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    heb je al een test in huis voor het geval van?

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier nog op ei aan het wachten
    maar heb geen clomid meer genomen sinds enkele rondes en dan wordt ei steeds later
    maargoed 8 maart hoor ik waarschijnlijk al meer over hoe nu verder

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    voor jouw ook spannend zuur, waarom geen clomid? En waarom mag jij niet gaan spuiten!! Duurt allemaal zo lang...oh ja je moest afvallen toch? Gaat toch goed of niet?

Ik heb helemaal geen test in huis! En ook geen geld om te halen...dus wacht nog ff.....

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen dames ;)

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!
    @Mgwc: succes! Ik duim voor jou.
    @zuurtje: en voor jou natuurlijk ook!
    @Lolly: Das niet erg handig als Fabian uit zijn bedje kruipt. Hopelijk is hij het snel gewoon in het grote bed.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    miran nog 1.3 kg van de 10 te gaan die ik moest afvallen alvorens ik mag gaan spuiten

8 maart heb ik afspraak bij een nieuwe fa

en geen clomid meer omdat ik niet meer mag in afwachting van de spuiten, clomid moet dan helemaal uit lichaam zijn

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden !!

hier idd net SUPER leuke viste gehad !! miekje is lekker met de kids langs geweest en ik heb met de kleine Jaeda mogen knuffelen .... wat een poeppie is het toch !!
    en julen is een lekkere boef !!
    ze zijn net weer naar huis ...
    jammer hoor ik vond het zo gezellig

en hier helaas vanmorgen ook ongi geworden .. op naar de volgende ronde !

MCGW spannend hoor !!
    duim duim

en zuurtje wat goed dat je zo bent afgevallen !!

eekje hoe gaat het met jou ? en met je meissie

lolly wat spannend dat hij naar een groot bed gaat !!

mili hoe is het met jou ? al bijgekomen van de leuke dag van gister ?

redone meis hoe gaat het met jou ? en met de kids ?
    alles ok ?

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hallo

was ik ook weer....

kan het niet echt opbrengen hier bij te houden/te kletsen,sorry daarvoor,dus voor nu... TOT OOIT!!!

dikke knuffel voor jullie allemaal!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai meid!!!

Balen hoor van de ongi, haha ik zal ook voor jou duimen net als voor de andere meiden die graag roze willen worden!!!

Ja heerlijk bijgekomen en we hebben een super dag gehad. De doop was erg mooi. Aaron is de hele tijd wakker geweest en viel prompt na de doop in slaap haha. Poepte voor die tijd nog wel ff zn broek vol haha en toen opa en oma met hem thuis waren, waren na de doop direct met Nora en Aaron naar ons huis gegaan, zat het tot onder zn oksels zo'n beetje hahaha.

S middags zijn we met de buren naar een speilfarm in DL geweest en dat was top! Nora heeft het heel erg leuk gehad en Aaron heeft geslapen, gelachen gedronken en weer geslapen :D;). Na de speelboerderij uit eten geweest en dat was ook heel gezellig. Nora lekker gegeten en wij ook. Om kwart over 8 lagen beide kids in bed haha en waren ze direct vertrokken.

Knuffel voor jou en een extra dikke kus aan Tim van Nora:p

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goedemorgen!

@Emma: Dat klinkt als een super gezellig dagje bezoek! Spijtig dat je weer ongi geworden bent. Ik duim ook voor je.
    Met Jana alles goed. Gisteren weer wennen bij de onthaalmoeder na een weekje vakantie. Ze wou liever bij 'Moma' (=oma) en 'Apu'/'Apa' (=opa) gaan. Daar was ze namelijk vorig week. ;)

@Mili:Leuk dat het doopfeest zo goed verlopen is. En die speelboerderij, dat klinkt echt super fijn!

@Nona: Hoi!

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hoi hoi

@Emma en Miekje
    een gezellig dagje gehad leuk man.Tim en Julen lekker boefje aan het spelen zeker en Jeada lekker knuffelen.Hoop dat we gauw weer eens een meeting hebben.

@Eekje
    Fijn dat alles goed is met Tessa.

@Mamanona
    Tot ooit.Leuke hyves heb je opgezet.

@Lolly
    En is Fabian alweer uit bed geklommen?Hier doet bryan nog geen enkele poging.

Hier alles redelijk.Vanmorgen lekker gezwommen.Bryan wou er niet meer weg hij wou door "pelen"haha.Hij heeft ook alweer nieuwe woorden geleerd gaat erg hard nu.De kids hebben voorjaarsvakantie dus lekker rustig aan doen deze week.Morgen werken en dan donderdag en vrijdag weer vrij.Gisteravond was sven uit logeren en donderdag gaan de meiden logeren.

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zuurtje
    tja huisdieren, we hebben een hond, dus daar kan het ook niet aan liggen :D laten we het erop houden dat de zon moet komen!

wat goed dat je zoveel afgevallen bent zeg! voor jou is het dus ook allemaal best spannend.

redone
    een beetje fanatiek, dat is meer fanatiek dan ik ben hoor! Ik train ±2 keer in de week en 1x in de maand een wedstrijd.....

ga jij vaak zwemmen met Bryan? peuterzwemmen? of gewoon zelf?

mgwc
    al getest?? of echt pas morgen??

lolly
    al een groot dekbed en dekbedhoed gevonden??
    spannend he dat grote bed. wij gaan van de zomer proberen, net na de vakantie ofzo...

emma
    balen dat het deze ronde niet gelukt is. Hoeveelste ronde nu??

mamanona
    het gaat niet zo lekke volgens mij, heb niet alles bijgelezen, maar aan je berichtje te lezen... kop op!!!

Julian is er gelukkig weer zo goed als bovenop! Verder lekker rustige dagen hier!
    Zijn er al meer druk met de voorbereiding van de verjaardag???

Fijne (schaats)avond!!

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @dieudonnee
    Soms gaan we zwemmen.Heb er eigenlijk nooit echt veel zin in maar als we er eenmaal zijn dan is het wel erg lekker.En de kids genieten er ook van en daar doe je het voor he?Manon mag proefzwemmen dus die mnoest even oefenen.

Fijn dat het met Julian weer goed gaat.

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ik vlieg alleen even langs. Ben foto's op de laptop aan het zetten even een spammetje

Bekijk bijlage 53796

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mili ik heb je toegevoegd op hyves maar om de een of andere reden kan ik geen krabbel sturen
    ik ben idd zuurtje van hier

Deel Deze Pagina