Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Redone: Ja, ze gaan deze week verder onderzoeken doen. Eigenlijk zouden ze een MR scan moeten doen maar daarvoor moet ze naar een ander ziekenhuis overgebracht worden en dat doen ze enkel wanneer ze weer (iets) beter is.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    eekje heel veel beterschap voor je schoonmoeder ... wat vervelend

en beterschap ook voor sfen redone ...
    hopelijk slaat de ab snel aan

mona hoe is het allemaal bij jullie !!
    vertel eens hihi

ds idd kinderachtig

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    AAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA
    hier zijn jullie
    ik was al vebaasd dat er al 4 dagen niets meer gepost was
    dus ging ik zoeken en kwam ik jullie hier weer tegen

knuf voor iedereen en beterschap voor de zieken

emma mogen er pomponnetjes aan tim zijn sjaal zijn?

met rug gaat het op en af
    nog wat voorzichtig zijn dus

4. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Idd hopelijk steek je Jana niet aan.. Jullie zijn druk met de kamers lekker he als je slaapkamer weer klaar is.. Op naar de volgende kamers..;)
    Niet zo mooi van je schoonmoeder hopelijk komt er snel wat uit en knapt ze op..

5. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Beterschap met Sven.. Hopelijk knapt hij snel wat op.. Verwen hem maar lekker..;)

6. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Van mij mag de zomer ook wel komen hoor!!!! Tís vandaag echt heeeeel koud bah bah

7. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Goedemiddag alweer :) Alles goed met jou en je kindjes?

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Nou dacht dat je dan toch wel een beetje volwassen was.. Sommigen dus niet..

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey Emma,

Ja ik wil wel vertellen maar weet niet wat alles gaat goed hier.. Tessa nog wel verkouden dus lekker in de weer met de neusspray ;) enne ja vanochtend boodschappen gedaan :p hahah en verder vond ik het heeeeeeeeeeeel koud buiten en heb ik voor mezelf een bosje tulpjes gehaald en een bakje met hyacinten gehaald dus ik zeg laat het voorjaar maar komen! O ja ook al lekker in huis aan de gang geweest.. Dus Monique doet vandaag ff niets meer ja eten koken maar meer niet!! hahahah

Zoals je ziet niets bijzonders te vertellen ;)

Maarre hoe is het bij jullie dan?

10. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hallo hier zijn we :D hhaha wat dacht je? Saaie boel niemand schrijft meer wat? :p
    Idd doe maar voorzichtig met je rug.

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,

Ff snel berichtje van mij.
    Hier alles nog steeds druk heb het idee dat de med nog niet volop werkt dus maar ff afwachten wat er woensdag gezegd wordt door de arts.

Ff vraag aan all:

Hoe krijg ik de instelleing zo dat wanneer ik in mn mailbox bericht krijg van niieuw geplaatste reactie hier, dat ik dan kom bij het laatste bericht wat ikzelf gemaakt had?
    Ik kom nu namelijk telkens bij eerste pagina, en weet dan dus niet wat ik wel en niet gelezen heb en moet dus van de laatste terugbladeren tot ik laatste bericht van mezelf zie en kan dan verder lezen...

Iemand een idee hoe dat moet?!!!

Knuff,
    Mili

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Mmmm, geeen idee Mili. Hier heb je weinig aan.

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey mili ik zou het niet weten sorry ik kijk gewoon elke dag ff hier .. net zo makkelijk
    en we duimen voor jullie voor woensdag

zuurtje ehhhh nee ik ben niet zo van de pompoentjes ! hoeft dus niet hihi en ben blij dat je er weer bent !

mona ..tessa nog zo verkouden joh ! arm meissie .. ja tim is ook behoorlijk snottie hoor
    en idd brrrrrrrrrrrr wat is het koud buiten .. bah ben snel boodschapjes gaan doen en maar niet meer gaan wandelen vondt het te koud hoor
    en wouw wat een verwennerij met je bloemetjes !!
    ik heb gister een super mooie bos gekregen :D

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Tim dus ook nog steeds verkouden niets aan maar ja wat wil je met dit weer..
    Zoooooo jij hebt het beter voor elkaar een mooie bos bloemen krijgen is altijd goed!! :D

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mili als je abo neemt met directe e-mailnotificatie dan krijg je een e-mail
    je krijgt er dan geen meer tot je gelezen hebt en deze begint altijd daar waar je gestopt bent

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks!!!! Kijk daar heb ik wat aan haha. ik had hem op dagelijk staan, maar wat een gedoe is dat haha.

Hoe is het verder met jou? Hier alles druk, al slaapt Aaron nu even dus ik dacht eerst ff lekker op ZW pagina kijken en dan de was doen :$wat een berg was!!!!! Hahah we komen echt nergens aan toe beetje te druk zo ;)

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier vandaag ei
    gisteren wat gekibbeld met mannetje toen we in bed lagen en ik kan zeggen dat is niet leuk

straks maar even goedmaken toch (en ik denk daarbij heel hard aan mijn ei)

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

@Zuurtje
    Das niet leuk nee dat gekibbel maar kan soms ook goed zijn.En lekker gaan goedmaken:):)

@Milli
    Hoe gaat het nu met Aaron?En met je meissie?

@Emma
    Volgens mij heb ik nog niet gereageerd op jouw vraag.Oeps
    Met mijn voet gaat het goed.Loop nog bij de fysio en vandaag heb ik oefeningen gekregen om mijn spieren sterker te maken.
    Heb vorige week alweer gehandbald.Dit ging goed totdat ik door mijn enkel ging maar later weer gespeeld en dat ging goed.Ben nu met de fysio bezig om een enkelbrace aan te schaffen voor het sporten.Wil het toch wel graag blijven doen.Ga nu een paar keer in de week naar fitness en 1 a 2x in de week sporten.
    Met bryan gaat het op en neer met lopen.Gisteren liep hij weer mank vandaag weer beter dus weet niet wat het is.Zal vanzelf wel helemaal wegtrekken.

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    morgen :)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073