Lieve Nino, Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Liefs Mantha en mama Mantha (Ze zei gister voor het eerst SA-mantha.. . Helaas bij oma, dus ik het het nog niet gehoord.)
Hier hebben we een mooie puinhoop in huis. We krijgen vandaag een dakkapel op het dak. Fabian is nu lekker bij oma aan het slapen.
@ Feestje: Hier ook niet veel familie(die langs zou komen) vandaag alleen een opa en wat vrienden, en zwager en schoonzus etc. Morgen hebben we kinderfeestje en komen de andere opa en oma ook! Vandaag wel taart gedaan, balonnen overal, vanavond lekker pizza eten haha. Nora is helemaal hyper! Hier een groot schoolbord/tekenbord gekregen van IKEA van ons. Van opa krijgt ze een fotocamera, was laats in actie bij kruidvat, en van andere opa en oma een cd speler speciaal voor kids. In de hoop dat ze onze dvd speler dan met rust laat haha en K3 er zelf in doet
Zou dan krijg je lekker veel ruimte fijn man.. Heerlijk.. Fijn dat Fabian ff bij oma kon slapen.. En idd ff zooi maar goed straks heb je lekker meer ruimte..
@ all: Niet alles verder gelezen, vandaag leuke dag gehad. Morgen hebben we het kinderfeestje voor kindjes uit de buurt enzo. Helaas heeft Nora dus wel oorontsteking, maar heeft ze sinds gister AB voor. Ging gelukkig wel goed vandaag, was al bang met een huilende en niet te genieten Nora te zitten maar dat was niet zo gelukkig. Ze heeft nu alleen door hoe de deur van de wc op slot moet haha dus sluit zichzelf nu steeds op. Moeten we maar ff wat tegen doen want dat is niet echt handig zo. Haha ze sluit zichzelf steeds op als ze gaat plassen of poepen haha. (weet ook wel hoe ie los moet en doet dat ook wel maar toch) Aaron heeft het vandaag goed gedaan, en was erg blij en tevreden. Vannacht ook goed gegaan om 12u gedronken en toen om half 5 pas weer. Groetjessss en knufff, Mili
AAAArrrggg dom dom dom haha vanmiddag hok vol kids gehad en alle ouders inculief en in de drukte helemaal vergeten fotoos te maken...nu heb ik dus geen fotoos najaa haha pech. Wel van gister en van de slingers enzo. Alle jarigen van harte!!!!!
Julen, je ligt vast al te slapen inmiddels, maar ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!! Gefeliciteerd!!!
Julen Nino Tim Yannick Julian Nora Tessa Allemaal alsnog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Sam, bob en ik hopen dat jullie een fijne dag hebben gehad met kadootjes en een taartje!! Liefs Pooh
Dank voor de felicitaties!! Hij is mega verwend.. heb net foto's gemaakt, zal ik maandag ff neerzetten. Morgen ga ik naar Thialf, dus geen tijd om dan te doen.. Duik nu (eindelijk) mijn bedje in!