@Redone: Ja, ze gaan deze week verder onderzoeken doen. Eigenlijk zouden ze een MR scan moeten doen maar daarvoor moet ze naar een ander ziekenhuis overgebracht worden en dat doen ze enkel wanneer ze weer (iets) beter is.
eekje heel veel beterschap voor je schoonmoeder ... wat vervelend en beterschap ook voor sfen redone ... hopelijk slaat de ab snel aan mona hoe is het allemaal bij jullie !! vertel eens hihi ds idd kinderachtig
AAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA hier zijn jullie ik was al vebaasd dat er al 4 dagen niets meer gepost was dus ging ik zoeken en kwam ik jullie hier weer tegen knuf voor iedereen en beterschap voor de zieken emma mogen er pomponnetjes aan tim zijn sjaal zijn? met rug gaat het op en af nog wat voorzichtig zijn dus
Idd hopelijk steek je Jana niet aan.. Jullie zijn druk met de kamers lekker he als je slaapkamer weer klaar is.. Op naar de volgende kamers.. Niet zo mooi van je schoonmoeder hopelijk komt er snel wat uit en knapt ze op..
Hey Emma, Ja ik wil wel vertellen maar weet niet wat alles gaat goed hier.. Tessa nog wel verkouden dus lekker in de weer met de neusspray enne ja vanochtend boodschappen gedaan hahah en verder vond ik het heeeeeeeeeeeel koud buiten en heb ik voor mezelf een bosje tulpjes gehaald en een bakje met hyacinten gehaald dus ik zeg laat het voorjaar maar komen! O ja ook al lekker in huis aan de gang geweest.. Dus Monique doet vandaag ff niets meer ja eten koken maar meer niet!! hahahah Zoals je ziet niets bijzonders te vertellen Maarre hoe is het bij jullie dan?
Hallo hier zijn we hhaha wat dacht je? Saaie boel niemand schrijft meer wat? Idd doe maar voorzichtig met je rug.
Haai, Ff snel berichtje van mij. Hier alles nog steeds druk heb het idee dat de med nog niet volop werkt dus maar ff afwachten wat er woensdag gezegd wordt door de arts. Ff vraag aan all: Hoe krijg ik de instelleing zo dat wanneer ik in mn mailbox bericht krijg van niieuw geplaatste reactie hier, dat ik dan kom bij het laatste bericht wat ikzelf gemaakt had? Ik kom nu namelijk telkens bij eerste pagina, en weet dan dus niet wat ik wel en niet gelezen heb en moet dus van de laatste terugbladeren tot ik laatste bericht van mezelf zie en kan dan verder lezen... Iemand een idee hoe dat moet?!!! Knuff, Mili
hey mili ik zou het niet weten sorry ik kijk gewoon elke dag ff hier .. net zo makkelijk en we duimen voor jullie voor woensdag zuurtje ehhhh nee ik ben niet zo van de pompoentjes ! hoeft dus niet hihi en ben blij dat je er weer bent ! mona ..tessa nog zo verkouden joh ! arm meissie .. ja tim is ook behoorlijk snottie hoor en idd brrrrrrrrrrrr wat is het koud buiten .. bah ben snel boodschapjes gaan doen en maar niet meer gaan wandelen vondt het te koud hoor en wouw wat een verwennerij met je bloemetjes !! ik heb gister een super mooie bos gekregen
Tim dus ook nog steeds verkouden niets aan maar ja wat wil je met dit weer.. Zoooooo jij hebt het beter voor elkaar een mooie bos bloemen krijgen is altijd goed!!
mili als je abo neemt met directe e-mailnotificatie dan krijg je een e-mail je krijgt er dan geen meer tot je gelezen hebt en deze begint altijd daar waar je gestopt bent
Thanks!!!! Kijk daar heb ik wat aan haha. ik had hem op dagelijk staan, maar wat een gedoe is dat haha. Hoe is het verder met jou? Hier alles druk, al slaapt Aaron nu even dus ik dacht eerst ff lekker op ZW pagina kijken en dan de was doen wat een berg was!!!!! Hahah we komen echt nergens aan toe beetje te druk zo
hier vandaag ei gisteren wat gekibbeld met mannetje toen we in bed lagen en ik kan zeggen dat is niet leuk straks maar even goedmaken toch (en ik denk daarbij heel hard aan mijn ei)
Goedemorgen @Zuurtje Das niet leuk nee dat gekibbel maar kan soms ook goed zijn.En lekker gaan goedmaken @Milli Hoe gaat het nu met Aaron?En met je meissie? @Emma Volgens mij heb ik nog niet gereageerd op jouw vraag.Oeps Met mijn voet gaat het goed.Loop nog bij de fysio en vandaag heb ik oefeningen gekregen om mijn spieren sterker te maken. Heb vorige week alweer gehandbald.Dit ging goed totdat ik door mijn enkel ging maar later weer gespeeld en dat ging goed.Ben nu met de fysio bezig om een enkelbrace aan te schaffen voor het sporten.Wil het toch wel graag blijven doen.Ga nu een paar keer in de week naar fitness en 1 a 2x in de week sporten. Met bryan gaat het op en neer met lopen.Gisteren liep hij weer mank vandaag weer beter dus weet niet wat het is.Zal vanzelf wel helemaal wegtrekken.