zo eerste werkdag zit erop! T was erg inspannend omdat ik natuurlijk ingewerkt wordt nu. Dus veel luisteren etc. Maar erg leuk allemaal! Ga nu ff eten!
emma, wat een naar nieuws, neem er even de tijd voor. Knuffel vanuit hier. Jana, van harte gefeliciteerd!!! miekje, zeker spannend geweest die eerste dag, maar de kop is eraf!!
@miekje spannend hoor zo'n eerste werkdag. je hoort ook zoveel nieuws de eerste tijd. Hoe ging het met de kids vandaag zo zonder mama.
Hey! @ Zuurtje, Lolly, DDnee @ nieuwe werk: Ja sjeeesssss was echt ff wennen zeg.. Hahaha ik ben normaal degene die mensen moet inwerken, maar nu zijn de rollen omgekeerd.. Dus veel moeten luisteren en echt in de 'achteroverleun' stand ipv versnelling 5 ofzo.. Had vanmiddag direct koppijn, dus dat zegt mij wel dat t veel info is die ik kreeg en idd ff andere manier van werken nu. Over 2 weken ga ik t team zelf draaien, tot die tijd neem ik steeds meer over van mijn collega. Daarna is mijn collega voor mij nog mijn achterwacht/vraagbaak etc, maar voor t team ben ik dan t eerste aanspreekpunt.. Ben dus zekers moe nu! Morgen weer een dagje, maar dan kan ik ff mijn eigen gangetje gaan. Collega is er dan niet.. Dus ga lekker ff 'hangen op de groep'. Kijken hoe t team functioneert enzo.. Jaeda doet t prima op t KDV Gelukkig maar... Ze heeft de afgelopen 2 weken 4 keer gewend en dat is ook helemaal goed gegaan! Morgen gaan de kids naar Omie toe. Julentje kijkt er al helemaal naar uit om naar Omie te gaan! Dus dat komt wel goed. Zo meiden, ik kom van de week zeker mijn gezichtje hier nog laten zien.. Nu nog ff bankhangen en vroeg naar bed, morgen vroeg op om de kids weg te brengen! Fijne avond!
Hey meiden! Beetje late reactie, maar was (ben) nogal brak Bedankt voor alle felicitaties. We hebben zondag een hele leuke en drukke dag gehad, het huis zat helemaal vol (manlief zei : ik wist niet dat er zoveel mensen in mn huis pasten )! Faylinn is echt vreselijk verwend! Verder .. gisteren weer goedgekeurd bij de vk. Hartje weer gehoord, toch fijn zo na deze eerste periode van 13 weken. Ik heb bijgelezen, maar dat was gister/eergister, ben het eerlijk gezegd alweer kwijt. Wordt al een aantal dagen geplaagd door hoofdpijn en ga nu dus ook weer ff rustig doen, zonder de laptop in de buurt. Fijne dag!
@Emma: dikke knuffel hoor!!! @Wicjuh: fijn dat jullie het hartje gehoord hebt. @allen: Bedankt voor de lieve verjaardagswensen voor Jana. Was hier gisteren niet. Jana was ziek op haar eigen verjaardag. Zondag meerdere keren boven de 40 graden koorts, we krijgen het nauwelijks naar beneden met de koortswerende middelen. Uiteindelijk toch maar met de dokter van wacht gebeld. We mochten direct langskomen. Het verdict: een oorontsteking. Zondag nog met antibiotica begonnen en sinds van morgen is ze weer helemaal koortsvrij. Ze is nu bij oma in plaats van bij de onthaalmoeder. Kan ze nog even rustig bekomen. Het ergste hebben we gehad.
hey meiden, hier ben ik ook weer eens. gisteren van mili gehoord dat aaron weer thuis is, jippie!!! alle kiddies die jarig zijn geweest, nog van harte gefeliciteerd! emma, nogmaals hele dikke knuffel van mij! eekje, fijn dat de ab goed aanslaat. zo zielig altijd die oorontstekingen. hoe is het verder met iedereen?
@ Eekje : nog gefeliciteerd met Jana! Wat zielig dat ze ziek was op dr eigen verjaardag! Gelukkig gaat het wat beter nu! Ik ben echt kwijt wanneer de meeste kindjes jarig zijn, hobbel er dus vaak een dag achteraan met mn verjaardagswensen
Haai meiden, FF snel een berichtje van mij. Hier gaat het nu wel weer wat beter. Aaron begint een beetje weer op te knappen en is al weer wat vrolijker Ben wel aan het bijkomen nu haha was een heen en weer gevlieg van het ZH naar huis en weer terug. Nora was wel wat van slag ook, hoorde in de kamer naast die van ons steeds kindjes huilen enzo dus die heeft weer wat moeite met in slaap komen. Verder alles oke met jullie? Heb niet bijgelezen door de drukte. Knufff, mij
@Mili: Goed dat Aaron weer thuis is. Is toch altijd een planning en over en weer ge-rij. Hopelijk is Nora ook snel weer de oude.
Heej meiden Ik heb tijdje niks laten horen. Maar bij deze wil ik laten weten dat onze knul vandaag 2 jaar is geworden hiep hier hoera!!!!!! Groetjes sarina
heerlijk de zon!!!!! deze mama pakt een boek en gaat even lekker een stukkie lezen!!!! mili, fijn dat aaron weer thuis is!!!! Nu maar even bijkomen allemaal! bibi, gefeliciteerd!
hey meiden ook vanuit hier een krabbel eekje nog van harte met je dochter mili super dat aeron weer thuis is !! miekje hoe gaat het op je werk ? dag nr 2 er al weer opzitten of nog bezig ? owwww boja gaat het echt zo snel je verlof pff echt niet leuk zuurtje meid bedankt maar ik moest het eerst zelf een plekkie geven .. maar je bent een schatje ! diudonnee lekker hoor zo in de zon ! ik ga vanmiddag nog eens wandelen met de kleine man hier weesten sporten alsof ik het nog niet druk genoeg heb dat ook weer opgepakt vorige week .. heb geloof ik nu al spierpijn maar met het afvallen helpt het wel he ! tim blijft daar op de opvang en het lukt wel .. pff de macaroni is klaar .. ben snel afgieten en weer verder met alles nogmaals bedankt voor al jullie dikke knuffels ! doet me echt goed en gelukkig heeft het al een plaatsje gevonden
Hey hallo, Hoe is het hier? Met ons alles goed! De zon is er en dat is toch zooooooo fijn hahha Vanmiddag ga ik maar even met Tessa naar de speeltuin er is hier een hele mooie grote speeltuin dus super leuk!! Voor degene die het nodig hebben dikke knuffel!!! En voor de jarige en die jarig zijn geweest GEFELICITEERD!!! Liefs Monique
Emma gewoon ff een dikke knuffel....omdat ik die nog niet gegeven had.... sterkte ermee en hopelijk heb je het een mooi plaatsje kunnen geven bij jezelf! Jarigen gefeliciteerd, al jarig geweest ook nog gefeliciteerd!!!
Hoi meiden, sarina, nog gefeliciteerd met de kleine man! Mona, hoe was het in de speeltuin? Mili, is aaron al weer helemaal opgeknapt? @zuurtje, hoe is het met jullie? @mgcw, hoe gaat het met jullie? Hier viel de eerste werkdagen weer mee. Wel een raar idee dat tijana vanaf april, dus bijna al, naar de creche moet. Vind haar eigenlijk nog veel te klein, maar hoop maar dat het daardoor minder drama wordt dan met nino destijds... Fijne dag allemaal en geniet lekker van het mooier wordende weer. Ben helemaal klaar met die ellendige winter! X