eekje sterkte vanavond bij de Gyn !! zuurtje hoe was het vandaag ?? nathalie leuke verjaardag zo te zien ! DS hoe gaat het met jou en je zwangerschap
Wat een mooie taart en heel veel cadeautje je gaat toch niet beweren dat julen verwend is emma ik heb om 15.15 u pas afspraak ben binnen 15 min dus schuppes
haai meiden ik ben terug van de fa wat een verschil van dag en nacht hij heeft een echo gemaakt, mijn templijsten bekeken formulieren voor onderzoek ingevuld papieren voor mannetje (hem nu nog zover krijgen) bloedonderzoek voor mij, uitslag krijg ik donderdagavond moet dan weer voor een echo heb 2 follikels li 10mm en re 14mm donderdag gaat hij kijken hoe die evalueren als ik ongi wordt moet ik bellen voor een afspraak tussen dag 7 en 12 voor een hsg ovutesten zijn dus wel betrouwbaar maar niet echt nodig als je je vruchtbare dagen kent ik mag ze dus blijven gebruiken maar hij vind het niet echt nodig templijsten zien er volgens hem mooi uit dat was het zo een beetje
zuurtje dat is geweldig! En je gevoel is ook goed, nu dat komt helemaal goed meis! Je vroeg over hier, nu vandaag weer geweest...had gebeld omdat ik vorige cyclus over de 40 dagen zat...dus geen eisprong Heb hem ook niet gevoeld......en gen verschil in slijmen enz.... Nu dus weer ff monitoren, en als er niets groeit dan ga ik over op puregon!!!! Hoop het wel eigenlijk, misschien zelfs zowiezo...want ik trek de bijwerkingen ff gewoon niet meer...heb me toch opvliegers en ben echt niet te genieten!! Nu vandaag dus een follikelmeting...er zaten links en rechts eitjes! (altijd wel heel veel hihi) maar er waren er 2 die iets groter waren...beide 9mm!! Dus laten we hopen dat er eentje of 2 doorgroeien!! Nog ff snel voor de kids die jarig zijn geweest ondertussen! Gefelicitieeeeeeeerd
zuurjte ! wat super dat je gym zo aardig en goed is geweest ! ben benieuwd hoe het deze week gaat lopen ik duim voor je en hou me maar op de hoogte ! hoop dat je mannetje ook mee wil werken maar dat zal toch wel ... MCGW jij ook een spannend dagje gahad dus ! hoop ook voor je dat het allemaal mag gaan zoals je wil ! heb je zo veel last van de bijwerkingen ?
@zuurtje: wat goed dat er zo goed geluisterd werd en ook dat je jezelf er goed bij voelt. Hoop dat het nu met hulp, snel zal lukken. Succes hoor! @Mgwc: Voor jou ook veel succes. Wat lastig van die bijwerkingen. @Miekje: leuke taart! Controle bij de gyn: alles was in orde. De steken kunnen van het uitzetten van de baarmoeder zijn (auw dan wel). Voor de rest kon ze niets speciaals vinden op de echo (gelukkig maar). De baby weegt nu ongeveer 2kg. Geschatte eindgewicht op 40w tussen de 3750-4000g. Das meer dan behoorlijk. Jana was er 3,975 kg, dus ik verwacht deze keer ook wel zoiets.
die van dikkie dik waren van zondag en op zijn verjaardag zelf had ik een brum gemaakt... Ga morgen weer reageren hoor