Julian Yannick Tessa Tim Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. En jullie papa's en mama's natuurlijk ook.
Julian Yannick Tessa Tim Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Beetje te laat, maar niet minder gemeend!
Voor de jarigen van vandaag: gefeliciteerd. Vanmiddag halve dag verlof. We gaan Jana inschrijven in de kleuterschool. Vanaf november mag ze gaan. Wat wordt ze al groot!
proficiat aan de jarigen!!! Doen jullie allemaal feestje? Hier dus niet, we hebben weinig familie (bijna geen), dus houden we het simpel. Met een geschenkje, een bezoekje aan mc do (is ook leuk voor broer en zus ) De 27 ste wordt Jesse gedoopt en is er wel een feestje. Mss laten we hem dan z'n twee kaarsjes uitblazen Grts
@Sabbe: Ja, wij doen wel een feestje (maar niet op de dag zelf). 2x zelfs: voor mijn familie en voor familie van mannetje. Anders is het te veel/druk. Is ook een leuke gelegenheid om elkaar nog eens te zien. Langs mannetjes kant worden er trouwens verschillende verjaardagen gelijktijdig gevierd (anders is het weer te veel). Mc Do is toch ook leuk (idd ook voor broer en zus) en dan ook nog een doopfeestje binnenkort, ik zou het dan ook combineren hoor!
ja 't is maar... Ik hoor van feestjes hier en daar en voel me dan zo schuldig... Maar idd, zijn doopfeestje is een ruime week daarna, dus dan heeft ie dat toch. En de Mc Do vindt hij super. Broer en zus gaan daar om te spelen, maar Jesse, die kan echt een uur op zijn gemakske zitten eten. Die vindt dat zalig Wat kopen jullie trouwens voor de kids? Jesse hefet echt al alles, niet te doen. Maar zou hem toch iets willen halen. Hij is echt dol op stapelen en verzamelen, teletubbies & bumba, ik zoek iets in die richting of combinatie. Iemand tips? Hij krijgt wel al voor z'n verjaardag veel leuke nieuwe kleertjes (van mezelf en tante), maar daar heeft hij natuurlijk niet veel aan...
Sabbe: hier heeft Yannick van Tonka zo'n soort baan gekregen waar hij treintjes van naar beneden kan laten roetsen. Er zit ook een geluidje bij van een locomotief. Van Playskool is het. Treintjes achtbaan of zoiets heet het. Valt hier erg in de smaak. Alle jarigen gefeliciteerd.
Sabbe ynse krijgt een boekentas van mega mindy, sokken en ondergoed van bumba,kledij en een kassa speciaal voor kleinere kindjes (had en tijdje geleden al een foto geplaatst, geloof dat het van playscool is)
@Sabbe: Jana heeft hier een doos lego gekregen (circus). Die diertjes en kanon dat echt kan schieten vind ze geweldig. Met de blokjes maakt ze haar torens, onze torens worden weer blokjes. Wij hebben thuis een boekje van Bumba met flapjes, dat vindt ze ook erg leuk. Voor de rest krijgt ze een pop + bad/verzorgingsset. Verder gaan we deze zomer (als onze tuin opnieuw aangelegd is) een schommel plaatsen.
Hieprdepiep Nino & Nora (en alle andere jarigen ) Ja... dat is hier wat het probleem... Hij heeft al zoooo veel. Autobaan van megablocks (dus een baan zal het niet worden) Massa's duploblokken en ook auto's met blokken in. Zeker een tiental boekjes van bumba, zonder alle andere boekjes er nog bij En nog een kamer vol vanalles en nog wat... Ik ga es zien of ze niks hebben om te stapelen of te vullen van bumba Fijne dag all!! Grts
Hip hip hoera voor Nora & Nino!!! @Sabbe: tja, als ie al zoveel heeft, wordt het moeilijk! Een lekkere taart dan maar