Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja altijd al. 't Is te zeggen. Hij hangt erg aan mij. Heeft erg lang nodig om te bekomen en aan de mensen te wennen. Na een uurtje lukt het dan wel. Maar zo'n korte bezoekjes zoals CB zijn meestal hel, want daar heeft hij gene tijd om te wennen.
    Ben es benieuwd hoe het deze keer gaat ;)
    Eens hij 'ontdooit' is het nochtans een erg vriendelijk ventje, iedereen krijgt kusjes en handjes van 'm :)
    Kan zijn dat het meevalt vanmiddag ook, hij is alweer veel veranderd... Mss is het beter nu...

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en sabbe hoe was het ??

lolly hier is de buikpijn weer weg morgen weer werken ! pff 400 euro voor de cv ketel wat een geld maarja zonder kan niet he

zuurtje hoe gaat het met jou ? alles goed

boja hoe was de werkdag ? en hoe was het gister ?

miekje hoe was het bij jou gister ? ben je niet meer naar het stadion geweest .. wel lekker kippenborstje gezien :D
    en sven

eekje hoe gaat het met jou ? alles goed

diudonnee hoe is het met je ? nog zo moe ?

hier een drukke dag .. vrijgezellenfeest aan het regelen voor mijn vriendin boodschappen alle twee in bad de was en alles wat er nog meer was .. mijn ouders komen zo nog ff langs doen ze altijd op maandag en daarna plof op de bank

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey emma
    hier alles wel goed hoor
    vandaag nog een rustig dagje en vanaf morgen vliegen we er weer in
    schoonmaken, opruimen en voorbereidingen voor ynse rijdag en zondag

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    jeetje emma, lekker druk dagje zo!! Wel lekker hoor een bad. Wij hebben geen bad, maar als we dan een keertje ergens in bad kunnen, dan doen we dat ook :D
    Ben wel moe vandaag, maar volgens mij heb ik een beetje last van et altijd moe syndroom ;)
    Ik weet waar het van komt, en dat zal ook altijd wel zo blijven.....

sabbe, hoe was het bureau?? Jesse zich een beetje gedragen??

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    lolly, das geen grapje €400,- :( maarre heb je dan geen garantie meer ofzo?? Zal vast van niet, maar ja, ze hebben hem afgelopen najaar nog nagekeken, dan mag je toch aannemen dat het goed zit??

Hier een lekker doedagje gehad. zoonlief was voor ons doen een beetje vroeg wakker, huilend en wel en dat terwijl moeders net weer even lekker weggedommeld was....grrr.....
    Verders lekker buiten geweest, speelgoed rotzooi een beetje doorgewerkt en de bovenverdieping gedaan, dus weer genoeg gewerkt voor vandaag!
    zo lekker op de bank!!!!!!!!!!!!!!!!

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    sorry meiden,

ben megadruk op t moment en heb veel andere dingen die spelen, dus bijna geen tijd om ook hier alles bij te houden..

Emma: whahahaha, wat een kipje en een kaal borstje was dat he...
    Enne, nope was helaas niet in t stadion dit keer (was al uitverkocht).
    Maar t gehele complex hier zal ons wel gehoord hebben.... hihi!

Voor alle kindjes die jarig zijn of zijn geweest:

Dikke verjaardagsknuffel!!!

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    lekker druk dagje dus maar wel leuk. Werkse morgen.

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Nee er zat 2 jaar garantie op de ketel. Afgelopen oktober hebben ze het ding na gekeken maar ja toen deed de pomp het nog. Balen maar goed niks aan te doen. Zonder verwarming en warm water kun je ook niet. Nu weet ik wel waar ik de afgelopen 3 nachten voor heb gewerkt.

Mag ik vragen hoe het komt dat je zo moe bent. Als je niet wilt reageren is dat ook goed hoor.

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    morgen :)

Ja ging iets beter als verwacht. Hij bleef wel altijd bij mij, wou niet op de weegschaal, niet onder de meetlat, hoofd niet laten meten. Maar wel boekje kijken en zo. Geen al te grote drama's, maar toch uitgeput thuis gekomen.
    Jesse & Laiss allebei goedgekeurd :)

Grts

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Moe, moe, moe!!!!!!!!!!!!!

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ds probeer een beetje aan te zelf te denken he!

@sabben fijn dat alles goed was op het cb

wat een lekker weer he we zijn bijna de hele dag buiten geweest. Van mij mag het nog wel een tijdje zo blijven.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Doe ik ook. Ik weet niet of hier verteld heb van mijn vriendin van de lagere school die een abortus liet plegen (heel vaag verhaal, maar gaat je niet in de koude kleren zitten).
    In het kort:
    Vriendin was 7/8 weken zwanger. Op advies van arts, en ineens was ze 10 weken zwanger, en ineens weer 9 weken. Ineens was ze onvruchtbaar door schildklierproblemen, kindje moest weg vanwege keelpijn, en toen ineens vanwege een scan die ze niet kon krijgen. Die ze ineens wel had gehad. Met contrast, en had ze te veel nade medicatie gekregen. En haar vriend die het financieel ineens niet meer zag zitten. En als ca. 10 jaar lichamelijke problemen (door psychische oorzaken), maar er nu vanuit gaat dat ze ovr drie maanden weer zwanger mag raken, en dan een soort van reincarnatie van haar ovrleden moeder zal krijgen (moet dus een meisje zijn, want krijgt naam van moeder), terwijl de naam ook bruikbaar is als jongensnaam... Maar goed, ze voelde zich dus gedwongen het weg te laten halen....

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik doe mee ;)

heb deze ochtend de kuis gedaan om vanmiddag iets met de kids te kunnen doen maar... Ik vrees dat het niet zal lukken. Zoooooooooooo moe :(

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden, ben ik ook weer eens.
    Jeetje meis, wat een gedoe zeg. begrijp ik het goed dat je haar opsluit in haar kamertje? Dat zou ik echt niet kunnen hoor! Hoe gaat het nu? Knuf.

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

Nino ook alle deuren openmaken sinds een paar weken, word er eigenlijk niet goed van haha. Zo wennen dat ie ineens ook overal bij kan!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dank je meis! het was gezellig. Uiteraard had ik een topscore doordat ik nino elke keer de eerste worp liet doen en zelf alleen de tweede haha! Hoe is het met jou?

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey!
    nino verder helemala niet ziek geweest gelukkig. zal wel iets verkeerd gevallen zijn ofzo. Bowlen en eten was leuk, nino vond het helemaal geweldig.
    Alles goed met fabian?

18. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

Vandaag komen ze in de tuin werken. Zo goed als alle bomen moeten eruit en dan moet alles heraangelegd worden. Hopelijk blijft het vandaag nog even mooi weer (ondanks de aangekondigde regen). Zal wel een hele verandering zijn als ik straks van het werk thuis kom. :p

@DS: jee seg, zo'n verhaal! Het is natuurlijk haar leven, maar ja raar hoor.
    @Mili: hoe is 't met Nora ondertussen?

Hier ook een deuren-open-maakster, al een ganse tijd trouwens. Gelukkig enkel wanneer het nodig is (duimen dat dat zo blijft :p).

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morgen

hier alleen ybe die de deuren open maakt
    ynse kan er nog niet bij (soms toch maar goed)

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ deuren, S. krijgt sommige deuren open, en sommige nog niet. De voor haar belangrijkste (de slaapkamerdeur) gaat perfect :p.
    Gelukkig liggen de buitendeur/badkamer en wc-deur wat hoger (opstapje, dus daar kan ze voorlopig nog niet bij.)

Deel Deze Pagina