Goed..... dit is echt zwaar klote... (schaatsen) Hoop dat Sven het NK allround gaat rijden, ik ga daar 7 maart naartoe (Thialf)....
hahah neeee, hihi ik was ff een tel boven bij Aaron en toen was t akelig stil beneden ineens haha Dat snoetje ook, hihi gewldig he? Nee hoor t bovenste stuk heb ik eraf gebroken en in drie stukken gedaan hihi een ervan heeft ze opgegeten en de rest opgeborgen alleen nu dus niet in de la maar in de kast...OP SLOT
wie lust er een stukkie taart van tim !!! Bekijk bijlage 54658 miekje die elmo taart is ook super !! en jaaaaaaaaaaaa een gouden plak !! wij hebben het ook vol spanning zitten kijken echt zo super maat 25 van schoenen pffffffffffffffffffffffffffff en mili de foto is ook echt te leuk en lief !! dat is ook geweldig op een taart !! zuurtje hoe is het met de kleine man ??
Helleu! Even een teken van leven van deze kant ... Ik zie allemaal leuke taarten voorbij komen bij het bijlezen! Voor Faylinn wil ik eigenlijk een Nijntje-taart bestellen, moet dan op zoek naar een leuk plaatje van Nijntje. Ze is echt helemaal Nijntje-fanaat, dus zal ze vast heel leuk vinden. .... of het wordt een standaard-kindertaart; manlief zei dat ze bij de bakker hele leuke in het voorbeeldenboek hebben staan...van de week maar even binnenlopen. Wat gaat het hard he? Ze zijn al bijna 2 jaar!
redone, stuur maar pb als je onderstaande wilt hebben! Is het mogelijk om een envelop met postzegels naar mij te sturen? Want ik heb eigenlijk geen extra geld, zelfs niet voor postzegels.....sorry!! Tis een flinke stapel.... 270-268-265-259-258-250-239-233-229-228-220-216-207-206-201-191-189-179-173-171-161-160-137-134-131-128-126-113-107-97-91-78-49-33-29-21-18-12-11-2
Lieve Mister T! Een heel fijn verjaardagsfeest gewenst vandaag!!! Dat je maar flink verwend mag worden!! Dikke smakkerd Tante Miekje, Ome Miekjeman, vriendje Julen en dinnetje Jaeda!!
dank je wel meiden !! het was een super dag ! we zijn gesloopt maar het was TE leuk hij heeft veel te veel kado's gekregen en nu gaan we snel bankhangen ik ben kapot
Hahah nou ja hihi t was zn verjaardag hihi dus veel cadeaus mag toch??? Nee hoor weet je ze krijgen inderdaad vaak teveel, haha dan weten ze uiteindelijk niet meer wat ze er mee moeten
Ohhh fijn dat het zo'n leuke dag was. btw feliciteren doe ik woensdag wel hoor.hihihihi. Wat heeft Tim allemaal gekregen?
hey zuurtje het is pas woensdag echt hoor !! dus je bent niet te laat en tja het verwennen mag zeker ! hij vond het ook super op kado's uit te pakken en de gezelligheid ! hij heeft van ons een werkbank van smoby gehad ! echt een leuk ding en veel kleding kadobonnen geld en heeeeeeeel veel speelgoed ! muziekdingen tekendingen treinen auto's !! echt super leuk
Goedemorgen! @Emma: wat een prachtige taart voor Tim en wat is ie verwend geweest! Super leuk. Jana is ook al verwend geweest (wel 2 weekjes te vroeg). Ze heeft een circus van Lego gekregen. Daar zit een kanon bij waar je mee kan schieten. Vind ze echt geweldig! Schiet trouwens behoorlijk ver (toch zo'n 3 meter). Hebben ze wel snel geleerd dat ze niet naar de mensen mag schieten . Dat gaat gelukkig wel goed
hey eekje dat circusding heeft tim ook !! vindt hij ook super !! en bedankt voor alle super reactie's !!
Tim nog gefeliciflapstaart met je verjaardag Emma en Emmaman ook gefeliciteerd. Hier is mijn mannetje morgen jarig. Hij krijgt een dvd van de wielen van de bus (hij vind zingen geweldig en gaat dan lekker mee liggen deinen haha) en van playscool een soort baan waar je auto's van dat merk op kan laten rijden. Van mijn ouders mogen we ook nog een fotoreportage laten maken (geheel of gedeeltelijk bekostigd) van onze 3 kids.