Hey hier gaat het weer goed! Tessa is ziek geweest en niet zo'n klein beetje ook.. Vorige week vrijdag had ze diarree en overgegeven en dat heeft ze tot dinsdagavond gedaan.. 3 keer bij de dokter geweest.. Omdat ze niets anders deed als spugen.. Advies van de dokter 1 paplepeltje bouillon 5 paplepeltjes goed verdunde ranja en zo om het kwartier/half uur.. Of het daar aan lag weet ik niet maar woesdag begon ze op te knappen.. Alleen tijd nodig om aan te sterken ze kon niet op haar benen staan.. Ik moest zelfs haar hoofdje ondersteunen zo slap was ze.. Maar gelukkig gaat het nu goed!!! Beetje verkouden en hoesten.. Ben zo blij dat ze weer op is geknapt.. Hoe is het met jou en Fabian?? En je werk nog druk?
natuurlijk kun je met mij afspreken Alleen werk ik dus op ma, di en do.. boja werkt op ma, woe en vrij.... dus die is op di en do vrij...
Jeetje ze heeft het flink te pakken gehad zeg. Gelukkig gaat het nu beter met haar. Misschien heeft emma nog iets aan de tip van jullie ha. Tim is ook zo ziek. Op het werk gaat het z'n gangetje lekker bezig op de afdeling. Ik heb nu vakantie vrijdagavond begin ik weer met nachtdiensten. Met Fabian gaat alles goed. Hij is de laatste weken volgens mij erg hard gegroeid. Woensdag moet hij het cb dus we zullen zien. Iedereen een heel gezellig paas weekend gewenst.
Ja ik zag het staan ja ik denk dat leest ze vast wel Ook pittig de nachtdiensten hoeveel moet je er en waar heb je Fabian dan? Ik moet woensdag ook naar het CB hahah nou Tessa is afgevallen dat zie ik zo al met het blote oog.. Maar ben wel benieuwd..
ja dat kan ook bijna niet anders he met al die diarree en overgeven. Ben benieuwd naar haar cijfers. Ik heb altijd van vrijdagavond tot maandagochtend nachtdienst. Manlief is dan bij huis. Zondagavond gaat Fabian naar oma en daar haal ik hem maandag rond 12.00 weer op.
O dat is wel lekker dan.. Goed geregeld! Kun je ff uren maken als je man thuis is.. Ik moet morgen werken.. Is dan ook makkelijk omdat hij thuis is..
Zijn jullie morgen open? Ik vind het wel ideaal hoor werken als manlief bij huis is kun je idd mooi wat uurtjes maken. Ik ga de was even in de droger gooien en dan lekker bankhangen.
Hmm... Ik werk op wo, do, vrij. Dus jouw dagen komen niet zo lekker uit ... Dat wordt een weekend ofzo...
Hallo @Emma Hoe gaat het nu bij jullie?Zal even je krabbel straks beantwoorden. @Miekje Misschien een rare vraag maar wat is er met je ouders?Of heb je het al hier geschreven? Hoe gaat het met je kids? @Boja Hoe gaat het met jouw en met je kids? @Lolly Dus de nachtdiensten weer in en lekker even een weekje vrij. @Eekje Dus Tessa ook ziek jeetje wat zijn er veel kids ziek. @Ds Hoe gaat het bij jouw?En met Ds beeb? @Miran Balen meis,dikke knuff @Wicjuh Hoe gaat het met jouw en F?En met wicjuh beeb? @Zuurtje Hoe gaat het nu met Ybe?Beterschap @Sabbe Hoe gaat het bij jullie?
gaat wel goed hier.Bryan heeft een oorontsteking.Hij is vrijdagnacht veel wakker geweest met veel pijn en sinds zaterdag een loopoor waar nu nog veel etter uit komt.Verder leuke verjaardagen gehad van Bryan en Manon. Met de andere kids gaat het goed.Met mij ook wel redelijk beetje druk op het werk en mijn voet begint weer op te spelen dus word denk ik weer een paar keer fysio. Manlief heeft nog steeds een tenniselleboog en we zijn nog druk bezig met veranderingen op de boerderij.
Hey meiden! Hier (weer) alles goed hoor! Drukdrukdruk, maar wie niet? We hebben onze vakantie er weer op zitten... 2 weken vrij geweest waarvan vooral de eerste week erg druk geweest met installeren nieuwe keuken.... maar hij staat! En mooooooi! Faylinn heeft oorontsteking gehad die erg lang bleef hangen, dus heeft ze weer een ab-kuurtje gehad. Deze vind/vond ze erg lekker, dat scheelt met geven 3x per dag. Vandaag nog mn gewone niet-werkdag, vanaf morgen weer aan de bak .. bleehhh... geen zin. Maar tis niet anders. Met buikbeebje gaat alles goed, neem ik aan. Voel af en toe al wat, maar niet vaak en niet veel... maar het is ook nog wel vroeg, morgen 17 weken. Faylinn voelde ik pas met een week of 21 volgens mij, maar daarbij lag de placenta ook aan de voorkant..voel je ook minder/later. Het gaat wel hard moet ik zeggen! Die weken zijn voorbij gevlogen, zit alweer bijna op de helft! Verder wel steeds bijgelezen, maar geen fut gehad te reageren. Zwangerschap en een keukenverbouwing tegelijk hakken er wel in . Vandaag wordt mooi weer begrijp ik, dat is wel lekker! Geniet ervan als je de mogelijkheid hebt!