@ Miranda: Sjeee wat klote meid! Dikke digi knuff voor jou! @ Boja: Druk bezig met een ritme krijgen.. Duurt denk ik nog wel ff, maar dat heeft meer met de inhoud van t werk te maken dan met t ritme in dagen. Duurt soms wat lang om alles van 'me af te zetten' zeg maar.. @ Tim: Beterschap lief vriendje! @ Knuffel voor Emma en Emmaman met zieke Tim @ Eekje: ohh lekker bijna verlof!! Lekker aan t genieten van de Eekje-beebmeisje-in-buik??? @ Lolly: leuke foto's van de grote/kleine man! Volgens mij vroeg jij t... Helaas geen kijkers gehad met de openhuizen route/dag.. Mooi balen dus! @ All: smeer m weer, ben druk aan t werk (op mijn vrije dag), maar hebben crisis.. En straks naar mijn zus haar verjaardag, die is jarig vandaag! Daaggg
miekje van harte met je zus ! veel plezier straks ! hoe is het met je ouders .. en ow jeeee crisis klinkt niet goed MCGW @!#&*(@!()$&)~! nee he meis shit shit ik had het zo gehoopt voor je dikke knuf ! boja hoe gaat het met tijana op de opvang ? gaat het goed ? en ow ow ow gunnen de kids jou geen rust om ff op zwp te schrijven dat is niet goed he !! zuurtje hoe gaat het met Ybe ? is hij al weer wat beter en ben je nog naar de HA geweest ? hier is de kleine man nog steeds niet lekker nog erg wit en slapjes en wil niet echt eten hij slaapt nu weer en hoop dat het straks weer wat beter mag gaan arm ukkie ! gelukkig ben ik zelk lekker thuis bij hem zou eigenlijk gaan shoppen vandaag maar dan maar een andere keer ben vandaag - 10 kilo afgevallen en super trots op mezelf !!
Jaaaaaaaa goed zo Emma!! Wauw gewoon al 10 kilo eraf!! Ik Miekjevriendinnetje is heeeeeeeeeeeeeel trots op jou!!!!!! Crisis: voor mij houdt t in: veel bellen, informeren collega's, groepsleiding ondersteunen en beslissingen nemen als dat moet.. Maar allemaal via de telefoon nu, aangezien ik niet op kantoor ben.. Ach ja dat maakt t werk ook zekers leuk! Enne thnx.. voor de felicitatie.. Ouders: gaat mwah.....
hey meis! hoe is het? ik werd gisteren weer 'bruut' achter de pc vandaan getrokken door een kleintje die aandacht wilde
hey! ging hartstikke goed op de opvang, wat ene verschil met de eerste keer dat nino ging ha ha. ze heeft me niet eens gemist geloof ik, boeide haar niet dat ik weg was hihi (ze heeft het gewoon niet eens gemerkt, maar was maar kort ook natuurlijk). ben er wel heel blij mee dat dit nu even geen drama was. hoop dat het zo blijft. ja schande he, dat ze me niet eens mn momentje op zsp gunt die arme tim zeg, nog steeds niet beter geef het maar weer een hele dikke knuffel dan! wat goed zeg, 10 kilo kwijt! je zag er ook geweldig uit zondag zeg! miekje ook hoor, met haar kaartjes nog aan haar kleding whaha! knuf!
ik ben weer weg, fijne dag allemaal en fijne paasdagen als ik hier niet meer kom! wij doen niets aan pasen, maar bojaman is tweede paasdag jarigm, dus hebben we sowieso al visite. toedeloe!
Gaat goed. Moeten weer eens een afspreken. Dan kunnen de kleintjes weer eens spelen. Zal S. erg leuk vinden. Maar ik zag dat jij en Miekje al geen verlof meer hebben.... , trage ik .
nee klopt ha ha. maar ik kan wel op dinsdagmiddag en op donderdag. maar dan kan miekje geloof ik weer niet.
zou het niet super zijn om weer eens een echte groote meeting te houden .. voor wie nog wil !! misschien net na de zomer ofzo ..
@emma ahhh wat sneu je kleine man zo ziek. Hoe gaat het nu met hem? Woeeeehoeeee 10 kilo eraf super man. Daar mag je trots op zijn hoor. @mona hey lang niet gezien hier. Hoe gaat het met je en met Tessa? @zuurtje heeft de ha nog iets gevonden? @mgwc balen meid zet h'm op hoor. @boja hoi terug. Alles goed? Alvast gefeliciteerd met je mannetje. @miekje balen man dat je geen kijkers hebt gehad. En aan het werk op je vrije dag hmmmm niet te vaak doen he! Nog een leuke verjaardag gehad? Een meeting ..............waar kan ik me inschrijven lijkt me eg leuk.
ha heeft gruis in zijn plasje gevonden maar geen ontsteking hij ging sowieso overleggen met ybe zijn uroloog volgens ha had koorts niets met gruis te maken, waarmee dan wel is voor allen nog steeds een raadsel (ook voor ha)
ehmm ja dat zijn idd mijn werkdagen.... Ik werk wel op de vrije dagen van Boja en ben vrij op haar werkdagen.. Lolly: idd balen van t huis.. Hopen echt dat t verkocht wordt....ooit..... Emma: hoest met mister T??? @ Grote meeting.. Leuk!
Zuurtje: balen dat er nog niks is gevonden zeg. Meeting: hie rok van de partij als het lukt met het werk. Mgwc: jeetje wat balen weer. Dikke knuf. Miekje: balen dat je nog geen kijkers hebt gehad. Hopelijk word jullie huis toch snel verkocht. Hier heeft Yannick een nieuwe hobby: zijn luier zelf uitrekken en ja ook als er ontlasting in zit. Hij zegt dan bah (ook bij plas trouwens). Gelukkig heeft hij nog niks ondergesmeerd.
hey meiden ff ego tim is nog zo ziek heb de ha gebeld kan wel een week duren .. we zitten op dag 4 dus nog ff doorbijten begin zelf ook lekker beroerd te worden en mijn eten zit ook al ver boven in mijn keel tim slaapt en ga ik ook ff doen ben gebrooken dit worden net zulke leuke dagen met paasen als toen met kerst pfff zitten mijn ouders voor de 2e keer met alles voor niks klaar om te gourmetten bah bah bah ben er klaar mee