Jesse maakt al lang deuren open hoor (hij is natuurlijk ook groot) Wel handig als hij voor mama de deur open doet, of omdat hij iets in de vuilnisbak in het hok wil gooien. Maar owee als hij de deur van het toilet of de badkamer opent.... Ook de deur naar de trap is gevaarlijk. Hij doet het toch al een half jaar denk ik...
hoij eekje, hoe is het met de tuin??? Al af? ds, tjee wat een verhaal zeg. Hopelijk kan je je aandacht een beetje bij je eigen uk houden, dat is het belangrijkste toch?! Boja, leuk leuk leuk bowlen!! Wel lastig lijkt me met 2 van die kindties erbij! Moet je er telkens op letten! Hier ook eentje die de deuren feilloos open kan maken. Er zitten al een aantal deurklinken omhoog. Vorige week nog kwam meneer even laten zien dat hij het elektrische treintje even in de wc gedoopt had heel spoor van water achter zich aan en een niet werkend treintje van de speelotheek!! Gelukkig doet die het nu wel weer
Goede morgen! @dieudonnee: nee nog niet af, dat zou wel erg snel zijn . Wel al behoorlijk opgekuisd en hééél veel gesnoeid en bomen uit gedaan. Dit weekend voort opruimen (ligt nog veel hout van verbouwingen) en maandag komen ze dan met de graafmachine om alle boomwortels uit te trekken + alles om te ploegen (denk ik). Binnen een week of 2-3 komen ze dan zaaien (momenteel is het weer nog niet goed genoeg). Het gaat er goed uitzien Kunnen we binnenkort ook een schommel en zandbak plaatsen. Dat zal Jana wel leuk vinden.
goedemorgen MIJN LIEF MUISJE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG VANDAAG DIKKE KUSSEN VAN MAMA, PAPA EN YBE
Ynse Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Heel fijne dag vandaag met een lekkere taart (volgens mij eentje die jouw mama zelf heeft gemaakt!) Deuren open maken: jep hier orde van de dag (helaas soms dus nog steeds ook kastdeurtjes, die al meer dan een jaar favoriet zijn).. Ook de buitendeur lukt hier (wonen in een appartement 3 hoog), dus die zit overdag op slot... Nino: wat goed dat je zo lekker gebowld hebt! Tante Miekje heeft dat gisteren gedaan op haar afscheid van mijn oude werk/collega's/functie. Was errug gezellig.. Hier megadruk, en echt zoekend naar een ritme.. Lukt nog niet echt... Werk 3 dagen (26 uur) maar wat een gevlieg zeg om ze op tijd op t KDV te brengen (met eten in hun buikje etc), of bij mijn mams (moet ik op en neer rijden, dus lekker vroeg weg). Kortom ik sta vroeg op, zodat ik hopenlijk al helemaal klaar ben voordat Jaeda haar flesje krijgt en Julen zijn boterham.. Oja... Minpuntje: Julen heeft nu al voor de 2e keer een kindje gebeten op t KDV... Hij doet dit thuis (nog) niet, en is echt iets nieuws voor hem.. Maar ben er niet blij mee.. Verder morgen OpenhuizenRoute ivm verkoop van onze woning (staat al meer dan 1,5 jaar te koop).
thanx miekje en taart zelf gebakken hoe weet jij dat nou weer zal zondagavond hier alle 4 de taarten eens showen die ik gemaakt heb (1tje moet ik morgen nog maken)
Ja Zuurtje, af en toe probeer ik bij te lezen en te reageren.. Met t resultaat dat als ik bijna ben bijgelezen 1 van de 2 kindjes dusdanig protesteert dat ik mijn plannen om te reageren niet kan waarmaken....
Dat probeer ik nu ook. Hoe pijnlijk ook, want het blijft een vriendin, heb ik haar maar even op geblokkeerd gezet (MSN) ze woont niet in NL. ik denk dat ik haar er volgende week weer gewoon toelaat. Maar ik had deze week toch ff de behoefte aan... tja... je snapt me wel. En ik kan haar natuurlijk ook beter steunen als ik mezelf weer beter in mijn vel voel zitten (had kennelijk meer impact dan ik dacht... ik vind het verhaal behalve vaag ook te afschrijvelijk voor woorden zeg maar). En ik voel me wel elke dag een stuk beter .
middag! Ja logisch eekje dat de tuin nog niet af is!! Leuk voor jana zo'n speelplaats bij huis! Wanneer is de speeltuin open?? Ynse, Gefeliciteerd!! zuurtje, ben erg benieuwd naar je taarten!!! miekje, ja dat zal wel druk idd. Ben toch wel blij dat ik dat niet heb! Wel goed dat het je toch lukt! Ds, Goed meid, ondanks dat het je vriendin is, je eigen buikie is wel belangrijk nu! Enne....je hebt ook nog een overdosis hormonen Hier een kereltje dat nog niet slaapt, maar ligt te kletsen! Wilde zelf alvast aan de gang met een taart die ik moet maken voor iemand anders, in de vorm van een schaats! Dat wordt nog een werkje, maar kan nu al wel vast wat doen! Nou aan het werk dus maar!
ynse van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag !!! hopelijk heb je een leuke dag gehad en veel plezier met je feestje zondag !!
miekje meid het valt niet mee he een werkende mama van 2 kids en een nieuwe functie !! respect hoor ... en ow ow ow die julen .. bijten nog wel DS denk maar aan jezelf en aan je mooie beebje in je buik en ook al ben je het er niet mee eens .. dat mag je natuurlijk ook zeggen tegen je vriendin .. toch proberen uit te praten .. diuedonnee hoe is de taart geworden ? en hier is de middagslaap ook om en om nog wel of niet ... en maar lekker kletsen en gillen REDONE meis waar ben je ?? alles ok bij jullie ... boja hoe was werkweek nr 1 ? was het te doen en hoe ging het met nino bij opa ? hier te druk veeeeeeeeeeeeel te druk ben gesloopt we gaan een aanbouw zetten en een dakkapel heb extra moeten werken ben weer aan het sporten dan het huishouden nog en een 2 jarig kind dat sinds deze week heeft besloten om niet meer te luisteren en eten
Dat heb ik ook gezegd . Op een wel normale manier. Ik ben ook niet boos, tis uiteindelijk haar beslissing en leven. Maar ik moest het wel ff... verwerken zeg maar.
Haai meiden, Ff snel een krabbel van mij. Sorry dat ik niet zoveel hier ben geweest maar is gewoon zo druk geweest. Nu were beetje rust gelukkig! Ben dus vooral bezig geweest met genieten van mn ukkies en van even geen ZH bezoeken enzo haha. Nog even en dan weer werken, 20 mei begin ik weer, haha gaat wel snel nu. Alles oke met jullie allemaal? Dikke kus, Mili
mili hier alles ok deze middag krijgen we bezoek van ouders en schoonouders is nog voor ynse haar verjaardag